Glammie poistelee aloituksiaan ihan urakalla nykyään. Hävettääkö? Etkö tykkää vastauksista?
Glammie poistelee
14
683
Vastaukset
jo paljon hyviä vastauksia, on kai täällä tilaa ja oikeus tehdä ihan mitä huvittaa? :)
Kiitos kun näit ihan vaivaa kirjoittaa minustakin postauksen!
P.S. Poistin niitä jopa 2...Viestien poistaminen on kaksinaismoralismia ja et myöskään kestä yhtään arvostelua.
Näin mua opastettiin toisella palstalla kun poistin yhden postauksen. :)beefcake kirjoitti:
Viestien poistaminen on kaksinaismoralismia ja et myöskään kestä yhtään arvostelua.
Näin mua opastettiin toisella palstalla kun poistin yhden postauksen. :)Minä kun en yhtään välitä siitä mitä se muissa ihmisissä aiheuttaa jos poistan viestin tai kaksi :D
Ihmisten pitäisi hankkia oikeita ongelmia.- Sivustahuomauttelija
Glammie kirjoitti:
Minä kun en yhtään välitä siitä mitä se muissa ihmisissä aiheuttaa jos poistan viestin tai kaksi :D
Ihmisten pitäisi hankkia oikeita ongelmia.Ketjun poistaminen on epäkohteliasta siitä huolimatta, että sen on itse aloittanut. Moni ihminen näkee vaivaa kirjoittaakseen kommentin, harkitsee sanojaan ja vielä oikolukeekin kirjoituksensa, joten kyllä harmittaa, kun vaivannäkö valuu tyhjiin.
Kun harrastaa tuota poistelua pitemmän aikaa, harkittuja kirjoituksia laatineet eivät viitsi enää vaivautua kommentoimaan ja jäljelle jäävät lyhytsanaiset haistattelijat. Ei kai sellainen ole kenenkään mielestä kivaa? Sivustahuomauttelija kirjoitti:
Ketjun poistaminen on epäkohteliasta siitä huolimatta, että sen on itse aloittanut. Moni ihminen näkee vaivaa kirjoittaakseen kommentin, harkitsee sanojaan ja vielä oikolukeekin kirjoituksensa, joten kyllä harmittaa, kun vaivannäkö valuu tyhjiin.
Kun harrastaa tuota poistelua pitemmän aikaa, harkittuja kirjoituksia laatineet eivät viitsi enää vaivautua kommentoimaan ja jäljelle jäävät lyhytsanaiset haistattelijat. Ei kai sellainen ole kenenkään mielestä kivaa?ymmärrä oikein tätä paasausta, poistin kaksi viestiä.
- poistit kans
Glammie kirjoitti:
ymmärrä oikein tätä paasausta, poistin kaksi viestiä.
kuvas?
pien naiskauneus piristi palstaa poistit kans kirjoitti:
kuvas?
pien naiskauneus piristi palstaaettä kukaan palstastalkkeri vaikka kävelee kadulla vastaan ja tunnistaa...
- -vastalause-
Glammie kirjoitti:
että kukaan palstastalkkeri vaikka kävelee kadulla vastaan ja tunnistaa...
vastalause esitetty
- toinen samanmoinen
Sivustahuomauttelija kirjoitti:
Ketjun poistaminen on epäkohteliasta siitä huolimatta, että sen on itse aloittanut. Moni ihminen näkee vaivaa kirjoittaakseen kommentin, harkitsee sanojaan ja vielä oikolukeekin kirjoituksensa, joten kyllä harmittaa, kun vaivannäkö valuu tyhjiin.
Kun harrastaa tuota poistelua pitemmän aikaa, harkittuja kirjoituksia laatineet eivät viitsi enää vaivautua kommentoimaan ja jäljelle jäävät lyhytsanaiset haistattelijat. Ei kai sellainen ole kenenkään mielestä kivaa?ajan mittaan tulee käymään. Ei enää edes näe asiatekstejä, kun ne kiireesti poistetaan, vaan ainoastaan p-njauhamista, niin vähänkään enemmän ajattelevat tyypit vaihtaa muille alueille. Eihän sitä roskaa viitti kaikkee todellakaan edes lukea, mitä tälläkin palstalla kirjotetaan. Ja sit kun joskus on jotain järkeää, niin se otetaan äkkiä pois, ettei vaan ihmiset alkais vahingossakaan ajatella asioita...Surullista.
- LK.
Tottakai sitä hävettää kun sen aloitukset menee vähän liian ristiin. Eli uusimmat kirjoitukset kaataa ne edelliset. Paistaa tekopyhyys pahasti läpi.
hävetä mikään ja mikään mitä täällä olen kirjotellut, ei ole tekopyhää, eikä ristiriitaista. Se että viihdyn sinkkuna, ei tarkoita sitä ettenkö voisi olla parisuhteessakin, se että mulla on deittiprofiili vaikka viihdyn sinkkuna, ei tee musta tekopyhää :)
- Tetsuo^^
"Olin sokkotreffeillä äijän kanssa jolla oli mua isommat tissit, hyi hitsi niinq, en haluu olla sen kans enää missään tekemisissä"
"miks miehet on niinq niin älyttömän pinnallisii nykyään ettei tavallisen söpöt ja vähän tuhdimmat naiset kelpaa?"
heheheee- at-mies
lihava mies jolla on naiselliset gyno-tissit on yksi oksettavimmistä mieslajeista mitä on. Miehenäkin olen sitä mieltä.
Tulee suurempi inhoreaktio kuin nähdä alaston keski-ikäinen läskinainen.
Hoikkuus on kauneutta molemmissa sukupuolissa eikä mikään ihrapallo.
- DoS
meni hyvät keskustelut sivu suun :/ Mut en ole katkera :) ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760