Tyttö parkouraa

pktyttökotkasta92

Moi,oon 16 vuotias tyttö, ja harrastan parkourii,muut mun ikäset dissaa mua,ku oon vitun poikamainen ja harrastan liikuntaa,minkäs voi jos ne on pilan elämänsä tupakal ja viinal :D Mä parkouraan JA SILLÄ SIPULI :D saahan sitä olla erikoinen :) ?

50

3854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä....

      anna mennä vaan. parkour on siisti laji...

    • kateellisia :D

      sitäpaitsi erilaisia on aina helppo dissata.
      Monikin voi ajatella salaa sua vähän ihailevasti :]
      Kumpi nyt on todellisuudessa typerämpää; viina, tupakka sunmuu teinailu, vai urheilun harrastaminen iloisessa kaveriporukassa?
      Aivan. Harmi että harva sitä tajuaa, tai jos tajuaakin, niin ei varmana myönnä :) Itsekin harrastan parkourausta, tyttö olen, tykkään liikunnasta yms... eikä ajatus mistään peru"ikäisteni touhusta" hirveästi innosta. Erilaisuus on rikkaus, :D

    • ilman muuta

      elämä kannattaa käyttää liikkuen

    • tytsy-parkour

      Joo, olen 12 v. (XD) ja haluisin harrastaa sitä. Enemmä on kyllä poikia harrastamassa parkouria , mutta ei se mittää jos siinä on muutama tyttöki =)

      • patrik97

        mielestöäni parkour on yhtä lailla tyttöjen ja poikien laji sitä paitsi jos joku tykää parkourata niin parkouratkoon jos joku toinen tykää jostakin muusta niin senkus tykää mutta anna mennä vaa parkouraa älä välitä muiden mieli piteisä ellei kysymyksessä ole muukuin parkourin arvostelu ja muu vastaava asia ja olen 12 v poika naantalista


    • Parkour on aievan helevatan upee laji, itekin sitä 14-15 vuotiaana harrastelin ja jotenkin se vaan jäi, tosin ei mua ykskään ikinä dissannu siitä mistä oon toki onnellinen. :D Lisääpä meseni: [email protected], jos suinkaan kiinnostaa vaihdella ajatuksia, oon siis 16v tyttö. ((:

      • egugag

        mäkin harrastan parkourii se on ihQ :D sil saa oikeestaan poikia kamuks mul on ainakin :D ja mun veli on hattulan paras parkouraamaan joten mun kaveritkin parkouraa nekin on poikii elikkäs enemmän tyttöjä saa parkourata!! :)


    • ....

      En mä siinä mitään pahaa näe, ja sitäpaitsi parkouria harrastavat tytöt ovat Todella hotteja!

      • HULLUNAPARKOURIIN

        PITÄÄKÖ OLLA HYVÄSSÄ KUNNOSSA,KUN ALOITTAA PARKOURIN????ITSE EN OLE,KUN EI TUOTA URHEILUA OLE KOVIN PALJON HARRASTETTU,MUTTA NYT OLEN LÖYTÄNYT SEN OIKEAN,NIMITTÄIN PARKOURIN!!!!!!SE ON KIVAA,JA SAMALLA LAIHTUU!EIKÖ NIIN?

        T-ALOITTELIJA 11-V.


      • HULLUNAPARKOURIIN
        HULLUNAPARKOURIIN kirjoitti:

        PITÄÄKÖ OLLA HYVÄSSÄ KUNNOSSA,KUN ALOITTAA PARKOURIN????ITSE EN OLE,KUN EI TUOTA URHEILUA OLE KOVIN PALJON HARRASTETTU,MUTTA NYT OLEN LÖYTÄNYT SEN OIKEAN,NIMITTÄIN PARKOURIN!!!!!!SE ON KIVAA,JA SAMALLA LAIHTUU!EIKÖ NIIN?

        T-ALOITTELIJA 11-V.

