Etsimme basistia punk-vaikutteiseen bändiin; Sex Pistols, Ratsia, The Clash, kaikki hyvä, yms.
Basistin sukupuolella ei ole väliä, mutta mikäli aiot olla laulava basisti, voisit miel. olla poika.
Luultavasti pärjäät perustaidoilla, joita niitäkin voi vielä hioa matkan varrella. Jos et tiedä mitä ovat perustaidot (en mäkään tiedä), niin ilmoita itsestäsi kuitenkin. Bändikokemusta ei tarvitse olla.
ISO plussa siitä, jos haluaisit toimia myös laulajana (ks. toinen ilmoituksemme). Ei kuitenkaan välttämätöntä.
Olemme 16-18v, huomioi tämä. Treenaamme Keravalla (Keski-Uusimaa, ihan pk-seudun kyljessä). Voit asua muualla, mutta matka ei saa olla ongelma. Bassovahvistin löytyy, mutta omasta bassosta olisi sulle hyötyä...
Kysy lisää tai kerro itsestäsi sähköpostilla chilleri91[miukumauku]hotmail.com
Kirjoitan tohon alas sitten kun ilmoitus on vanhentunut.
PUNK-bändiin haetaan basistia / laulajabasistia
4
375
Vastaukset
- vierassshh
voisin muuten tulla, mutta asun kaukana.. lähellä tamperetta.. ja syksyllä tampereelle muutankin.. muuten kiinnostaisi hemmetisti.. tuosta voi kuunnella minun matskua
www.last.fm/music/Svart Garden - varaa oma nimimerkki
Voimassa on vielä tosiaankin.
- bambitrash
tämä kuulostaa harvinaisen hyvältä lähtökohdalta ainakin mainittujen bändien osalta. itse aloittelen basson soittelua, mutten taida olla valmis vielä muiden seurassa kokeilemaan.
anycase, jos jonkinlaista ad:tä / sanoittaja-säveltäjää tarvitaan, tsekatkaa http://bambitrash.harhakuva.org/ , lueskelkaa ja kontaktoikaa sivulla olevaan säpoon. ;) olis kiva osallistua tämmöseen. asun itä-helsingissä.
elämä on punk. - varaa oma nimimerkki
Ilmoitus ei ole enää voimassa.
On hankalaa kun nämä viestit nykyään pomppii ylös eikä hautaannu itsestään...
En jaksa lukea / korjata tuota vanhaa ilmoitusta, joten sovitaan, että se ei ole enää voimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992587
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082160En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761588Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 411000
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46989- 99941
- 45749
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7748