Jos olet tuntipankissa, ja irtisanot ittes, miinustunteja kertynyt ...
Niin onko työnantajalla oikeus evätä lopputili-ja lomarahat, ja kuitata miinustunnit näin omaan pussiin? Siis jättää maksamatta lopputilin.
miinustunnit ja tuntipankki?
7
1726
Vastaukset
- riippuu
onko muita tekijöitä taustalla.
- mymmeli-76
Kuten esimerkiksi??
- olet..
mymmeli-76 kirjoitti:
Kuten esimerkiksi??
pitänyt etukäteen ylityövapaata tai lomaa, jota et ole vielä tienannutkaan eli kyllähän ne loppupalkasta vähennettäisiin. Miksi mielestäsi ei?
- Kuitata'
olet.. kirjoitti:
pitänyt etukäteen ylityövapaata tai lomaa, jota et ole vielä tienannutkaan eli kyllähän ne loppupalkasta vähennettäisiin. Miksi mielestäsi ei?
On oikeus kuitata miinustunnit.
- mymmeli-76
Kuitata' kirjoitti:
On oikeus kuitata miinustunnit.
Mutta , entä jos työnantaja ei ole antanut mahdollisuutta tehdä työllä pois miinustunteja? Vaikka töitä olisi ollut tarjolla.
- on....
mymmeli-76 kirjoitti:
Mutta , entä jos työnantaja ei ole antanut mahdollisuutta tehdä työllä pois miinustunteja? Vaikka töitä olisi ollut tarjolla.
työnantaja ottaa miinustunnit pois palkasta. Minun kohdalla kävi näin .
- mymmeli-76
on.... kirjoitti:
työnantaja ottaa miinustunnit pois palkasta. Minun kohdalla kävi näin .
Olen selvittänyt liitosta, jos miinustunnit eivät ole työntekijästä johtuvia, ei työnantaja saa niitä periä.Työnantajan velvollisuus maksaa kkpalkka ja huolehtia että tunteja riittää,ei ole työntekijän vastuulla.! perkiks ei anneta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106