        JATKOA ÄSKEISEEN...OLEN TYTTÖ.11-V.


      • 16 V poika
        HULLUNAPARKOURIIN kirjoitti:

        JATKOA ÄSKEISEEN...OLEN TYTTÖ.11-V.

        kuulkaapa pari faktaa parkourista. poika 16.v ja harrastan parkouria.

        Totta helvetissä tytöt saa parkkaa mitä vittua te ajattelette! jos tyttö haluu armeijaa menköö jos tyttö haluu leikkii koko elämänsä barbeilla leikkiköön. kuka kieltää ja jos joku kieltää tarvii helvetin hyvän syyn siihen. mä toivoisin että enemmän tyttöjä parkkais sit sais ihastella kahta asiaa. Taitoa ja Kauneutta ;D
        ja tietenkin laihtuu jos parkkaa tarpeeks se kuluttaa energiaa tosi paljon.


        PS: varokaa kaikki satuttamasta itteänne en halua ketään sairaalaan. pitää mennä juuri niinkun itse voi mennä. ei niin kuin haluaa joska mäkin haluaisin olla yhtä hyvä kun David belle mut jos yrittäisinkin olisin sairaalassa jo enneen kun pääsen ovesta ulos. kiitos


      • Parkour <3
        HULLUNAPARKOURIIN kirjoitti:

        PITÄÄKÖ OLLA HYVÄSSÄ KUNNOSSA,KUN ALOITTAA PARKOURIN????ITSE EN OLE,KUN EI TUOTA URHEILUA OLE KOVIN PALJON HARRASTETTU,MUTTA NYT OLEN LÖYTÄNYT SEN OIKEAN,NIMITTÄIN PARKOURIN!!!!!!SE ON KIVAA,JA SAMALLA LAIHTUU!EIKÖ NIIN?

        T-ALOITTELIJA 11-V.

        Mäkin ja oon vasta 10v tyttö . Mullakin oli ennen kuin alotin parkourin niin huono kunto.
        Ja oon laihtunu 10kg


      • super parkour peruna
        HULLUNAPARKOURIIN kirjoitti:

        PITÄÄKÖ OLLA HYVÄSSÄ KUNNOSSA,KUN ALOITTAA PARKOURIN????ITSE EN OLE,KUN EI TUOTA URHEILUA OLE KOVIN PALJON HARRASTETTU,MUTTA NYT OLEN LÖYTÄNYT SEN OIKEAN,NIMITTÄIN PARKOURIN!!!!!!SE ON KIVAA,JA SAMALLA LAIHTUU!EIKÖ NIIN?

        T-ALOITTELIJA 11-V.

        parkour kehittäää kuntoo ja kannattaa kattooo kaikkii parkour videoita ja vetää överiks ja niin ees päin parkourist on apua tulevaisuudessa monilla taivoilla
        ps


      • skrillex <3

        get a life!!!


      • possuqqa

        get a life!!!!! jos pidät parkour tyttöjä hotteina et oo muijia nähnykkää
        ps ihan muuten vaa tuli mieleen pelaatkos habboa??


    • k.ettunen

      Kuten täällä on useaan otteeseen todettu, parkour on upea laji. Ja erilaisuus on hyve! Itsellä ei nilkat kamalasti nauti laskeutumisista, joten oma harrastuneisuus on jäänyt. On erittäin hienoa jos tytöt parkouraa, skeittaa ja harrastaa muita "poikien lajeja" (toivon että tulevaisuudessa näitä ei tarvitsisi sukupuolen mukaan enää jaotella).

      Muutamaan kommenttiin haluan puuttua. 10-12v tyttöset, ei teidän kuulu tuossa iässä miettiä laihduttamista ! Ei kannata lähteä mukaan yhteiskunnan ja median aiheuttamiin ulkonäköpaineisiin. Liikunna ilo on se tärkein juttu, ja tottakai sitä kautta kroppa kehittyy, kiinteytyy (jos ylimääräistä on ollut) ja pysyy kunnossa. Jos tuntee olevansa huonossa kunnossa, aloita varovasti. Kunto kyllä kohoaa yllättävän nopeasti jos pari kertaa viikossa edes tunnin liikkuu. Sitten jaksaa kokoajan enemmän ja harjoittelun jälkeen pystyy vaativimpiin suorituksiinkin!

