NAISET
Minkä otat:
1. Mies jolla on järjettömän iso airo mutta läski
2. Mies jolla on järjettömän hyvä kroppa mutta pieni kulli
3. Mies joka on älykäs, ja samoilla aaltopituuksilla kanssasi mutta impo
MIEHET:
Minkä otat
1. Naisen jolla on tiukka mutta on läski
2. Naisen jolla on järjettömän hyvä kroppa mutta sen pillu on kuin messuhalli (eli "ei tunnu missään")
3. Nainen joka on samoilla aaltopituuksilla kanssasi mutta ei ole halukas seksiin.
PERUSTELUJA KANSSA!
XxX- GaLLuP
30
1150
Vastaukset
- otan :
nuo kaikki
- zisel
et kuulu tähän galluppiin.
- harmi :
zisel kirjoitti:
et kuulu tähän galluppiin.
kylläpä nyt harmittaakin
- zisel
harmi : kirjoitti:
kylläpä nyt harmittaakin
että sä olet odottanut tätä päivää että pääset vastaa mun galluppiin mutta mun on pakko diskata sut tästä. Sori :(
entäs jos mies on läski ja vielä pienimunainen:(
naisista taitaisin ottaa tuon kolmosen- persona-non-grata
Perustelut: ... hätä aina keinot keksii:)
- Va-Nil-La
Ottaisin vaihtoehdon kolme. Ehkä sellainen mies pystyisi ajattelemaan muullakin kuin k***illaan.
- sä.......
narkkari oikein haet näiltä setämiehiltä?
- zisel
Mä oon luonnonystävä
- <<<
VAALEAHIUKSINEN
VIHREÄSILMÄINEN
ELÄINRAKAS
KAUNIS
SEKSIKÄS
ÄLYKÄS
KÄYTTÄÄ ALKOHOLIA MUTTA KOHTUULLISESTI.EI POLTA
AUTOHULLU
PRÄTKÄHULLU
KAUNIS
SEKSIKÄS
HUMORISTINEN
JA SELLAINEN KUNNON NAINEN JA KOIRARAKAS JA KISSARAKAS TYTTÖ JA VÄRIKÄS JA PERSOONALLINEN JA VARAUTUNUT.HUMORISTINEN.OVELA.SEKSIKÄS.JA SELLAINEN NAINEN JONKA MIES KOPPAISI SYLIIN JA KOIRARAKAS TYTTÖ- zisel
Mutta mä poltan enkä ole hulluna ajoneuvoihin.
- <<<
SELLAINEN JOKA PITÄÄ KISSOISTA JA KOIRARAKAS KOSKA MEILLÄ OLISI KOIRIA KAKSI JA KISSOJA.NAINEN JOKA TULEE VASTAAN KUN MIES TULEE TÖISTÄ JA VÄLILLÄ MIES TULISI VASTAAN NAISTA JA JOSKUS NAINEN OLISI MIESTÄ VASTASSA LENTOKENTÄLLÄ TURKKI PÄÄLLÄ JA OLISI TILANNUT TAKSIN. KOIRARAKAS JOKA PITÄISI KOIRISTAMME NÖFFI JA ULU JOTKA OLISIVAT VILLAKOIRIA JA SITTEN VIELÄ KISSA PÖKÖ JOKA PITÄISI LAUANTAIMAKKARASTA JA LOIKOILISI VERANNALLA KUN TULISIN TÖISTÄ JA ANTAISIN SILLE RUOKAA
- Kepa*
Zisel alkaa vetelemään pohjamutia näillä aloituksillaan. Tulee mieleen pari muuta naikkosta, jotka aika useinkin kirjoituksillaan saivat muut raivonpartaalle. Etpä ole turhalla älyllä pilattu.
- zisel
äo on 132, mikäs sun on?
- disadora
miehen jolla on järjettömän iso airo ja järjettömän hyvä kroppa ja älykäs;)
- sulle
komea, hyvä kroppainen, älykäs mies jolla on keskimittainen aisa?
Kohtuullisesta otoksestani poikamiesvuosiltani huolimatta ei koskaan tullut vastaan naista, etteikö genitaalit olisi sopineet yhteen kokonsa puolesta. Erityisen kummallista on, ettei sinne kuivana edes lyijykynä mene, mutta lapsikin sieltä mahtuu ulos. Todella omituista...
"lapsikin sieltä mahtuu ulos"
- Siis oikeesti?? Nooo, sopiihan se kun ensin saksilla leikataan reikä riittävän isoksi ja lopuksi parsitaan kiinni. Tennispallo ehkä nippa nappa....noo...ehkä se on tapauskohtaista.- että..
Richartti kirjoitti:
"lapsikin sieltä mahtuu ulos"
- Siis oikeesti?? Nooo, sopiihan se kun ensin saksilla leikataan reikä riittävän isoksi ja lopuksi parsitaan kiinni. Tennispallo ehkä nippa nappa....noo...ehkä se on tapauskohtaista.Raskausajan hormonit ym. saa lantion sidokset ym. löystymään ja itse synnytystä edeltävät muutokset elimistössä tekevät synnytyskanavasta joustavamman. Kaikkia synnytäjiä ei tarvitse edes leikata, ainoastaan ne tiukimmat. Yleensä alapää palautuu lähes normaaliksi synnytyksen jälkeen, arpia lukuunottamatta.
Allekirjoittaneella kävi niin, että synnytyksen jälkeen alapää on tiukempi, kuin ennen synnytystä.. kursivat leikkauksen jäljiltä kai vähän ylimääräistä kiinni tai sitten arpeutumisesta johtuen. Ykkönen on melkeen kuin kakkonen :D
- jos se akka on
kerran mun kans samalla aaltopituudella, ni se sallii mulle muita naisia.
- Puolivelmu
niin otan miehistä kolmonen. Sen kanssa voi keskustella, mutta ei tarvitse mennä sänkyyn.
Naisista voisi ottaa kakkosen. Silmänilo piristää aina. Oho, lipsahti perustelutkin jo tuohon otsikkoon.
- almasty
En mitään mutta jos noista kolmesta sais yhdistellä niin sitten.
ja on myöski aika kinkkinen. se on joko ykkönen tai kolmonen mutta ehkä kallistuu siltiki enempi sinne ykköseen.
ehkä joku vois pärjätä jonku impon kanssa mutta pitempää aikaa ajatellen ei hyvä ja läskit on tietty ok niin kauan kunhan ei ala ajattelemaan sillä isolla kullillaan.
Olenkin miettinyt että minne voisin sijoittaa kotiverstaani :D
- nainen itse
3. Mies joka on älykäs, ja samoilla aaltopituuksilla kanssasi mutta impo
ja lisäksi otan rakastajan.. - Papeete1
Ottaisin kakkosen. Kroppa on kullia tärkeämpi ja kiihottavampi jopa seksissä, joten hyvällä kropalla saa anteeksi kikulissa :D
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p555685Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "742834Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella192058No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401905Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611819- 181781
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5153881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy821145Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965