Etsimme basistia punk-vaikutteiseen bändiin; Sex Pistols, Ratsia, The Clash, kaikki hyvä, yms.
Basistin sukupuolella ei ole väliä, mutta mikäli aiot olla laulava basisti, voisit miel. olla poika.
Luultavasti pärjäät perustaidoilla, joita niitäkin voi vielä hioa matkan varrella. Jos et tiedä mitä ovat perustaidot (en mäkään tiedä), niin ilmoita itsestäsi kuitenkin. Bändikokemusta ei tarvitse olla.
ISO plussa siitä, jos haluaisit toimia myös laulajana (ks. toinen ilmoituksemme). Ei kuitenkaan välttämätöntä.
Olemme 16-18v, huomioi tämä. Treenaamme Keravalla (Keski-Uusimaa, ihan pk-seudun kyljessä). Voit asua muualla, mutta matka ei saa olla ongelma. Bassovahvistin löytyy, mutta omasta bassosta olisi sulle hyötyä...
Kysy lisää tai kerro itsestäsi sähköpostilla chilleri91[miukumauku]hotmail.com
Kirjoitan tohon alas sitten kun ilmoitus on vanhentunut.
PUNK-bändiin haetaan basistia / laulajabasistia
4
432
Vastaukset 4
- vierassshh
voisin muuten tulla, mutta asun kaukana.. lähellä tamperetta.. ja syksyllä tampereelle muutankin.. muuten kiinnostaisi hemmetisti.. tuosta voi kuunnella minun matskua
www.last.fm/music/Svart Garden - varaa oma nimimerkki
Voimassa on vielä tosiaankin.
- bambitrash
tämä kuulostaa harvinaisen hyvältä lähtökohdalta ainakin mainittujen bändien osalta. itse aloittelen basson soittelua, mutten taida olla valmis vielä muiden seurassa kokeilemaan.
anycase, jos jonkinlaista ad:tä / sanoittaja-säveltäjää tarvitaan, tsekatkaa http://bambitrash.harhakuva.org/ , lueskelkaa ja kontaktoikaa sivulla olevaan säpoon. ;) olis kiva osallistua tämmöseen. asun itä-helsingissä.
elämä on punk. - varaa oma nimimerkki
Ilmoitus ei ole enää voimassa.
On hankalaa kun nämä viestit nykyään pomppii ylös eikä hautaannu itsestään...
En jaksa lukea / korjata tuota vanhaa ilmoitusta, joten sovitaan, että se ei ole enää voimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091310
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400