      "16 V pojan" ps -kommentti oli täyttä asiaa, aloittakaa varovasti ja oman tasonne mukaan!

      Iloa matkaan, älkääkä lannistuko pienistä, kyllä ne dissailut loppuu kun näkevät teidän suolaavan parit pojat tempuillanne!

      Terveisin; kaikenlaista liikuntaa harrastava ja opettava, poikien kanssa ikänsä hyppinyt ja rullaillut 21v tyttö.

    • jontend44ler

      heel yea!
      tottakai tytöt saa parkourata :D
      mitä sitä kiistelemään! Mun mielest tyttöjen pitäis saada tehä mitä haluaa, pyöräillä, skeitata, parkourata, mitä vain! ei ole olemassa erikseen poikien ja tyttöjen lajeja..
      Kaikki tytöt, muistakaa yrittää!
      14-v poika

    • gayfag247

      Parkouring is kewl

    • enajattelelaihtumist

      asiaa! olen minäkin tyttö joka parkouraa. se on kivaa ja sitä voi tehdä joka paikassa minäkin asun maalla kyllä pieneltä urheilu-kentältäkin löytyy kaiteita ja kaikkea missä sitä voi tehä ps. oon 11v

      • 12-v TyTtÖ

        Hei määki asun maalla ja kyl metäski voi parkourata. Ja tosiaan urheilu-kentäl on aina hyvii paikkoi.Tarvitaan vaan mielikuvitusta!


    • minä

      oon 13v tyttö mun mielest parkour on just pro laji meil oli sitä kouluski kerran liikkatunnil...
      mua ei oo kukaa koskaa dissannu tosin harrastan kaikkee muutki randomii ni frendit on jo tottunu. =D

    • KekesuoranKingi

      Ei kannata lopettaa jos muitten mielest se on perseest koska täytän seuraavaks kakstoist ja mun luokal on mun lisäks 2 muuta tyttöö ja 4 poikaa jotka parkouraa ;) älä lopeta koska frendis ei oo varmaa ite ees kokeillu

    • 13v PK-tyttö

      Olen 13v tyttö ja olen käynyt parkourharjoituksissa jo muutaman vuoden. Kukaan ei ole onneksi dissannut.

    • 19

      Mä just HALUAISIN oppii parkouraamaan :D Oon kyl vähä pelokas jne mut olis just siistii. Mut harmi vaan että kukaan koko suomessa ei oikee tunnu edes tietävän koko lajia. Siihen se varmaan sitten tyssää.
      Oon siis 15v.

    • eisa a

      ei saa olla erikoinen 0_o

    • ipuuuuuuu

      Mä ja mun kamu parkourataan (Ei käyä missää tunneil) ja se o iha sika hauskaa sitä paitsi mä myös skeittaan TOTTAKAI TYTÖT SAA PARKOURATA!!!!!!! ps oon 11v tyttö

    • epäWARMA

      kiva jos ees joku uskaltaaparkouraa :D ite haluisin, mut pelkään tehä volttei iha kauheest. tipuin meinaa kerran niskaltein. mut tietääks kukaa voiks parkouraa vaik ei volttei tekiskää? t: 12v tyttö

      • ParkourGuy

        siis todellakin voit parkourata tekemättä voltteja, koska voltit eivät virallisesti edes kuulu parkouriin. Parkourin perusajatus on nimenomaan jatkuva ja katkeamaton liike, ja volttien jälkeinen kompurointi pilaa usein sen. Parkourissa käytetään esimerkiksi ylityksiä: monkey vault, king kong vault, dash vault, kash vault jne. Alituksia: underbar, underbar 360 jne.
        Youtubesta kannattaa katsoa ohjeita ;) älä välitä volteista, niistä ei ole varsinaista hyötyä.


