http://plaza.fi/ajassa/kolinaa-panuhuoneesta/raiskaus-tuo-rikoksista-myyttisin
Panu Höglund kirjoittaa
4
331
Vastaukset
Raiskauksia yritetään aina vähätellä ja miehet keksivät mitä ihmeellisempiä selostuksia puolustaakseen raiskaamista. Naisen väkisin ottaminen on aina rangaistava teko, oli sitten kuinka hirvittävät halut tahansa.
Tuossakaan kirjoituksessa ei ollut oikeastaan mitään järkeä, pelkkää liibalaabaa.- geraldi
Kyl se nyt on niin et raiskaus on kyl naisvaltainen juttu.
Naisen sana painaa aina enemmän kuin miehen jos on raiskauksesta kyse, perättömäksi väitteet pystytään hyvin harvoin todistamaan vaikka tätäkin tapahtuu.
Ja sitä paitsi kyllä raiskaus on yleisesti tuomittavaa miestenkin keskuudessa.
- KylmäNainen
Katsotaanpas tämä toisin päin. Entä, jos olen vähän vittuuntunut. Oikeastaan paljonkin vittuuntunut. Eipä ole juuri aiempia kokemuksia näin suuresta vitutustilasta. Lisäksi minulla on mukana pesäpallomaila koska olen tulemassa pesäpallopelistä kotiin. Kun sitten vituttaa, ei ole selviytymismekanismeja ja on se mailakin mukana, niin voisiko mitenkään olla, että jos ihan vahingossa menen pieksemään jonkun sillä mailalla teholle, niin se on yhteiskunnan vika kun aggressioihini ei ole suhtauduttu suopeasti, koska olen nainen.
Näin sen täytyy olla. Uskon Panua. - naisille.
Naisille pitäisi opettaa itsepuolustusta. Normaalit naisethan eivät ole oppineet esim. tappelemaan.
Sen takia en tykkää lähteä laivalle, kun siellä pyörii vaikka mitä porukkaa. Tosin olen sen verran sitkeää sorttia, että siinä voi olla äijällä huonot oltavat, jos yrittää meikäläisen kimppuun käydä. Kaunis ulkokuori pettää ja koskaan en juo itseäni niin humalaan, etten pystyisi itseäni puolustamaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760