Minkälaista naista kiinnostaa

miehen..

aikaisempi seurustelukokemus ? Siinä määrin siis, että lakkaisi tapailemasta miestä pelkästään syystä, ettei tällä ole johonkin 26v ikään mennessä ollut yhtäkään suhdetta ?

10

953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiinnosta miehen edelliset suhteet tai suhteettomuudet, mitäpä niitä tässä hetkessä mietiskelemään, meillä kaikilla on menneisyytemme.

• vastasi..

Että "parisuhdekeskeinen nainen" ei huolisi tälläistä miestä. Se nyt tuskin on mikään menetys, mutta pisti vain mietityttämään. Miten voi samaan aikaan olla parisuhdekeskeinen ja kuitenkin valita/hylätä parinsa huomattavan epäolennaisten tekijöiden perusteella. Kuulosti jotenkin kulissisuhteen perustalta.

• paljon enemmän

että olis paljon niitä lyhkäsiä ja yhden yön juttuja.

• nainen.......

koska ethän sinäkään palkkaisi vaativaan työhön täysin kokematonta työntekijää

• ja siksi naisten logiikkaa käyttäen otetaan sellainen mies "töihin" jolla on monta eri duunipaikkaa ollut, ihan sama onko se kaveri saanut potkut jokaisesta duunipaikasta omien perseilyidensä takia vai itse vain lopettanut työsuhteen.

• saada vaikka
        beefcake kirjoitti:

ja siksi naisten logiikkaa käyttäen otetaan sellainen mies "töihin" jolla on monta eri duunipaikkaa ollut, ihan sama onko se kaveri saanut potkut jokaisesta duunipaikasta omien perseilyidensä takia vai itse vain lopettanut työsuhteen.

lomautuksen jälkeen. ehkä yhtiö saneerasi tai uudisti imagoaan. ei se haittaa millä tavalla työsuhde on päättynyt, pääasia on että käytännön kokemusta riittää

• Kysyjä...

Kokemuksen hinta on myös korkeampi, kai sen tiesit tytönhupakko?

Sinisilmäisen saa taipumaan paljon helpommin kuin konkarin, ja konkari voi hyvinkin olla taitavampi kuin työnantajansa - ja konkari tietää milloin vaihtaa duunia eikä roikkua vanhassa.

Ovatko edut kohdillaan?

Harvoin ovat ;-)

• Va-Nil-La

kysymystä, eikä kumpikaan ole ihan yksinkertainen. Ensimmäiseen sen verran, että jos miehellä on ollut vaikka 30 parin kuukauden suhdetta, niin kertoohan se paljon miehen luonteesta ja parisuhdekelpoisuudesta.

Sitten taas, jos 26-vuotiaalla ei ole aiempaa kokemusta, niin mikä on todennäköisyys, ettei mies halua jatkossa lisää kokemuksia ja kokeilla muitakin, minkä tekee sitten joko pettämällä tai jättämällä. Saman ikäinen nainen etsii jo varmaan vähän vakavampaa seuraa. Ja kaikilla pitkään yksin olleilla, ainakin mulla, on jo aika piintyneitä tapoja elää elämäänsä, joita ei ehkä niin helposti muutetakaan...

• Minä esimerkiksi

Olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa, kerran aviossakin. Olen todennut että naista kannattaa mitä ilmeisimmin pitää suhteessa 2-3 vuotta ennenkuin touhu alkaa latistua, toisin sanoen kokemukseni syvällä rintaäänellä olen nimenomaan oppinut välttelemään sitä vakavuutta jota nuorempana kaipasin enemmän kuin mitään muuta.

Tietenkään en tätä naisille kerro vaan osaan rutiinilla vetää ihanan miehen osaani (se on kivaa eikä ollenkaan tuskallista) ja sitten suksia tieheni ja etsiä uuden kun homma alkaa lässähtämään ja arkistumaan.

Voi olla että jos ensirakkauteni kohde olisi minut halunnut pysyväksi tai edes seuraava olisivat tunteeni eläväisempiä. Nyt vain pidän siitä mukavasta olosta toisen kanssa mutta sen kummempia rakkausfiiliksiä en tunne naisiani kohtaan. Seksi on kivaa ja lammasmaisesti (sori, niin se vaan on kun kohtelee naista oikein) palveleva nainen on mitä suloisin ja miellyttävin kumppani. Sitten kun akkoontuminen alkaa on parempi suoriutua ulos ja toiseen kainaloon.

Kokemus on opettanut minua olemaan mukava ja hyvä rakastaja mutta myös sen että sen enempää ei kannata elämältä ja suhteilta haikailla koska myöhemmin mukaan tulee kaikenlaista turhaa paskaa.

• Va-Nil-La
        Minä esimerkiksi kirjoitti:

Olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa, kerran aviossakin. Olen todennut että naista kannattaa mitä ilmeisimmin pitää suhteessa 2-3 vuotta ennenkuin touhu alkaa latistua, toisin sanoen kokemukseni syvällä rintaäänellä olen nimenomaan oppinut välttelemään sitä vakavuutta jota nuorempana kaipasin enemmän kuin mitään muuta.

Tietenkään en tätä naisille kerro vaan osaan rutiinilla vetää ihanan miehen osaani (se on kivaa eikä ollenkaan tuskallista) ja sitten suksia tieheni ja etsiä uuden kun homma alkaa lässähtämään ja arkistumaan.

Voi olla että jos ensirakkauteni kohde olisi minut halunnut pysyväksi tai edes seuraava olisivat tunteeni eläväisempiä. Nyt vain pidän siitä mukavasta olosta toisen kanssa mutta sen kummempia rakkausfiiliksiä en tunne naisiani kohtaan. Seksi on kivaa ja lammasmaisesti (sori, niin se vaan on kun kohtelee naista oikein) palveleva nainen on mitä suloisin ja miellyttävin kumppani. Sitten kun akkoontuminen alkaa on parempi suoriutua ulos ja toiseen kainaloon.

Kokemus on opettanut minua olemaan mukava ja hyvä rakastaja mutta myös sen että sen enempää ei kannata elämältä ja suhteilta haikailla koska myöhemmin mukaan tulee kaikenlaista turhaa paskaa.

Miten tuo vastasi mun kommenttiini? Sitähän minä juuri tarkoitin, että jos ottaa miehen suhdehistoriasta selvää, niin todennäköisemmin onnistuu välttämään kaltaisiasi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe