Olen ihan sekaisin

ja ihmeissäni....

Jos joku ystävällinen pystyisi selventämään tätä asiaa tai näkisi mitä tässä on menossa. Itse en ymmärrä yhtään mitään...

Eli,
tapasin miehen muutama vuosi sitten ja olimme hetken yhdessä. Suhde kaatui siihen kun epäilin koko ajan suhteen kestävyyttä ja mies ei kestänyt epäilyäni. Sen jälkeen on ollut kaikenlaista vääntöä yhdessä,mutta ei mitään selvää sopimusta tilanteesta. Mies on ottanut yhteyttä,ollut hetken tiiviisti yhteydessä,saanut mut taas innostumaan ja lähemmäksi häntä. Mutta vetäytynyt aina takaisin ja lopettanut hetkeksi yhteydenpidon.
Kunnes taas hetken päästä ottaa yhteyttä ja haluaa tavata. On muutaman kerran jo ehdottanut yhteen paluuta,mutta kun olen suostunut onkin pakittanut takaisin. Ei koskaan kerro syytä tähän pakittamiseen.
Olen itkenyt,kiristänyt ja anellut,että mitä haluaa musta. Ei ole osannut sanoa.

Joka ikinen kerta suutun ja haukun hänet lyttyyn,pyydän että jättää mut rauhaan. Mutta ei....

Nyt viimeisellä kerralla,ilmoitin ettei musta edes enää ystävää saa kun käyttäytyy näin mua kohtaan. Hetken ajan antoi mun olla ja taas otti yhteyttä.

Nyt pyyteli anteeksi ja kertoi mitä hänelle merkitsen. Lupasin että ystäviä voidaan olla. Mutta seurustelua hän ei saa enää ehdottaa. Hän halusi samaa,mutta...

Nyt hän haluaa koko ajan nähdä ja koko ajan ottaa yhteyttä. Mitä ihmettä tässä tapahtuu?

Ystävä voin olla,mutta ei se tarkoita jatkuvasti näkemistä ja jatkuvasti yhteydenottoja. Mehän kuitenkin ollaan exiä toisillemme. En ymmärrä mitä hän todellisuudessa musta haluaa....

Hän ei halua seurustella,haluaa ystävyyttä ja olen kuulemma yksi tärkeimmistä ihmisistä hänelle. Mutta en mä muihinkaan ystäviin pidä joka päivä yhteyttä ja halua koko ajan nähdä...

Haluaako hän todella ystävyyttä vain vai jotain muuta?

13

2436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jauhot suuhun

kaverihan on ripustautunut sinuun-oletteko nuoria? ja epävarmaltakin vaikuttaa,pelkää lie menettävänsäja vedättää .mutta kuluttavaahan toi on sua kohtaan.antaa toivon kipinän ja vetää taas maton altasi.kauanko jaksat se on eri asia,ja jos tykkäät hänestä se on jo julmaa .hän on saanut tietyn vallan sinuun nähden,ei enää ota tosissaan että lopeta jun aina soudetaan ja huovataan.vaihda numerosi tai et enään vastaa!!aikanaan kyllästyy ellet vastaa ja anna toivon kipinää taas vedättää.

• kummatkin siinä

kolmenkympin kieppeillä. Eli ei siis ihan nuoria enää.
        Hänellä oli tässä tyttöystävä välissä,mutta senkin ajan hän piti tiiviisti yhteyttä ja olisi koko ajan halunnut nähdä. Olla yötä luonani.En suostunut kun tiesin tästä toisesta.

Luulin että haluaa vaan ystävyyttä,mutta kyllä tämä ystävyys oudolta tuntuu.Olen mä muutaman exän kanssa ihan ystäviä,mutta ei me nähdä useasti eikä yhteyttä pidetä kuin silloin tällöin kuulumisien merkeissä. Mikä on ihan ok.

Mutta tämän kanssa menee nyt ihan ymmärryksen yli.

• homma on
        kummatkin siinä kirjoitti:

kolmenkympin kieppeillä. Eli ei siis ihan nuoria enää.
        Hänellä oli tässä tyttöystävä välissä,mutta senkin ajan hän piti tiiviisti yhteyttä ja olisi koko ajan halunnut nähdä. Olla yötä luonani.En suostunut kun tiesin tästä toisesta.

