Miksi naiset aina rakastuvat sosiopaatteihin?

Sehän tässä huolestuttaa

Minullakin on tuttavapiirissä eräs sosiopaatti. Täysin tunteeton tapaus. Käy maksullisissa ja naureskelee kun oma vaimo ei tajua. Lipevä kyllä osaa olla. Ja esiintyä malli-isänä tuntemattomien edessä. Kummasti lähes kaikki tuttavapiirin naiset kuitenkin tyrkyttävät itseään tälle "tosimiehelle". Ja mies nauraa saunaillassa miten kaikki naiset on huoria ja yrittää iskeä häntä. Vetoaako teihin naisiin tunteettomuus vai mikä?

Ei sillä, minunkin naisten isku on parantunut kun olen alkanut kohtelemaan naisia kylmästi ja törkeästi sillain sopivasti.

16

1298

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomessa on noin

ei missään muualla.

• ........

Koska sen kylmän ja tunteettoman sosiopaatin toinen puoli on hyvin näytelty hurmaava, rakastettava ja kunnollinen mies. Nainen ei näe vilaustakaan siitä pahasta puolesta ennen kuin on lujasti koukussa, rakastunut jne. Siinä vaiheessa sosiopaatti selittää, että pahan puolen esilletulo on naisen syytä tai työpaineiden syytä tai ihan kenen tahansa muun syytä, mut ei miehen itsensä.

Toimii ihan samalla kaavalla silloinkin, kun nainen on sosiopaatti ja mies on uhri.

• KylmäNainen

Sosiopaatti / narsisti tai mikä nyt ikinä on määritelmän mukaan hurmaava ja manipuloiva. Vain lähimmät jos hekään tietävät totuuden.

• vaan ulkonäkö

"Vetoaako teihin naisiin tunteettomuus vai mikä? "

Tuttavasi on komea ja hyvä seuramies. Ei siinä muuta tarvita. Kusipääluonne sitten mahdollistaa sitten sen, että tätä käytetään siekailematta hyväksi.

"Ei sillä, minunkin naisten isku on parantunut kun olen alkanut kohtelemaan naisia kylmästi ja törkeästi sillain sopivasti. "

Oikea asenne on kaiken a ja o. Tuolla tyylillä kehtaa ottaa kontaktia.

• mieltä itse

olen nainen ja huomannut että sama pätee toisinkin päin ..itsevarmuus ja röyhkeys tehoo. Ja varsinkin se ettei heti kiinnostu toisesta tai ainakin antaa ymmärtää niin..ihmiset nauttii kissahiiri leikistä oli sitten mies tai nainen.

Onko siinä järkeä niin ei ole...mutta immeinen on kummallinen olento jos saa niin ei halua jollei saa niin haluaa. ;)

• että ulkonäkö

pitää silti olla ok jotta kukaan lähtee leikittelemään.

• nainen-28

on niin totta! Mitä enemmän mies kiusaa naista (moikkailee, viestittää, soittelee ym ym) sitä enemmän nainen kiinnostuu. Kun mies sitten kylmenee niin sitte nainen vasta kiinnostuukin. Pelimiehet osaa tän. Sytyttää naisen uinuvan kiihkon. Kissa-hiirileikki on kivaa. Kyllä se niin on suomi-miehet että saatte sitä rakkautta ja p....a kun ette pelkää meitä naisia jos emme heti syty tai ainakaan näytä sitä. Jatkakaa ahdistelua vaan! siitä me pidämme!

• ........
        nainen-28 kirjoitti:

on niin totta! Mitä enemmän mies kiusaa naista (moikkailee, viestittää, soittelee ym ym) sitä enemmän nainen kiinnostuu. Kun mies sitten kylmenee niin sitte nainen vasta kiinnostuukin. Pelimiehet osaa tän. Sytyttää naisen uinuvan kiihkon. Kissa-hiirileikki on kivaa. Kyllä se niin on suomi-miehet että saatte sitä rakkautta ja p....a kun ette pelkää meitä naisia jos emme heti syty tai ainakaan näytä sitä. Jatkakaa ahdistelua vaan! siitä me pidämme!

Ei ainakaan päde minuun.

