Mä olen joskus pelännyt mökillä kummituksia vielä "isona tyttönäkin"
Pelottaako muita joku yliluonnollinen juttu?
Uskotteko kummituksiin?
7
240
Vastaukset
Musta olis ihan mielenkiintoista tavata kummitus, jos niitä olisi olemassa. Mua pelottaa ihmiset. Pimeässä siis jos pelottaa, suurin pelko on, että siellä vaanii ihminen, ei kummitus tai edes mikään eläin.
- heräsin yhden
sellaisen vierestä, oli kuitenkin aika ystävällinen kummitus kun teki aamupalan
- MichikoXX
Jos näen omituisia otuksia, kuittaan ne hallusinaatioina. Skeptikko tietää, että omat aistit voivat harhauttaa. Unihalvauksen aikaiset hallusinaatiot ovat mielenkiintoisia: joskus ne puhuvat, joskus viestivät telepaattisesti (unessa sekin on mahdollista) tai näyttämällä kirjoitettuja viestejä. Joskus ne ovat uhkaavia, joskus jopa avuliaita. Eräskin käski minun herätä, koska näen painajaista ;-)
- on aina
yhtä kamalia. Ensin napsuttelen valoja jotka ei toimi ja sitten joku voima vääntää mut lattialle jota pitkin laahaudun. Kerran lähdin leijailemaan kohti ikuunaa. Karmea olo, mutta ei pysty huutamaan eikä hallitsemaan ruumistaan. Unihalvaukset on ihan kamalia!!!!!!!!
- MichikoXX
on aina kirjoitti:
yhtä kamalia. Ensin napsuttelen valoja jotka ei toimi ja sitten joku voima vääntää mut lattialle jota pitkin laahaudun. Kerran lähdin leijailemaan kohti ikuunaa. Karmea olo, mutta ei pysty huutamaan eikä hallitsemaan ruumistaan. Unihalvaukset on ihan kamalia!!!!!!!!
Jostain syystä itselläni on ajoittain kyky kontrolloida hallusinaatioita unihalvauksen aikana. Pystyn luomaan esimerkiksi ääniä ja maisemia ja käskemään näkemiäni olentoja telepaattisesti. Samantapainen tilanne kuin selkounissa (lucid dreaming). En ole löytänyt tieteellistä kuvausta kyseisestä tajunnantilasta, ilmeisesti se on melko harvinainen.
- ...
Jos omalle kohdalle sattuisi joku "yliluonnollinen" juttu niin taatusti pelottaisi.
Oma mieli ruokkii pelkoa. Aika naurettavaa, mutta jopa sängyn alla majailevat mörötkin joskus pelottavat, vaikka järki sanoo ettei niitä ole. - almasty
On ihan omakohtaisia havaintoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2619328IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3146504Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?691513Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61361Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.881157- 1091141
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut72983Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43828Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23726MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311718