On monta asiaa mitä en yksinkertaisesti ymmärrä järkevien ihmisten päätöksiksi.
Miksi opettajien etuuksiin ei voida puuttua, jos monen mun alan voi? Ei riitä selitykseksi, että palkka on jaksotettu koko vuodelle, koska se on parempi kuin monen, joka joutuu 11kk paiskimaan töitä tarkkaan 8 h päivässä.
Ja mahdollinen lomautus ei voitaisi hoitaa kesäkautena? hiljaiseen aikaa muilla aloilla loma ajoitetaan. Kesästä riittää lomautusaikaa varsinaisen kesäloman lisäksi.
Koulusiivojat sen sijaan voidaan lomauttaa!
Tavallinen duunari takee töitä 8h päivässä, ruokataukokin on omaa aikaa, vain kahvitauot kuuluvat työaikaan.
Tuskin kevyemmän työn tekijät painavat töitä joka minuutti.
Ns. herrat pauhaavat työiän jatkamisesta ja jäävät itse 60v eläkkeelle juhlien kera.
Koululaisten ruoasta säästetään, kaikenlaiset kokoustarjoamiset kyllä pysyvät runsaina.
Valta pilaa näköjään kaikki päättäjät. Säästää voi, kunhan se ei koske omaa etua!
Järkikin sanoo, ettei johtajille voi olla pitkään tuloja, jos niiden hankkijat irtisanotaan ensin.
Eli mitä myyt kun ei ole valmistajia?
Mikään ei parane tällä menolla
ei paljon innosta mikään enäää
0
520
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770