• kyllä pätee
        ........ kirjoitti:

Ei ainakaan päde minuun.

haluan vietellä ja tulla vietellyksi..kissaa ja hiirtä. Taidan olla vähän niinkuin miehetkin aattelen liikaa haarojen välillä ;)

Mutta aattelen että jos haluan platonisen suhteen otan ystävän mutta sänkyyni haluan seksikkään itsevarman ja pikkuisen röyhkeän maanittelijan. ;)

Arki ei suju seksiäijän kanssa mutta petihommat kyllä ja platonäijän kanssa arki menee leppoisasti mutta kumman valitsee..menee haarojen puolelle...en jaksa huonoa vetovoimatonta seksiä. ;)
        hölmöä vai mitä

• että miksi
        kyllä pätee kirjoitti:

haluan vietellä ja tulla vietellyksi..kissaa ja hiirtä. Taidan olla vähän niinkuin miehetkin aattelen liikaa haarojen välillä ;)

Mutta aattelen että jos haluan platonisen suhteen otan ystävän mutta sänkyyni haluan seksikkään itsevarman ja pikkuisen röyhkeän maanittelijan. ;)

Arki ei suju seksiäijän kanssa mutta petihommat kyllä ja platonäijän kanssa arki menee leppoisasti mutta kumman valitsee..menee haarojen puolelle...en jaksa huonoa vetovoimatonta seksiä. ;)
        hölmöä vai mitä

aloittaja aattelee naisia siten kuin he ei olisi valinneet asiaa tietoisesti..niinkuin he olisi uhreja?

• yhdistettyänä siihen

että mies esittää jonkinlaista joka paikan seura ja panomiestä joka tekee mitä haluaa niin naiset menevät ihan sekaisin.

Itse olen kokeillut samaa ja mitä röyhkeämpi olen ollut niin sitä kiinnostuneempi naisesta on tullut.

Toki ei toimi kaikkien kohdalla.

• juuuuus

Toisaalta ymmärrän monien "naisvihan", kun näitä lukee. Itse onneksi suht komea ja seksistä ei ole puutetta. Mutta en minäkään jaksa kuunnella naisten vaatimuksia mieheltä,kun kuitenkin se huorissa käyvä patologinen valehtelija saa sukat pyörimään jaloissa. :)

• StippaS

Hmm tuo ylitsepursuavan viihdyttävä ynnä itsevarma käytös hämää naisia, jotka eivät tajua katsoa pintaa syvemmälle. Nämä tämmöiset sosiaaliset taidot ynnä kyvyt lukea ihmistä puuttuvat puolin ja toisin näillä tämmöisillä kansalaisilla.

Tämä siis omaa pika-analyysia aiheesta :D

• "laivan kapteeni"

On olemassa tiettyjä käyttäytymismalleja jotka toimivat paremmin kuin muut. Minä tiedän tuota paremman taktiikan. Kutsun sitä nimellä "laivan kapteeni".

Olet itsevarma, hiljainen, tiedät kaikesta kaiken, rauhallinen vaikka mitä tapahtuisi. Kun puhut, puhut todella itsevarmaan sävyyn, mutta mietiskelevällä ilmeellä. Vaikutelma on älykäs, ei mikään perässä vedettävä, kiltti, oikeudenmukainen ja lähestyttävä mutta ei kenenkään pompoteltavissa. Laivan kapteeni.

Kokemuksesta tiedän että laivan kapteeni voittaa super-sosiaalisen naisten naurattajan. Naiset myös aistivat sen että tiedät olevasi naurattajaa parempi.

• ei tehoa

Pyöritelköön ämmiä mieshuorat ihan rauhassa. Etsin jotain "laadukkaampaa."

• naene02

salaperäisiin miehiin! Ilmeisesti kuvailemasi mies on myös itse aikalailla flirttailevanpuoleinen ja samalla HYVIN ällöttävä.. Salaperäinen, samalla itsevarma mies kiihottavin! .. Nainen vaistoaa jos mies on sellainen joka yrittää iskeä kaikkia. Vain hyvin epätoivoiset ja yhdenyön juttuja hakevat kuvailemaasi miestä.
      Voin silti myöntää että jos näkisin tuollaisen miehen voisin flirttailla hänen kanssaan, mutta vain siksi että näen miten mies suhtautuu minuun; olenko minä sellainen että kiinnostan toista sukupuolta, en todellakaan sen vuoksi että mies kiinnostaisi minua todella ja haluaisin enmmän hänestä! Todellisuudessa minua yököttää tuollaiset miehet! Mutta on vähän itsestänikin kiva kiusata tuollaisia ässhoul miehiä!

Todellinen mies löytyy varmasta, itseäänkunnioittavasta miehestä! Niinkuin minun mieheni on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      362
      3898
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      252
      3081
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      67
      2523
    4. Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana

Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast
      Helsinki
      4
      1757
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      182
      1570
    6. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      25
      1560
    7. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1513
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      1109
    9. 61
      1022
    10. 94
      988
    Aihe