en ihastu..

ihmettelevä..

olen tapaillu jos jonkinlaista miestä ja ongelmana onkin että kaikki jutut ovat kaatuneet siihen etten itse vaan kiinnostu millään kenestäkään.

en kai mä nyt sentään mikään tunteetonkaan ole mielestäni, mutta pistää miettimään et mikä mussa on vikana.

onko muita jotka ei millään meinaa ihastua?

8

613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linduska83

Täällä yksi samanlainen.

• Entä sitten koulussa

En voi uskoa, ettei kukaan olisi ihastunut edes opiskeluaikoina?
        Itse ihastuin useasti jo ala-asteella ja yläasteella, sekä vielä lukiossakin.
        Muuten vaan treffeillä vain kerran, ja olen käynyt 15 kertaa treffeillä.
        Olwn kuullut, että tuo 1 ihastuminen 20 nettitreffeistä on aika osuva. Siis molemminpuolinen ihastuminen.

Olen mies..

• n20

Minullekin ihastuminen on vaikeaa. Olen kyllä tavannut todella mukavia miehiä mutta en ole ihastunut. En osaa kiinnostua miehistä sillä tavalla.
      Ei minuunkaan ole kukaan ihastunut koskaan.
      Ihastumattomuuteni on kai jotain epävarmuutta. En halua kiintyä kehenkään sillä olen kerran tehnyt sen virheen että annoin itseni ihastua kunnolla enkä ole vuodenkaan jälkeen päässyt yli.
      Jäin kai miettimään mikä minussa on vikana kun en kelvannut unelmieni miehelle.
      Olisi kiva joskus puhdistautua tästä vanhasta ihastuksesta ja tuntea vielä aitoa kiinnostusta johonkin. Sellaista että on perhosia mahassa kun toinen hipaisee ja että seksissä olisi oikeasti tunteita mukana.
      Ihmettelen kovasti näitä ihmisiä jotka vaihtaa suhteesta toiseen tai pitää monta suhdetta samaan aikaan. Kuinka mielenkiinto kaikkia kohtaan säilyy? Vai onko siinä oikeita tunteita?

• ihastuu...ei ihastu...

Minulla on hieman samantapainen ongelma. Ei siten, ettenkö ihastuisi. Ihastun ja rakastun todella helposti ja voimakkaasti...mutta miehen pitää olla juuri "oikeanlainen". Pitäköön muut minua pinnallisena mutta minkäs teen kun en voi pakottaa itseäni ihastumaan kehen vaan. Ihastumiseni voi estää miehen liiallinen pituus, pottunenä...ja se karsii jo ison osan miehistä. Itse asiassa nenä on yleensä se ensimmäinen juttu. Itselläni on pieni terävä nenä...johtuuko sitten siitä...en tiedä. Hiukset...en vain ihastu vaaleahiuksisiin...tiedä sitten miksi...Paino...ylipainoinen mies ei saa millään muotoa tunteitani liikkeelle...yritin kerran...ajattelin jopa naimisiin yhden kanssa kun oli tosi mukava mies...mutta en vain kyennyt.
      En itse viitsi kamalan paljon edes kantaa huolta tästä...kaipa joku päivä tulee semmoinen mies vastaan, joka saa jalat alta (on niitä ollutkin, mutta ei ole tullut elämänkestävää suhdetta vielä).
      Ongelma vain on se, että olisi "järkevää" valita mies vain luonteen perusteella eikä antaa ulkonäön vaikuttaa...mutta kun ne seksualliset tunteet jotka liittyvät myös ihastumiseen eivät herää ellei mukana ole tiettyjä näkyviä ominaisuuksia...ja ominaishaju vaikuttaa myös...jokaisella ihmisellä on oma ominaishajunsa iholla...se merkkaa paljon. On tässä ongelmaa...

• Eieiei.

Mikä vimma ihmisillä on arvottaa itsensä parisuhteiden kautta? Ette te huonoja ole vaikka ette koko ajan olisikaan porhaltamassa suhteesta toiseen. Ei ole mikään pakko ihastua, se ei ole kansalaisvelvollisuus.

• toinen samanmoinen

Ihastun todella harvoin ja silloin hyvin spontaanisti. Nämä harvat ihastukset kestävät pitkään, vaikken saisi edes tilaisuutta tavata kohdetta! En vaan pysty ihastumaan/rakastumaan vaikkapa kuin päättämällä tai järkeilemällä, kuten monet muut tuntuvat tekevän! Tunnen monia mukavia miehiä, mutta miksi niin hirvittävän harvat vetävät puoleensa???

Tunnen pariutuneita "järki-ihmisiä", jotka ovat tavanneet, koska yhteisten tuttavien mielestä he sopisivat yhteen. Nämä ihmiset ovat sitten tapailleet sitkeästi ja lopulta jähmeästi muuttaneet yhteen, saaneet lapsiakin.

Minulla on myös "tuttava", joka ihastui joka kolmanteen vastaan tulleeseen mieheen. Tästä seurasi paljon sotkuja. Lopulta hänkin päättämällä päätti ottaa avomiehen deittipalstalta ja näin myös teki!

Minusta järjen käyttö tunneasioissa on kuitenkin laskelmointia!!! Selittämätöntä kipinää täytyy olla!

• ..............................

Et sä ole tavannut ketään. Sun roolisi on tavannut monta mistä mutta itse et ole ollut paikalla.

• ihmettelevä..

muhun on ilmeisesti ollut aina helppo ihastua, mutta ikinä en oo pystyny vastaamaan tunteisiin.
        muutamat on ollu tosi ihania, mutta oon tuntenut vaan kaverillisuutta heitä kohtaan.

ei tässä mikään pakkopakko ole ihastua nyt heti, mut oishan se kiva jotain säpinää saada aikaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5130
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      116
      1618
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1449
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1349
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1173
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1060
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      807
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      793
    Aihe