      • totta
        ParkourGuy kirjoitti:

        siis todellakin voit parkourata tekemättä voltteja, koska voltit eivät virallisesti edes kuulu parkouriin. Parkourin perusajatus on nimenomaan jatkuva ja katkeamaton liike, ja volttien jälkeinen kompurointi pilaa usein sen. Parkourissa käytetään esimerkiksi ylityksiä: monkey vault, king kong vault, dash vault, kash vault jne. Alituksia: underbar, underbar 360 jne.
        Youtubesta kannattaa katsoa ohjeita ;) älä välitä volteista, niistä ei ole varsinaista hyötyä.

        Täyttä asiaa! Useimmat meidän koulussa sanovat välitunneilla kun parkouraan että Mika et tee voltteja ja päkkejä... Tosi ärsyttävää Ps. oon 11 v.


      • jatkoa äskeiseen
        totta kirjoitti:

        Täyttä asiaa! Useimmat meidän koulussa sanovat välitunneilla kun parkouraan että Mika et tee voltteja ja päkkejä... Tosi ärsyttävää Ps. oon 11 v.

        Anteeks kirjotin ton puhelimella niin tuli kirjotusvirhe


    • parkour!!!

      moro :) ite oon 15v tyttö ja alottelemas parkouraamist :) oon tosi pienelt kylält ja aika kaukana lähimmistäki parkouraus treenaus paikoist.. :/ harmittaa ihan älyttömästi koska ite oppisin paremmin opettajan kanssa tai edes kaveriporukan kaa, mut tosiaa nii kaukana lähimmätki paikat et ei oo mahollisuutta mennä kursseille ja varsikaa tunneille ja kaverit ei oo lajista taas oikee kiinnostuneita : ( JOTEN vinkkejä ihmiset et missä voisi harjoitella miten ja jos ketää kiinnostaa sen enempää jutella tai keskustella lajist niii kertokaa koska olis tosi kiva juttu saada samanmielisii ihmisii juttukamuiks :)

      • Chicken

        Hola! :D Oon itekki aatellu tän alottamista mut ku asun samallai pienes kyläs. Tosin oon koittanu kaikkia paikkoja missä voi hiukankin koittaa vetää :D Ps. olen 16 v poika


    • duudsonit1

      moro mä asun kans pienes kyläs ja vitun tyhmää ku oon ainoo kokokyläs joka parkouraa ku kaverit pitää sitä nii tylsänä lajina taidanki sanoo niille et haistakaa paska kaikki jotka ei parkouraa

    • Parkourin ihailija

      Moi oon 13 v tyttö Vaasasta mun mielestä ois ihanaa harrastaa parkourii ku tykkään kaikesta tommosesta mut en haluis olla ainut tyttö poikien porukois xD

    • mukko

      Musta olis ihanaa jos tyttö parkourais mun kanssa

      • yksinäinenparkouraaja

        Moi. oon 12v semi-pro parkouraaja hattulast. Mut harmikseni parkouraan yksin... jos jotain kiinnostaa niin [email protected]


    • parkour12

      mä kysyisin et onks parkour tunneil pakko tehä voltteja vai onks vapaaehtosta?
      T: 14 v tyttö

      • Traceur Helsinki

        Voltit eivät kuulu oikeastaan parkouriin vaan ovat enempi freerunning tyylistä näyttävyyden ja "flown" hakemista. Eli siis parkour tunneilla ei välttämättä edes käydä voltteja läpi jos et itse sitä pyydä. Toki luonnolliseen kehitykseen kuuluu että haetaan lisää haastetta, vauhtia ja jännitystä niin ne todennäköisesti tulevat mukaan kuvioihin sitten kun olet itse niihin valmis ja halukas.