Luulin että haluaa vaan ystävyyttä,mutta kyllä tämä ystävyys oudolta tuntuu.Olen mä muutaman exän kanssa ihan ystäviä,mutta ei me nähdä useasti eikä yhteyttä pidetä kuin silloin tällöin kuulumisien merkeissä. Mikä on ihan ok.

Mutta tämän kanssa menee nyt ihan ymmärryksen yli.

Tämä. Kyseessä ilmiselvä pelimies. ne liehittelee ja kun nainen lämpenee ne vetäytyy, ja taas sama juttu. Ei ole väliä vaikka olisi tyttöystävä niin aina pitää omaa egoa pönkittää uusilla valloituksilla. Ei se kuule oikeasti halua susta yhtään mitään. Olisihan se käyttäytynyt muuten pikkaisen erinlailla sua kohtaan. Se saa vaan itselleen hyvänolon tunteen kun aina vastaat ja suostut näkemään sitä. Tämä muuten jatkuu niinkauan kun annat sen jatkua, niinkuin olet jo huomannutkin.

• ihan kaikki kotona
        homma on kirjoitti:

Tämä. Kyseessä ilmiselvä pelimies. ne liehittelee ja kun nainen lämpenee ne vetäytyy, ja taas sama juttu. Ei ole väliä vaikka olisi tyttöystävä niin aina pitää omaa egoa pönkittää uusilla valloituksilla. Ei se kuule oikeasti halua susta yhtään mitään. Olisihan se käyttäytynyt muuten pikkaisen erinlailla sua kohtaan. Se saa vaan itselleen hyvänolon tunteen kun aina vastaat ja suostut näkemään sitä. Tämä muuten jatkuu niinkauan kun annat sen jatkua, niinkuin olet jo huomannutkin.

koska en eläissäni ole ketään niin haukkunut kuin tätä ihmistä? Luulisi että ihmisellä olisi itsellään jo jonkinlaista itsekunnioitusta ja jättäisi sellaisen ihmisen rauhaan joka haukkuu ja sättii.

Mutta ei.... hetken päästä taas uusi yhteydenotto. Ihan kuin en olisikaan koskaan haukkunut ja pyytänyt jättää rauhaan.

• ajattelee
        ihan kaikki kotona kirjoitti:

koska en eläissäni ole ketään niin haukkunut kuin tätä ihmistä? Luulisi että ihmisellä olisi itsellään jo jonkinlaista itsekunnioitusta ja jättäisi sellaisen ihmisen rauhaan joka haukkuu ja sättii.

Mutta ei.... hetken päästä taas uusi yhteydenotto. Ihan kuin en olisikaan koskaan haukkunut ja pyytänyt jättää rauhaan.

Että sä vaan kiukuttelet, ja se että sä haukut sitä myös tarkoittaa sen mielestä että sä olet kiinnostunut siitä ja siksi sun pinna palaa sen touhuihin, että olet vaan vihainen, koska tykkäät siitä ja haluaisit sen itsellesi. Niinkuin taitaa osaltaan ollakkin, muutenhan sä olisit esim vaihtanut numerosi jne, Jos siis todella haluaisit siitä eroon. Ja ei, sillä ei todellakaan ole kaikki kotona, sen takia se pystyykin tuonlaiseen temppuiluun.

• hankala vaihtaa
        ajattelee kirjoitti:

Että sä vaan kiukuttelet, ja se että sä haukut sitä myös tarkoittaa sen mielestä että sä olet kiinnostunut siitä ja siksi sun pinna palaa sen touhuihin, että olet vaan vihainen, koska tykkäät siitä ja haluaisit sen itsellesi. Niinkuin taitaa osaltaan ollakkin, muutenhan sä olisit esim vaihtanut numerosi jne, Jos siis todella haluaisit siitä eroon. Ja ei, sillä ei todellakaan ole kaikki kotona, sen takia se pystyykin tuonlaiseen temppuiluun.

nroa työnpuolesta :o(
        Muuten olisin kyllä jo vaihtanut ja ilmoitinkin hänelle tästä. Johon kommentti oli että ei halua että häviän hänen elämästään.
        Mutta nyt oon jättäny vastaamatta viesteihin,enkä ole suostunut näkemään. Viestejä vaan pukkaa...

