Töitäkö? No kyllähän niitä...

Lois Oy Ab

No onhan niitä töitä,vaikka muille jakaa...

Itsekin pystyisin järjestään kaikille työttömille töitä 8h/pvä vaika heti huomiseksi. Toki palkka on vain sitten korkeintaan pieneimmillään se KELA:n työttömyyskorvaus noin 8e/pvä päälle. Eli noin 570e/kk puhtaana käteen.
Töitähän tuolla rahalla löytyy se 8h/pvä 5 päivänä viikossa. Luonnollisestikaan mitään työvaatehuoltoa, työterveyshuoltoa, lomia ja sen sellaista punikkien kotkotuksia ei voida järjestää. Mutta töitä löytyy. Ja jos homma ei kiinnosta, niin aina voi ottaa karenssia.

Palkkatyöstä en sitten tiiä. Jos joku muu kertoisi siittä enemmän. Ei oleminun heiniä tarjota sellaista mitä lie onkaan.

Terveisin Loispummifirma Oy Ab rikas sika mulkvisti riistäjä kusettaja ja verovarojen, muiden rahojen varastaja ja eritysiesti työpanoksen työpanoksen ja ammattitaidon.

3

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työnhakija

Kiitos työtarjouksestasi mutta emmä viitsi kun kotona on niin paljon kivempaa kun ei tarvii herätä aikaisin ja ulkona on niin kylmääkin. Karenssikaan ei pelota kun rahaa saa muutenkin ainakin äidiltä ja mummolta. Kunhan nettiin ja pitsaan saa rahaa tekemättä mitään ja vuokrakin maksetaan niin kyllä mä pärjään. Sitäpaitsi ei mulla niin paljoo aikaa enää oo eläkkeellekään, olenhan jo 24v. Kansalaispalkkaa odotellessa...

• tarvinnu vaivata

sossusta on raha irronnu ihan tarpeen mukaan.
        Huomenna meen katteleen vähän muodikkaampia silmälaseja.

• vitsi
        tarvinnu vaivata kirjoitti:

sossusta on raha irronnu ihan tarpeen mukaan.
        Huomenna meen katteleen vähän muodikkaampia silmälaseja.

teitä nuoria. On jotain todella pahasti vialla. Itse olen tehnyt töitä 18-54vuotiaaksi, lähes tauotta, pari lyhyttä åippä lomaa välissä. Nyt haluaisin vaikka palkatta virkavapaalle,mutta kun ei myönnetä lomaa. Ottavat viimeisetkin pisarat irti ja nuoret lorvii. Onko järkeä touhussa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      718
    Aihe