Anoppini pettää miestään!

Katja

Kertoako miesystävälleni vai ei? Entä hänen isälleen, että vaimo pettää? Maailma on pieni. Anoppi on puuhastellut jo pitkään erään perhetuttavamme tuttavan kanssa. Asia paljastui, kun perhetuttavamme tuli kyläilemään valokuva-albuminsa kanssa ja esitteli syntymäpäiväkutsujensa väkeä. Anopin kohdalla hän sanoi "Tämä on Hanneksen pitkäaikainen naisystävä.".

10

4365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura

      Varmaan kannattas "vihjasta" anopille jotain...

    • Paula

      Asia ei kuulu sinulle. Anna aikuisten ihmisten hoitaa suhteitaan, miksi sinun pitäisi siihen puuttua? Lopeta kyttäily.

      • annikki aikamies

        On tämä touhu huvittavaa. Yksi pettää toista ja toinen toista ja joku tietää, ja joku ei. Aika saastaista toimintaa. Sitten sanotaan, että ei ole sinun asiasi, älä puutu toisten asioihin. Mitä itse tykkäisit, jos itse tulisit petetyksi vuosikausia? Ei kai sulle kannattaisi kertoa.
        Aika hyvin voi päätellä itse kunkin toimintaperiaatteet aina näistä kirjeistä.


      • Riitta
        annikki aikamies kirjoitti:

        On tämä touhu huvittavaa. Yksi pettää toista ja toinen toista ja joku tietää, ja joku ei. Aika saastaista toimintaa. Sitten sanotaan, että ei ole sinun asiasi, älä puutu toisten asioihin. Mitä itse tykkäisit, jos itse tulisit petetyksi vuosikausia? Ei kai sulle kannattaisi kertoa.
        Aika hyvin voi päätellä itse kunkin toimintaperiaatteet aina näistä kirjeistä.

        Aikoinaan paras ystävättäreni sai selville, että ukkoni pettää mua ja kertoi asiasta. Sai ukko kenkää jo samana iltana!


      • Ukko
        Riitta kirjoitti:

        Aikoinaan paras ystävättäreni sai selville, että ukkoni pettää mua ja kertoi asiasta. Sai ukko kenkää jo samana iltana!

        Kappas vaan. Pääsi eroon teikäläisestä yhdessa rysäyksessä. Onnen poika.


      • noppitalo
        Riitta kirjoitti:

        Aikoinaan paras ystävättäreni sai selville, että ukkoni pettää mua ja kertoi asiasta. Sai ukko kenkää jo samana iltana!

        Vai sai kenkää, tai saada muutakin... puolet talosta , uuden ...


      • Anonyymi

        Joo mutta kun anoppi kommentoi ja vihjailee asiasta jatkuvasti. En halua kuunneella!


    • Rysien kokija

      Ystäväni kaima sanoi kännissä: Tämä on Veksin veljenpojan isä ja veli ja pitkäikainen homoystävä. Siis asia paljastui. Kerronko nyt veljenpojan oikealle homoystävälle vai tämän näyttövaimolle vai poliisille. Todistetaakka on vedenpitävä.

    • erty

      asia ei käsittääkseni ole sinun ongelmasi.
      anna kaikkien kukkien kukkia vaan.

      • Anonyymi

        Luulisi, että asia on jo 20 vuodessa ratkennut.
        Joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe