Mistä sais OIKEITA housuja,
siis urheilu/verkkari/toppahousut joissa pilli lahkeet eikä aina nuita purjelahkeita
jotka heiluu sinne tänne ja hidastaa vauhtia,
jää pyörän ketjun väliin ja on kurasia jne...
siis MÄ TODELLA VIHAAN levee lahkeisia housuja.
ihme muoti ollu jo kauan.
Asun Lahdessa. Mistä kaupoista löytäs "oikeita" vaatteita eikä mitään hiphoppari ryysyjä.
lepattavat lahkeet vihastuttaa
6
869
Vastaukset
- jo useamman...
...vuoden ajan ollut vallalla pillihousumuoti, eli en tiedä missä rinnakkaistodellisuudessa oikein elät, jos et niitä ole kaupoissa nähnyt.
- alottaja
mikä pillihousu jos lahkeen leveys alhaalla on yli 30cm... se on purje.
se pitää olla 10cm. ylhäällä saa olla levee vaikka 50cm. muuta nilkoissa ei saa lepattaa.
en ymmärrä näköjään mistään mitään.
- FrozenCorpse
Mä en taas voi sietää pillihousuja. Eivät istu kellekään järkevältä näyttämisestä puhumattakaan.
Levenevät lahkeet ovat näyttävät ja antavat jaloille ilmettä.- kezki ikä
et ole näköjään elänyt 70 luvulla.
silloin noita hippi kuteita näki IHAN LIIKAA.
Varmaan pidät muuten myös sellasista rotantappo kengistä ( teräväkärki) varpaat kasvaa vammaseksi aikanaan.. heheh.
pitää näköjään hankkia miesten sukkahousut ja pitää niitä päällyshousuna!? ei täältä muuten mitään oikeita housuja löydä. - Indiira
kezki ikä kirjoitti:
et ole näköjään elänyt 70 luvulla.
silloin noita hippi kuteita näki IHAN LIIKAA.
Varmaan pidät muuten myös sellasista rotantappo kengistä ( teräväkärki) varpaat kasvaa vammaseksi aikanaan.. heheh.
pitää näköjään hankkia miesten sukkahousut ja pitää niitä päällyshousuna!? ei täältä muuten mitään oikeita housuja löydä.Mä kanssa inhoan leveitä lahkeita! Ja vielä väittävät, että esim. päärynävartaloiselle ne sopii parhaiten. Heh heh, ei kyllä sovi ainakaan minulle!
Mulla kun on just ne suomalaiselle tyypilliset lyhyet jalat eikä mitkään sirot nilkat. Levenevä lahje, niinpä niin, luulisi tietysti sen peittävän ongelman, mutta totuus on just tasan toinen. Niin sata miljoonaa kertaa tämä on nähty, olen kokeillut viakka minkälaisia housumalleja, ja aina palaan samaan, kapeaan lahkeeseen. JOS VAAN NIITÄ MISTÄÄN LÖYTYISI!
Kun on lyhyt tanakka jalka, niin leveä lahje tekee musta sen näköisen, kuin kulkisin kahdessa laatikossa! Jalka lyhenee entisestään. Monilla muillakin naisilla tää varsinkin alhaalta alkava leveys saa aikaan hevosen kavio -efektin. Itse ne ei tietenkään sitä näe, kun muoti sanoo mikä on hyvännäköistä ja sillä siisti.
Paras housunlahjemalli minulle on suhteellisen vartalonmyötäinen, alhaalta kevyesti kapeneva. Tällaisia ei myydä missään. Kaikki lahkeet levenee alaspäin. Jopa nekin, missä sanotaan, että on suora lahje, sekin levenee alaspäin.
Olen ratkaissut ongelmani ostamalla caprihousuja, joissa on riittävästi kääntövaraa lahkeen helmassa, niin että voin pidentää niitä itselleni sopivan pituisiksi. Caprit itsessään on usein liian lyhyitä, lahje jää ihan polven alapuolelle. Parhaassa tapauksessa pidennys onnistuu siihen mittaan, että nilkkaa jää juuri ja juuri sen verran näkyviin, että housut on tavallaan "pitkät caprit." Ihan alas asti, kengän päälle ulottuva lahje taas näyttää koomiselta näin lyhyillä jaloilla. Kun nilkkaa jää kuitenkin näkyviin, se kummasti sirouttaa kokonaisilmettä, ja kun jalkaan vielä löytää koropohjakengät (jos löytää! Niitäkin saa metsästää kissojen ja koirien kanssa.)niin lopputulos voi näyttää hyvinkin sopusuhtaiselta eli jalka ei ihan niin lyhyeltä töpöltä näytä.
Rotantappokengät on tosiaan mullekin kauhistus. Leveä lahje ja litteä suippokärkinen kenkä saa mut näyttämään järkyttävän lössöltä ja ryhdittömältä. Ja totta puhuen, aika moni muukin lyhyt, tanakka naisihminen voisi miettiä paremmin vaatevalintojaan... - kezki ikä
Indiira kirjoitti:
Mä kanssa inhoan leveitä lahkeita! Ja vielä väittävät, että esim. päärynävartaloiselle ne sopii parhaiten. Heh heh, ei kyllä sovi ainakaan minulle!
Mulla kun on just ne suomalaiselle tyypilliset lyhyet jalat eikä mitkään sirot nilkat. Levenevä lahje, niinpä niin, luulisi tietysti sen peittävän ongelman, mutta totuus on just tasan toinen. Niin sata miljoonaa kertaa tämä on nähty, olen kokeillut viakka minkälaisia housumalleja, ja aina palaan samaan, kapeaan lahkeeseen. JOS VAAN NIITÄ MISTÄÄN LÖYTYISI!
Kun on lyhyt tanakka jalka, niin leveä lahje tekee musta sen näköisen, kuin kulkisin kahdessa laatikossa! Jalka lyhenee entisestään. Monilla muillakin naisilla tää varsinkin alhaalta alkava leveys saa aikaan hevosen kavio -efektin. Itse ne ei tietenkään sitä näe, kun muoti sanoo mikä on hyvännäköistä ja sillä siisti.
Paras housunlahjemalli minulle on suhteellisen vartalonmyötäinen, alhaalta kevyesti kapeneva. Tällaisia ei myydä missään. Kaikki lahkeet levenee alaspäin. Jopa nekin, missä sanotaan, että on suora lahje, sekin levenee alaspäin.
Olen ratkaissut ongelmani ostamalla caprihousuja, joissa on riittävästi kääntövaraa lahkeen helmassa, niin että voin pidentää niitä itselleni sopivan pituisiksi. Caprit itsessään on usein liian lyhyitä, lahje jää ihan polven alapuolelle. Parhaassa tapauksessa pidennys onnistuu siihen mittaan, että nilkkaa jää juuri ja juuri sen verran näkyviin, että housut on tavallaan "pitkät caprit." Ihan alas asti, kengän päälle ulottuva lahje taas näyttää koomiselta näin lyhyillä jaloilla. Kun nilkkaa jää kuitenkin näkyviin, se kummasti sirouttaa kokonaisilmettä, ja kun jalkaan vielä löytää koropohjakengät (jos löytää! Niitäkin saa metsästää kissojen ja koirien kanssa.)niin lopputulos voi näyttää hyvinkin sopusuhtaiselta eli jalka ei ihan niin lyhyeltä töpöltä näytä.
Rotantappokengät on tosiaan mullekin kauhistus. Leveä lahje ja litteä suippokärkinen kenkä saa mut näyttämään järkyttävän lössöltä ja ryhdittömältä. Ja totta puhuen, aika moni muukin lyhyt, tanakka naisihminen voisi miettiä paremmin vaatevalintojaan...Kiitos kirjoituksestasi. Kiva huomata että joku muukin ajattelee samalla tavalla.
Itse pidän (mies 45v, 90kg, 180cm)) capri housuja kesällä ja pitäsin talvellakin kun tämä ilmasto nyt lämpenee :), tarpeeksi Suomessakin.
Etsimällä saa etsiä että löytäs kunnon läskipohja kengät, ei vielä ole löytynyt tänä talvena.
Hirveitä porkkananistutus kenkiä kyllä hyllyt notkuu.
No muoti on sitä että vaihdellaan tyylejä niin kansalta saa nyhdettyä enemmän pätäkkää.
Kauan olen jo odottanu milloin aletaan tehdä ihmismäisiä housuja,olis aika muodin muuttua jo vihdoin myös lahkeiden leveydessä.
Jos aina olis samalaisia ja kestäviä kuteita ja kenkiä niin valmistajat jäis nuolemaan näppejään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241