Ratkaisua kaipailen

ällistynty-70

Olen uusissa naimisissa ja entisestä liitosta on 3 lasta,nyt jo täysi-ikäisiä ja nykyisen kanssa yksi yhteinen lapsi,12v.
Erosin ensimmäisestä kun lapset olivat alle 4 vuotiaita.Nykyisen mieheni kanssa olen 15 vuotta ollut,3 vuotta naimisissa.
Nyt ongelmaksi on tullut kun,tytär tulee poikaystävän kanssa meille,ovat monta yötä peräkkäin.Mieheni ei pidä tästä lainkaan,ja tästä syntyy kova riita,siis minun ja miehen välille!!
Itse en oikein ymmärrä,he kun ovat nätisti,eivät riehu eikä vie meiltä yöunia.
Meidän yhteisen pojan kavereita on melkein joka viikonloppu joku yökylässä!!
Nyt olen jo ajatellut että,pitäisikö minun muuttaa omaan asuntoo jossa lapset saavat olla!
Tytär on siis täysi-ikäinen,mutta asuu meidän kanssamme,opiskelija kun on!!
He,siis tyttäreni ja mieheni,tulevat hyvin toimeen ja eivät riitele keskenään lainkaan!Mutta tämä poikaystävän,( hän on rauhallinen,kiltti ja auttavainen nuori) yökyläily ottaa miehelleni koville!!!
Mitä teen??
Rakastan miestäni mutta, en voi heittää lastani uloskaan!!!
Hirveä tilanne!!!!!Sydän raapii ja kovasti!!!
Olen kuin puun ja kuoren välissä!!

10

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sehän

kuulostaa ihan huolestuneelta isältä, joka ei tahdo ymmärtää, että tyttärestä on tullut aikuinen.

• M-40

....Isäpuolelta joka ei tahtoisi päästää tytärpuolestaan irti ja hyväksyä aikuistumista.

• aloittaja
        M-40 kirjoitti:

....Isäpuolelta joka ei tahtoisi päästää tytärpuolestaan irti ja hyväksyä aikuistumista.

mikä neuvoksi?Ei tätä jaksa loputtomiin asti:(
        Etsinkö toisen asunnon vai teenkö lopun sille ettei,tyttäreni poikaystävä saa tulla meille??
        Olen aina sanonut lapsilleni että,heidän kaverit ovat aina tervetulleet meille!!
        Ja nytkö mun pitäisi kumota tuo?Onko se oikein????
        Ahdistaa...nyt mieheni kanssa olemme mykkäkoulua..inhottavaa!!!!!ja surullista!!

• ...
        aloittaja kirjoitti:

mikä neuvoksi?Ei tätä jaksa loputtomiin asti:(
        Etsinkö toisen asunnon vai teenkö lopun sille ettei,tyttäreni poikaystävä saa tulla meille??
        Olen aina sanonut lapsilleni että,heidän kaverit ovat aina tervetulleet meille!!
        Ja nytkö mun pitäisi kumota tuo?Onko se oikein????
        Ahdistaa...nyt mieheni kanssa olemme mykkäkoulua..inhottavaa!!!!!ja surullista!!

että miehesi on huolissaan siitä että he saattavat harrastaa seksiä. Kyllä hän tuon ikäiset pojat tuntee, ja arvaa mitä he haluavat... Minusta hän vaikuttaa oikein hyvältä ja vastuulliselta mieheltä. Mielestäni teidän pitäisi löytää joku yhteinen sävel, kompromissi siihen kuinka paljon tuo poika voi olla teillä yötä, niin että se käy sinulle ja miehellesi. Ja ehdottaa vaikka että poika nukkuu eri huoneessa kuin teidän tytär.

• voisiko
        ... kirjoitti:

että miehesi on huolissaan siitä että he saattavat harrastaa seksiä. Kyllä hän tuon ikäiset pojat tuntee, ja arvaa mitä he haluavat... Minusta hän vaikuttaa oikein hyvältä ja vastuulliselta mieheltä. Mielestäni teidän pitäisi löytää joku yhteinen sävel, kompromissi siihen kuinka paljon tuo poika voi olla teillä yötä, niin että se käy sinulle ja miehellesi. Ja ehdottaa vaikka että poika nukkuu eri huoneessa kuin teidän tytär.

tyttäresi puhua miehelle, jos kerran on jo täysi-ikäinen ja tulevat hyvin toimeen? Ei nyt välttämättä tyttäresi seksin harrastamisesta, mutta miehen suhtautumisesta poikaystävän olemassaoloon. Joka tapauksessa tuo on kuitenkin ihan hölmö asia teidän olla riidoissa ja miettiä jopa asumuseroa!

• K240
        ... kirjoitti:

paskaako se miehelle kuuluu, vaikka harrastaisivatkin, täysi-ikäiset ihmiset! Jos tosiaan on tästä kyse, niin ihme juttu. Katsokoon sitten, ettei itsekään harrasta, jos se kerran on tuossa talossa kielletty aikuisilta ihmisiltä.

• aloittaja taas:)
        K240 kirjoitti:

paskaako se miehelle kuuluu, vaikka harrastaisivatkin, täysi-ikäiset ihmiset! Jos tosiaan on tästä kyse, niin ihme juttu. Katsokoon sitten, ettei itsekään harrasta, jos se kerran on tuossa talossa kielletty aikuisilta ihmisiltä.

Ja tuntuu että,syvemmälle mennään:(Mykkäkoulua vuorostaan!Tytär ei halua keskustella asiasta lainkaan mieheni kanssa!Ymmärrän kyllä häntä siinä suhteen!
        He olivat viime yön kaverin luona..Viikonlopuksi tulevat kotiin,tänne!!
        Ja tuohon sexiin,en usko että siitä johtuu..vaan että "jäpä" asustaa meillä!!Mutta hän asuu,100km,päästä,eihän kukaan sellasita matkaa edestakaisin ajele parin tunnin takia!!
        Minä maksan kyllä meillä ruuat ym. laskut,joten ei voi johtua siitäkään!!
        Etsin asuntoa..joko itselleni tai tyttärelleni!Ja minä joudun kulut maksamaan!Kun tyttö opiskelee( en anna hän ottaa opintolainaa,periaate kysymys)!!
        Yhtä asuntoa tänään jo käytyy katsomassa,lupasivat soittaa ensi viikolla...vasta!!!!!!!!!!!!!!!

• ...
        aloittaja taas:) kirjoitti:

Ja tuntuu että,syvemmälle mennään:(Mykkäkoulua vuorostaan!Tytär ei halua keskustella asiasta lainkaan mieheni kanssa!Ymmärrän kyllä häntä siinä suhteen!
        Ja tuohon sexiin,en usko että siitä johtuu..vaan että "jäpä" asustaa meillä!!Mutta hän asuu,100km,päästä,eihän kukaan sellasita matkaa edestakaisin ajele parin tunnin takia!!
        Etsin asuntoa..joko itselleni tai tyttärelleni!Ja minä joudun kulut maksamaan!Kun tyttö opiskelee( en anna hän ottaa opintolainaa,periaate kysymys)!!
        Yhtä asuntoa tänään jo käytyy katsomassa,lupasivat soittaa ensi viikolla...vasta!!!!!!!!!!!!!!!

että tämmöinen, näinkin "mitätön" asia on tullut sinun ja miehesi väliin. En minäkään välttämättä tykkäisi siitä, että joku joka ei kuulu perheeseen, asuisi meillä! Ymmärrän edelleen miestäsi.

• fisutt
        ... kirjoitti:

että tämmöinen, näinkin "mitätön" asia on tullut sinun ja miehesi väliin. En minäkään välttämättä tykkäisi siitä, että joku joka ei kuulu perheeseen, asuisi meillä! Ymmärrän edelleen miestäsi.

ne poikaystävät yleensä ole osa perhettä? Kyllä meidän perheessä ainakin.. Eihän hän asu siellä, vaan viikonloppuisin tulee käymään. Ihmettelen kyllä tuota miehen suhtautumista, kyllä oma isäpuoleni on antanut aina tuoda seurustelukumppanit kotiin vaikka sitten koko viikonlopuksi..

• ymmärrystä vailla on todell...
        aloittaja taas:) kirjoitti:

onkohan miehesi ihastunut tyttäreesi jollain alitajuisella tasolla, ja tahtoo olla tyttäresi ainut mies...
        miehesi on naurettava siinä suhteessa jos kerta sinä olet se joka maksaa laskut ja ruokkii, niin hän ei menetä mitään!ja jos nuoret kerta käyttäytyvät asiallisesti niin ei pitäisi miehelläsi olla nokan koputtamista.
        kyllä meillä minä sain tuoda miesystäväni yökylään kunhan kysyin luvan ja ilmoitin ajoissa että milloin olisi mahdollisesti yövieraita tulossa.
        on se kumma mistä kaikesta miehet riidanaiheensa kehittävät...
        toivottavasti asianne pian paranevat, ja miehesi lopettaa murjottamisensa...ja toivotaan nyt vielä että saatte tyttären kanssa sen kämpän..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä