Jos ihminen on kokenut kolhuja ihmissuhteissaan, niin voiko hän jättää koko suhteen aloittamatta siinä pelossa että hän menettäisi toisen?
Eli hän voisi seurustella sellaisten ihmisten kanssa jotka eivät niin paljon merkitse, mutta ihminen johon voisi jopa rakastua jätetään jo ennen kuin mitään vakavaa kerkeää tapahtumaankaan?
Menettämisen pelko
10
508
Vastaukset
- se on
surullistakin joskus mutta joillekin ihan totta.
Se vaatisi vastapuolelta vain uskoa suhteeseen kahden edestä, jotta saisi valettua uskoa siihen toiseenkin. Ja tiedän mistä puhun. - ...
Kun ihminen ihastuu, menneet eivät sillä hetkellä mieltä paina. Unohda se mies/nainen.
- kokemusta myös omasta elämästä
tuon olevan täysin mahdollista.
- että:
ei enää ihastu niin syvästi. Kokemusta omasta elämästä.
- marju-lii
Juuri kun luulee löytäneensä ihmisen rinnalleen ,johon uskaltaisi jopa rakastua,vanhat muistot tulee mieleen. Miehet ovat varsinaisia hyväksikäyttäjiä..aluksi niin kiinnostuneita ja kun ovat saaneet ekakerran seksiä(vaik hyvääkin sellaista) ,niin eikun uutta ettimään..antamatta suhteelle mahdollisuuden kehittyä.Näin ainakin nämä 50vmiehet.. Mistähän löytäisi tosissaan olevia miehiä. Ei ainakaa deittipalstoilta!
- outzasa
.. kaiken olevan itsesuojeluvaistoa... Omasta kokemuksesta voisin kertoa että luottaminen miehiin ylipäätään oli aivan nollassa. En juuri uskonut kun mieshenkilö päivää sanoi... sekin piti tarkistaa... ;) mutta sitten elämääni tuli mies joka uskalsi yrittää.... Nyt voin sanoa että tähän minä luotan ja uskon, mutta kyllä se kesti pitkään. Murunen kerrallaan ja aina jokin asia/tapahtuma sai uskoni horjumaan, mutta tässä vain taaperretaan eteenpäin ja oikeesti olen ihan onnellinen...
- minä,
toimin juuri noin.
- Va-Nil-La
realististakin. Jos tietää itsestään, ettei ole niin paljoa annettavaa, että saisi ns. pidettyä miehen(tai naisen), niin mitä järkeä siinä on asettaa itsensä loukattavaksi.
- itsetunnon puutetta
ole sitten huonoa itsetuntoa? Pitää toista niin paljon parempana.
- Va-Nil-La
itsetunnon puutetta kirjoitti:
ole sitten huonoa itsetuntoa? Pitää toista niin paljon parempana.
välttämättä. Varmaan joidenkin kohdalla onkin, mutta mun kohdalla on niin, että tiedän omat realiteettini, eikä se liity mitenkään itsetuntoon. Ehkä jopa niinpäin, että mulla on niin hyvä itsetunto, että pystyn näkemään itseni realistisesti haluamatta ampua itseäni. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760