Vaimo löysin poikaystävän johon ihastui ja jota himoitsee. Ei kertonut kuitenkaan ihastuksestaan itse vaan salasi ensin asian, nyt kuitenkin myöntää tilanteen. Sanoo rakastavansa ja pysyväntä aina rinnallani toisesta huolimatta.
Voiko tällainen kolmannen pyörän liitto toimia?
Naiselleni toinen?
11
2727
Vastaukset
- Kyllä
Miehenik hrahti naapurin naiseen. Tämä oli pieni pyöreä vaalea, rinnatkin kuin ..voi sitä ylistystä.
Tiesin että tuollainen eio kaujaa kestä. Aikansa kulkivat yhdessä, itse kuljin pää pystyssä. Sillä kaikki tiesi.
No aikanaa nainen jätti mieheni ja minä sain kuunnella niitä itkuja.
Soitin oikeustalolle pyysin avioero paperit. Ei ollut lapsia, ei omaisuutta.
Ero kävi kuin kirjeenvaihdolla. Sillä tunteeni häntä kohtaan kuoli. Enkä sietänyt häntä.
Oudointa tässä oli se etten ollut mustasukkainen, tiesin koko ajan mikä olisi lopputulos.
N yt elä
män i on hyvin. Asun palvelujtalossa, eikä ole huolenhäivää miehistä.- sellaisena pysyy....
kuin pölyhuiska.....
- kalpu
se oon muuten minä joka hoitelin muijas, aikas liukas v...u! persettä koettelen viikolla
- minä,sinä me3
Itse olen varattu ja ihastunut toiseen mieheen.
Ihan hemmetin ihastunut mutta mitään pettämisiä ei ole ollut ( vielä ) tai onhan sekin kun ajattelee sitä toista koko ajan ja joka hetki..
En usko että pidemmän päälle voi toimia.
Itse kannan syyllisyyttä vaikka en tunteilleni voikaan mitään.
Olen aina ollut ehdoton siinä että pettää ei saa!
tästä on vain niii-iiin pieni askel..- misty81
Moikka! Mulla on vähän samanlainen tilanne kuin sulla. Ongelmaa lisää se, että minulla on kaksi lasta avopuolisoni kanssa ja periaatteessa kaikki on hyvin. Ihastuin ensi kerran kyseiseen mieheen noin 3kk sitten eräässä työtapaamisessa ja sen jälkeen olen ajatellut häntä jatkuvasti. Koska sinä tapasit ensi kertaa ihastuksesi? Näetkö häntä usein esim. töissä? Haluaisin neuvoja, en tiedä mitä tehdä. --kohtalontoveri =)
- elänyt olen minäkin
misty81 kirjoitti:
Moikka! Mulla on vähän samanlainen tilanne kuin sulla. Ongelmaa lisää se, että minulla on kaksi lasta avopuolisoni kanssa ja periaatteessa kaikki on hyvin. Ihastuin ensi kerran kyseiseen mieheen noin 3kk sitten eräässä työtapaamisessa ja sen jälkeen olen ajatellut häntä jatkuvasti. Koska sinä tapasit ensi kertaa ihastuksesi? Näetkö häntä usein esim. töissä? Haluaisin neuvoja, en tiedä mitä tehdä. --kohtalontoveri =)
Kokemukesta annan sen neuvon:anna ajan kulua ja nauti tunteen tuomasta energiasta. Aika näyttää mikä on välttämätöntä. Jos juttu on tosi, se täyttyy. Aivan avoimena ja rehellisenä itsellesi. Pelkän himon ja tuoreen ihastuksen tunteen vallassa ei saa tehdä isoja ratkaisuja.
- Minulle myös
elänyt olen minäkin kirjoitti:
Kokemukesta annan sen neuvon:anna ajan kulua ja nauti tunteen tuomasta energiasta. Aika näyttää mikä on välttämätöntä. Jos juttu on tosi, se täyttyy. Aivan avoimena ja rehellisenä itsellesi. Pelkän himon ja tuoreen ihastuksen tunteen vallassa ei saa tehdä isoja ratkaisuja.
Alkukohdasta on kulunut yli puoli vuotta ja nyt vaimo kertoi olevansa seksuaalisesti kiinnostunut tästä toisesta enemmän kuin minusta.
Sanoo edellen rakastavansa ja haluavansa jatkaa kanssani. Jaksoin odottaa ja pitää yllä suhdetta tähän saakka katkeroitumatta.
Loppui sitten tähän tämä tarina viimein. Koko tämän ajan olen kerännyt tietoa ja todisteita yksinhuoltajuuden saamiseksi joten oma elämäni jatkunee tutussa ympäristössä onneksi. - kanariantori
tietää että ajattelet näin. Kauan tätä olen itseltäni kieltänyt ja haluaisin kieltää vieläkin, mutta niin kovin vaikeaa se tuntuu olevan. En tiedä mitä tein jotta tämän ansaitsen, mutta niinkuin sanoit ethän sä tunteillesi mitään mahda. (P.S. onko -vielä- muuttunut -jo-:ksi?)
- Vaimonen
Minulla toimii tuo kuvio. Tosin mieheni ei tiedä, että minulla on myös toinen. Enkä kyllä tiedä minäkään, vaikka hänelläkin olisi toinen. Mutta näyttää toimivan kuten ennenkin :) Tee sitä mikä tekee sinut iloiseksi ja onnelliseksi.
- Aisurimies
Kyllä toimii. Vaimoni ei ole koskaan ollut näin iloinen, tyytyväinen, reipas ja minuun rakastunut. Noin kerran kuussa meillä sopiva annostus. "Apumies" mieluiten varattu, taitava ja fiksu ettei jää roikkumaan.
- fakju
...jos hyväksyt asian, tuet vaimoa ja kannustat rehellisyyteen. Keskustelkaa tunteistanne, toiveistanne ja aikeistanne mahdollisimman paljon, älkääkä pimittäkö asioita kolmanneltakaan pyörältä. Sopu sijaa antaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251