Mistähän näitä löytyis vähän edullisemmin vai myydäänkö vain näissä paikoissa joissa tehdäänkin kynsiä?
LCN rakennekynsien
7
546
Vastaukset
- Kynsimuotoilija
Mutta mikä on vähän edullisemmin?
Mihin hintaan oot nähny niitä myytävän?
Ainakin Helsingin sokoksella on ollut niitä..hinta on ainakin ennen ollut vähän alle 30:n euron.
Ja sama hinta on mullakin kynsistudiossa.- Nimetön
paketti on 38€, missä käyn.
- kynsimuotoilija
Nimetön kirjoitti:
paketti on 38€, missä käyn.
..se on kympin halvempi mulla ja sokoksilla :)
Tai siis en tiedä mistäpäin olet, mutta itse olen (ja kynsistudioni) helsingistä ja tiedän että täällä keskustan sokoksella ainakin on niitä ollut myynnissä eli muiden suomen sokoksista en tiedä... - nimetöön
kynsimuotoilija kirjoitti:
..se on kympin halvempi mulla ja sokoksilla :)
Tai siis en tiedä mistäpäin olet, mutta itse olen (ja kynsistudioni) helsingistä ja tiedän että täällä keskustan sokoksella ainakin on niitä ollut myynnissä eli muiden suomen sokoksista en tiedä...Olen Tampereelta. Mitä tuotteita paketti sisältää?
- lcn
nimetöön kirjoitti:
Olen Tampereelta. Mitä tuotteita paketti sisältää?
Remover 100ml (kynsilakanpoisto aine), Super hardener 16ml (iso pullo), Antisept 5m, Nail oil 5ml, kynsiliima, kynsiviila ja nämä ovat sellaisessa pussukassa.
- apua!.!.!
lcn kirjoitti:
Remover 100ml (kynsilakanpoisto aine), Super hardener 16ml (iso pullo), Antisept 5m, Nail oil 5ml, kynsiliima, kynsiviila ja nämä ovat sellaisessa pussukassa.
Mihin tarvitsee kynsiliimaa, jos on rakennekynnet? Ei kai nyt ainakaan siihen, että liimaa liftannutta kynttä, hei eihän!
- myynnissä...
nimetöön kirjoitti:
Olen Tampereelta. Mitä tuotteita paketti sisältää?
tampereella.
olen poistamassa pussukat myynnistä ja kaksi vielä jäljellä, hintaan 25,-
saa tulla hakemaan pois :)
laita viestiä jos olet kiinnostunut 0442147868 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057