muttei uskalla kertoo sitä naiselle. tiä vaikka on varattu. ja naiset ei vahingossakaan tule kyseleen.
salilla tekee mieli
15
2867
Vastaukset
- ,--,
Tekee mieli mitä?
- paha poika
tekee mieli
- StippaS
Sulla ei housut nyt kiristä liikaa siten ettei se veri pääse päähän asti. Kun siinä on semmoinen kuvio, jotta kuntosali on pyhä paikka. Parempi jos ehdottelisit asiaa vaikkapa salin ulkopuolella.
- nainen 45
...nuoret ja vanhemmatkin...tänä päivänä naisen ikä ei kerro mitään. Itse olen entinen huippu-urheilija ja kropastani näytän siltä edelleen..siis paikat kondiksessa ja peppu parempi, kuin useimmilla nuorilla kanssasisarilla. Mutta, jotta näin käy, vaatii se läpi elämän tsemppiä ja itsestä huolehtimista (ei repsahduksia). Tietty se hivelee joskus itsetuntoa, kun salilla huomaan itseäni 20v nuoremman miehen katselevan...ja ei epäilystäkään millä silmällä....tsemppiä naiset, pitäkää itsestänne huolta ja nauttikaa kaikista ikävuosista.
- alle 30v mies
nainen 45 kirjoitti:
...nuoret ja vanhemmatkin...tänä päivänä naisen ikä ei kerro mitään. Itse olen entinen huippu-urheilija ja kropastani näytän siltä edelleen..siis paikat kondiksessa ja peppu parempi, kuin useimmilla nuorilla kanssasisarilla. Mutta, jotta näin käy, vaatii se läpi elämän tsemppiä ja itsestä huolehtimista (ei repsahduksia). Tietty se hivelee joskus itsetuntoa, kun salilla huomaan itseäni 20v nuoremman miehen katselevan...ja ei epäilystäkään millä silmällä....tsemppiä naiset, pitäkää itsestänne huolta ja nauttikaa kaikista ikävuosista.
Pitää täysin paikkaansa, terveet elämäntavat ja sopiva määrä treeniä tekee kropalle (ja mielelle) ihmeitä. Itselle ja varmasti monelle muullekin miehille suurin ulkonäöllinen turn-on naisessa on juuri timmi peppu. Ei siis ihme, että päät kääntyilee salilla liikkuessasi. Myönnettäköön, että kyllähän aina nättiä naista katsellessa päässä liikuskelee tuhmia ajatuksia, mutta pieni seksuaalinen jännite mielestäni kuuluu asiaan miesten ja naisten välillä, muutenhan elämä olisi varsin tylsää. ;)
- ....että ajattelet näin..
alle 30v mies kirjoitti:
Pitää täysin paikkaansa, terveet elämäntavat ja sopiva määrä treeniä tekee kropalle (ja mielelle) ihmeitä. Itselle ja varmasti monelle muullekin miehille suurin ulkonäöllinen turn-on naisessa on juuri timmi peppu. Ei siis ihme, että päät kääntyilee salilla liikkuessasi. Myönnettäköön, että kyllähän aina nättiä naista katsellessa päässä liikuskelee tuhmia ajatuksia, mutta pieni seksuaalinen jännite mielestäni kuuluu asiaan miesten ja naisten välillä, muutenhan elämä olisi varsin tylsää. ;)
nuori mies ;)
- ajatukset sulla,
useimmat naiset ovat kyllä tulleet sinne treenaamaan, tuskin sexiä etsimään. Toivottavasti ei ihan erektiota pukkaa, siinä vasta nolona olisit.
- laittautuvat seksikkäiksi
Jos salille tullaan vain treenaamaan eikä näyttämään houkuttelevalta, niin miksi sitten kaiki ne meikit, todella ihonmyötäiset muotoja korostavat vaatteet ja napapaidat... miksei siis meikittömänä, väljässä t-paidassa ja verkkareissa?
- ...nainen
laittautuvat seksikkäiksi kirjoitti:
Jos salille tullaan vain treenaamaan eikä näyttämään houkuttelevalta, niin miksi sitten kaiki ne meikit, todella ihonmyötäiset muotoja korostavat vaatteet ja napapaidat... miksei siis meikittömänä, väljässä t-paidassa ja verkkareissa?
...treenaan salilla tosissani ja itseäni varten...silti haluan näyttää myös viehättävältä... kyllä nätit ja tarkoituksenmukaiset vaatteet ja huoliteltu olemus, inspiroi myös itseäni, eikä vain salilla olevia miehiä. Kyllähän trenattu mieskin mieluusti esittelee työnsä tuloksia, eikä suinkaan verhoudu isoon collegeen yms.
- mieskin esittelee
...nainen kirjoitti:
...treenaan salilla tosissani ja itseäni varten...silti haluan näyttää myös viehättävältä... kyllä nätit ja tarkoituksenmukaiset vaatteet ja huoliteltu olemus, inspiroi myös itseäni, eikä vain salilla olevia miehiä. Kyllähän trenattu mieskin mieluusti esittelee työnsä tuloksia, eikä suinkaan verhoudu isoon collegeen yms.
...mutta ei koetakaan kiistää sitä, että tarkoituksena on tehdä vaikutus paikalla liikkuviin naisiin!
- eräs nainen
mieskin esittelee kirjoitti:
...mutta ei koetakaan kiistää sitä, että tarkoituksena on tehdä vaikutus paikalla liikkuviin naisiin!
...sillä silmä lepää ja onpahan yksi syy enemmän käydä salilla!
- treenaamassa
Vaikka olen jo 50-vuotias nainen, niin huomaan että nuoretkin miehet vilkuilevat himokkaasti minua salilla ja vaikka olen pukeutunutkin ihan peittävästi. Puheisiin eivät uskalla tulla, eikä ole väliksikään. Jotkut hymyilevät ja tuijottelevat ja jopa asettuvat viereen jatkuvasti treenailemaan. Minua tilanne huvittaa, enkä siitä loukkaannu niin kauan kuin pitävät suunsa kurissa. Kerran eräs mies ehdotti tennistunteja kanssaan, mutta yllätyin siitä niin etten osannut kuin kieltäytyä (jota kyllä hiukan kaduin jälkeenpäin, sillä oli varmaan ihan kunnon mies)
- €$@
En minä ainakaan salilla mitään vanhoja harppuja "vilkuile himokkaasti".
- huvittaakin
Eihän ne tiedä minun ikääni. Minua luullaan poikkeuksetta alle 40-vuotiaaksi. Näin on jopa naiset sanoneet ja uskon että siinä on perää. Itse en nuoria miehiä kyttäile.
- on gimut etupäässä 20-30v
ja niistä 2/3 ainakin tiukoissa housuissa ja vielä naisellisen näkösiäkin ja tietenkin syötävännälöisiä niin hankala olla katsomatta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862