Ei kyllä kaikki ole ihan kotona. Se on selvää. En ainakaan itse jaksaisi elämään haaskata ihmiseen joka olisi haukkunut mut pystyyn.

• kirjoitit
        hankala vaihtaa kirjoitti:

nroa työnpuolesta :o(
        Muuten olisin kyllä jo vaihtanut ja ilmoitinkin hänelle tästä. Johon kommentti oli että ei halua että häviän hänen elämästään.
        Mutta nyt oon jättäny vastaamatta viesteihin,enkä ole suostunut näkemään. Viestejä vaan pukkaa...

Ei kyllä kaikki ole ihan kotona. Se on selvää. En ainakaan itse jaksaisi elämään haaskata ihmiseen joka olisi haukkunut mut pystyyn.

Että lähes aina olet miehen pyyntöihin suostunut, mitäs muutakaan tuosta voi olettaa kuin että olet syvästi ihastunut heppuun, ei ne miehetkään tyhmiä siinä mielessä ole. Ajattele itse, jos olisi joku tyyppi joka aina olisi valmis sinun kanssasi mihin vaan, vaika seurustelisitki, ottaisitko silloin vakavasti hänen haukkumiset vai ajattelisitko että toinen on niin raukka kun on niin ihastunut ja nyt kiukuttaa. Mä veikaan ettet oikeasti edes halua eroon tästä miehestä, mutta sinua ärsyttää se tapa miten hän kohtelee sinua.

• hieman väärin
        kirjoitit kirjoitti:

Että lähes aina olet miehen pyyntöihin suostunut, mitäs muutakaan tuosta voi olettaa kuin että olet syvästi ihastunut heppuun, ei ne miehetkään tyhmiä siinä mielessä ole. Ajattele itse, jos olisi joku tyyppi joka aina olisi valmis sinun kanssasi mihin vaan, vaika seurustelisitki, ottaisitko silloin vakavasti hänen haukkumiset vai ajattelisitko että toinen on niin raukka kun on niin ihastunut ja nyt kiukuttaa. Mä veikaan ettet oikeasti edes halua eroon tästä miehestä, mutta sinua ärsyttää se tapa miten hän kohtelee sinua.

kirjoitukseni....
        Siis muutaman kerran joskus pyytänyt yrittää uudestaan. Viimeisen kerran jälkeen sanoin tiukasti että nyt en jaksa,anna mun olla.
        Kun otti yhteyttä ja ruikutti,laitoin että ystävä voin olla. En sen enempää. Itse en KOSKAAN ota yhteyttä häneen.
        Siinä olet oikeassa,että en halua häntä kokonaan elämästäni pois. MUTTA,miten saan uskomaan ja tajuamaan että olen vaan ystävä? Vaan ystävä. Johon ei tartte ottaa joka päivä yhteyttä ja pyytää näkemään.
        Olenkin muutaman exäni kanssa hyvä ystävä. Vaihdamme silloin tällöin kuulumisia,mikä on ok. Ja hyvä näin.
        Tämä henkilö ei tunnu tajuavan nyt ollenkaan.
        Olen jopa jättänyt vastailematta hänelle. Mutta sitten pukkaa muutamaa viestiä sen jälkeen. Olen haukkunut ja sanonut suoraan mitä hänestä joskus ajattelen. Mutta ei...
        Nyt kun luen kirjoituksiani,alan oikeasti epäilemään että ihminen ei ole ihan terve...
        Ei kai mies jaksa näin roikkua yhdessä naisessa? Se on musta outoa. Koska onhan järvessä muitakin kaloja kuin mä. Jota piirittää. Ja joka ehkä olisi hieman helpompi tavoitella. Mä kun sanon asiat suoraan ja haukun kyllä hänet häpeilemättä jos tilanne sitä vaatii. Ja sen tietää.

• -----
        hieman väärin kirjoitti:

kirjoitukseni....
        Siis muutaman kerran joskus pyytänyt yrittää uudestaan. Viimeisen kerran jälkeen sanoin tiukasti että nyt en jaksa,anna mun olla.
        Kun otti yhteyttä ja ruikutti,laitoin että ystävä voin olla. En sen enempää. Itse en KOSKAAN ota yhteyttä häneen.
        Siinä olet oikeassa,että en halua häntä kokonaan elämästäni pois. MUTTA,miten saan uskomaan ja tajuamaan että olen vaan ystävä? Vaan ystävä. Johon ei tartte ottaa joka päivä yhteyttä ja pyytää näkemään.
        Olenkin muutaman exäni kanssa hyvä ystävä. Vaihdamme silloin tällöin kuulumisia,mikä on ok. Ja hyvä näin.
        Tämä henkilö ei tunnu tajuavan nyt ollenkaan.
        Olen jopa jättänyt vastailematta hänelle. Mutta sitten pukkaa muutamaa viestiä sen jälkeen. Olen haukkunut ja sanonut suoraan mitä hänestä joskus ajattelen. Mutta ei...
        Nyt kun luen kirjoituksiani,alan oikeasti epäilemään että ihminen ei ole ihan terve...
        Ei kai mies jaksa näin roikkua yhdessä naisessa? Se on musta outoa. Koska onhan järvessä muitakin kaloja kuin mä. Jota piirittää. Ja joka ehkä olisi hieman helpompi tavoitella. Mä kun sanon asiat suoraan ja haukun kyllä hänet häpeilemättä jos tilanne sitä vaatii. Ja sen tietää.

asiasta, joka on hyvin yksinkertainen. Haluat pitää hänet elämässäsi, mutta sellaisin ehdoin että mies ei siihen ilmeisestikään pysty. Hän taas haluaa sinut elämäänsä siten, että se ei sovi sinulle. Tilanne on siis mahdoton.

Joten ainoa looginen ja järkevä ratkaisu on, että ette kuulu toistenne elämään lainkaan. Eli lopetatte yhteydenpidon kokonaan.

Jos tilanne muuttuu tulevaisuudessa, niin sittenhän voitte katsoa uudestaan.

• Aina repussa eväät..

kulkumiehen kaveri, osaa hommansa.

• Ja missä?

Nyt ei ymmärrä?

• kuhan ajattelin

ole mikään Kalat horoskoopissa?? :/

• kuin sanasta sanaan...

Ja haukkumisia myöten...en ole koskaan ikinä ketään ihmistä arvostellut niin suorin sanoin.

Tämä show kohdallani kesti yli puolitoista vuotta. Monet kerran käskin painumaan helvettiin ja jättämään mut rauhaan, sen jälkeen, kun oli taas maton vetäissyt pois jalkojeni alta. Eli pyysi johonkin kanssaan ja viime minuuteilla peruikin tapaamisen. Ei sitten ymmärtänyt, että mullakin olis voinut olla jotain tärkeempää tekemistä. Eli aikani oli hänelle ilmaa, ei minkään arvoista.

Mutta nyt pariviikkoa sitten mies pyysi seurustelemaan kanssaan!
        Ja viikko menikin hyvin...kunnes selvisi, että pitää ns.entistään vakipanona ja käy hoitelemassa sitäkin noin parin viikon välein.
        Ja tää heppu sitten selitti mulle, kuinka minä en ymmärrä ihmistä, jolla on auttamisen tarve. Siis mitä helvettiä.

Omalta kohdaltani voin kertoa, että hänen kanssaan en suostunut seksisuhteeseen, ennen kuin vasta seurusteluehdotuksen jälkeen.

Eli valehtelemalla ja huijaamalla sai mut petiin kanssaan. :D

Sitten kertoikin, että on niin allapäin kun ns.entisellään menee niin huonosti. Eli ns.entinen siellä uhkailee omaa henkeään, kun tällä veijarilla olikin uusinainen, eli minä.

Voi elämän kevät... Ja kaiken huipuksi minä olen siis se inhottava paska vainoharhainen ämmä. Sekä ns.entisen mielestä että tämän luuserin mielestä. Jeejee!

Mihin tässä enää kunnon nainen voi luottaa ja uskoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6406
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4021
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      39
      3355
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2750
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      618
      1340
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      743
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      63
      728
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      719
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      718
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      709
    Aihe