Siis sauvat luistaa talvella.. On varmasti ihan normaalia kun luistavat jäällä mutta kun ei tarvi olla kuin ihan vähän jäätä nii sauvat huitelee miten sattuu. On tosi ärsyttävää ja haittaa kävelyä, olen monta kertaa meinannu kaatua kun sauvat ovat tulleet jalkojen eteen. Mulla on melko vähän käytetyt sauvat että ei kai piikit ole voinut kulua niin paljon.. Tarkemmin päitä katsottua piikit ei edes ole hirveän terävät. Voiko niitä kärki piikkejä edes vaihtaa?? Kumipäitä on kyllä mutta onko vaihto piikkejä?
Vastaukset 2
- Sauvattelija
Samaa kans miettinyt, pakkaskelillä, lumessa sauva toimi hyvin, mutta nyt olen suosiolla jättänyt sauvat odottamaan, että pyörätiet sulaa ja ne lakaistaan, sauvat tahtoo luistaa myös hiekan päällä asfaltilla...
- atlatl
Luistaa irtosoralla.
Jää/lumipinnalla pitänee tehostaa sauvan iskua pintaan,jotta piikki pureutuu paremmin.
Itselläni on ollut aina Exelin sauvat ja niiden piikki on kyllä aika kestävä.
Exeliin saa vaihdettua päät.
Niitä kävelytassuja ei kannata käyttää,jos pinnalla on vähänkään soraa/hiekkaa,lipsuvat siinä kyllä.
Ja niitä pikkutuppia,jotka tulee sauvojen mukana,ei kuulu käyttää kävellessä ollenkaan.
Ovat vain kärkien suojaksi tarkoitettu,sauvoja esim autossa kuljetettaessa.
Pyrin mahdollisimman paljon kulkemaan maastossa/poluilla yms.
Kaduilla niin vähänkuin suinkin.
Kadullakin voi joskus kävellä siellä reunassa,mutta silloin on riskinä koiranp....t.
Jos en voi kävellä jossakin/johonkin aikaan sauvoilla,käytän rannepainoja.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092290Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???25920- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha564823- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 60581