    • not2old

      Itse olen harrastanut parkouria jo vuodesta 2006 lähtien erittäin aktiivistesti (treenaan 3-4krt viikossa, lihasvoimaa, pommpua, nousuja yms.) ja viimeisen kolmen vuoden aikana nähnyt että tyttöä rupee olee enemmän parkour skenessä mikä on todella hienoa ja jos katsotaan muiden maiden skenee niin siel on about 50/50 tyttöjä…Suomi on vaan niin outo maa...

    • tsekatkaa
    • tsemppiä

      Ei kaikkien tyttöjen tarvi olla samasta muotista, eihän pojatkaan oo. Älä liiku niitten dissaajien tupakkaringeissä, turhaa negailua vaan. Ne elää omassa maailmassaan ja sä nautit omastasi.

      Parkouraavat pojat on tosi hotteja ja sitä kautta saa hyviä kavereita. Mä en ymmärrä, että mikä ongelma tässä nyt voi olla. Ne yhdet dissaajat ei vaan voi olla maailman tärkeimmät mielipiteen laukojat, eikä kaikkia vaan voi miellyttää mitä ikinä tekis. Oot oman polkusi valinnut, pidä siitä kiinni ja anna palaa :)

    • 13.v

      Mä oon 13 v tyttö ja harrastanu tätä lajii jo pitkään :D Jokaiselle kesäleirillekkin olen mennyt v. 2010 lähtien :D Seuraavallekkin mennään ja sitä seuraavalle ja sitä.. jne. :3 Enkä ees oo missään maailman parhaimmassa kunnossa tai välitä muiden katseistajos joku sattuu tuijaa. Niiden oma vika.. Mut suosittelen, olit minkä näköinen tahansa!!! :DD

      • 14vpoika

        Voikko laittaa mulle jonku laista linkkii mist pääsis parkour leireille koska oon kiinnostunu lajista mut asun iha pienes kyläs eikä lähelläkää ooyhtää paikkaa alottaa harrastusta(paitsi omaaloitteisesti)


      • 13.v
        14vpoika kirjoitti:

        Voikko laittaa mulle jonku laista linkkii mist pääsis parkour leireille koska oon kiinnostunu lajista mut asun iha pienes kyläs eikä lähelläkää ooyhtää paikkaa alottaa harrastusta(paitsi omaaloitteisesti)

        http://www.parkourakatemia.fi/

        Sieltä vain tutkiskelemaan jos jotakuta kiinnostaa! :)


    • parkouraaja1

      HUOM!!! MUN JA KAVERIN 2014 PERUSTAMA SEURA THE BLACK FLAG!!! OHJAAJII JA JÄSENII KAIVATAAN!!! VUOSIMAKSU PIENENEEE MITÄ ENEMMÄ JÄSENII JA TUUTKO OHJAAJAKS!!! parkourtheblackflag.wordpress.com

    • Anonyymi

      Siitä vaan ite oon 17v poika ja tässä viimisen 5 vuotta kaverin kans harrastanu
      Niikö, miks ei

    • Anonyymi

      Et mummielest oo erikoinen

    • Anonyymi

      Parkour on parasta.

    • Anonyymi

      ite oon 15 tyttö parkour on munkin harrastus ja oon sinä aikast hyvä ;) mut iha sama muaki dissataan sen takii et rakastan liikuntaa varsinkin parkouria. Aina kun on liikuntaa muut tytöt on sillee "TAASKO LIIKUNTAA" mut mä "JEEEEEEEEEEEEE miksei liikuntaa oo joka päivä koulussa" mä tuun myös toimeen enemmän poikien seurassa onks se normaalii? no ainakin mulle ehkä tuun poikien kaa toimeen niin hyvin koska pelkään punastuvani tai nolaavani itseni jonkun tytön edessä nyt kun asiaa tarkemmin ajattelen veikkaan olevani LESBO 🏳️‍🌈✅

      • Anonyymi

        ❌🏳️‍🌈❌😵🙄


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe