Onko mahdollista

Jos te naiset olette joskus olleet ihastuneita johonkin mieheen, mutta syystä tai toisesta tunteet ovat hävinneet pois niin onko tällä miehellä mitään mahdollisuuksia saada teitä kiinnostumaan uudestaan. Vai onko se sama kuin yrittäisi käynnistää autoa missä ei ole moottoria?
Jos vastaus on kyllä, niin mitä pitää tapahtua jotta näin pääsisi uudestaan käymään.

Nyt en tarkoita mitään pettämis tai hakkaus tapauksia, ne on ymmärrettäviä ettei ikinä enää ihastu (tai ainakaan pitäisi) uudestaan, mutta tilanne missä on vain menty eri suuntiin.

15

629

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Johonkin exään voisi syttyä vielä uudestaan tunteet, kun taas johonkin toiseen ei.

"Jos vastaus on kyllä, niin mitä pitää tapahtua jotta näin pääsisi uudestaan käymään."

Varmaankin pitäisi treffata, eihän sitä muuten voi tietää. ;) Eli jos joku juttu on jäänyt kaivelee, niin ainahan voi yrittää uudestaan.

• nainen tässä.

Voihan se suhde päättyä, mutta tunteet jäädä. Tai siis tulee jokin viha-riita-äkkiä karkuun fiilis, suhde päättyy, mutta sopivassa tilanteessa voisi vaikka homma lähteä uudestaankin käyntiin

On näitä ollut monellakin tutulla. on/off suhteita.

Myös niitä, joissa mies on ollut väkivaltainen.

Eli oma vastaukseni tuttavapiirin kokemuksilla höystettynä on se, että kyllä se on täysin mahdollista, että nainen kiinnostuu samasta miehestä uudestaan.

Nainen voi ihastua mieheen samoista syistä kuin aiemminkin.

Ei siinä mitään muuta pidä tapahtua kuin että se mies saapuu paikalle. Yleensä siitä se lähtee.

• mahdollista...

kuin sekin, että mies ihastuu ex-heilaansa uudelleen. Syytkin varmaan jokseenkin samat. Ihmisiähän tässä ollaan puolin ja toisin.

Voisit ajatella asioita joskus ihan siltä kannalta kuinka ihmiset toimisivat. Eivät naiset mitään avaruusolentoja ole.

• kun mä olen yrittäny ymmärtää miten naisten ajatus toimii olen lopulta huomannut olevani täysin väärässä.
        Välillä mun logiikkani päätyy vain siihen lopputulokseen että teillä naisilla ei ole logiikkaa minkä mukaan toimitte. Siksi mä en voi ajatella asioita kuten mä ne tekisin, koska aina naiset tuntuvat ajattelevan asioista aivan päinvastoin. :)

• perin omituista.
        beefcake kirjoitti:

kun mä olen yrittäny ymmärtää miten naisten ajatus toimii olen lopulta huomannut olevani täysin väärässä.
        Välillä mun logiikkani päätyy vain siihen lopputulokseen että teillä naisilla ei ole logiikkaa minkä mukaan toimitte. Siksi mä en voi ajatella asioita kuten mä ne tekisin, koska aina naiset tuntuvat ajattelevan asioista aivan päinvastoin. :)

Minä ainakin pystyn ajattelemaan tunneasioita miehen kannalta (he ovat ihmisiä kuten minäkin) ja mieheni kykenee ajattelemaan vastaavasti naisten kannalta.
        Minusta tuollainen kykenemättömyys on perin omituista.

• lyyli19-

mut mua ei ainakaan saa ihastumaan uudestaan, nytkin koitan päästä miehest eroon johon olin kai ihastunu:/

• mahdollista...

Vaan en voi taata, että joka kerta onnistuisi. Mutta jos on kerran ihastunut johonkin ihmiseen, miksei se sama ihminen toistakin kertaa viehättäisi?

• riippuu...

Toi sun avauksesi jätti aika paljon arvailujen varaan. - Mutta minusta asia riippuu paljolti siitä, mikä on ollut suhteen laatu. - Puhut vain ihastumisesta ? Oliko kyseesssä kuitenkin jo suhde vaiko vain tuttavuus ? - Exä on aina exä ja uusi suhde tuntuu silloin ehkä vähän väkisin lämmitetyltä. - Jos taas tarkoitit, että on ollut ihastus joka ei ole edennyt suhteeseen asti, niin se on ihan fifty/sixty kuinka siinä käy. - Kiinnostus joko syttyy uudelleen tai sitten ei.

Kuten aika monet jo totesivat, niin siitä se lähtee, että mies ilmaantuu reilusti paikalle ja tunnustelee ilmapiiriä ensin varovasti ja tilanteen mukaan sit vähän rohkeammin. - Sitten sen näkee kuinka käy..

• Va-Nil-La

että siihen on joku syy, miksi se ihastus katoaa ja jos se syy ei ollut väärinkäsitys, niin tuskinpa...

• Muttamuttamutta

Riippuu ihastuksesta ja sen päättymisestä. Jos kyse on ollut pintapuolisesta lyhyestä ihastumisesta, joka onkin karissut huomatessani, että tyyppi ei olekaan mulle sopiva, ei tähän auta enää mikään. Eli kun ei kemiat kohtaa, niin ei kohtaa.

Jos kyse on oikein rakkaudesta ja muutaman vuoden suhteesta, joka loppuu johonkin typerään asiaan (ei pettäminen tai väkivalta) voi olla, että vanha suola janottaa ja suhteella on toivoa.

Yleensä exät on exiä enkä heitä ajattele. Jokaiseen eroon on ollut syy, joka pitää muistaa jatkossakin. Usein sitä muistaa vaan ne hyvät vanhat ajat, ei niitä huonoja.

• Monet ovat puhuneet tuosta monen vuoden seurustelusuhteen päättymisestä, mutta itse lähinnä tarkoitin, niin kuin joku tuossa yhdessä postissa sanoikin, eli sellainen "nyt karkuun/ahdistaa" tms. tilanne.
        Eli suomeks sen hetkinen tilanne ei vaan ollut sopiva jotta mitään olisi tapahtunut.

• enimmäkseen siitä
        beefcake kirjoitti:

Monet ovat puhuneet tuosta monen vuoden seurustelusuhteen päättymisestä, mutta itse lähinnä tarkoitin, niin kuin joku tuossa yhdessä postissa sanoikin, eli sellainen "nyt karkuun/ahdistaa" tms. tilanne.
        Eli suomeks sen hetkinen tilanne ei vaan ollut sopiva jotta mitään olisi tapahtunut.

kuinka ihastunut toinen on sinuun ollut. Kuten joku tossa yllä sanokin, jos kyse on ollut pienestä tutustumisesta ja toinen on huomannut ettei tunne mitään sen suurempaa, niin tuskin sillon tulee myöhemminkään tuntemaan.

Jos taas toinen on ollut sinuun ihastunut niin silloin se saattaisi helpostikin syttyä uudestaan, etenkin jos juttu on jäänyt jotenkin kesken ja sellaiseen vaiheeseen missä mikä tahansa olisi voinut olla mahdollista. Tässä tapauksessa reippaasti vain otat yhteyttä ja kuulostelet rauhassa millä mielellä toinen on.

• enimmäkseen siitä kirjoitti:

kuinka ihastunut toinen on sinuun ollut. Kuten joku tossa yllä sanokin, jos kyse on ollut pienestä tutustumisesta ja toinen on huomannut ettei tunne mitään sen suurempaa, niin tuskin sillon tulee myöhemminkään tuntemaan.

Jos taas toinen on ollut sinuun ihastunut niin silloin se saattaisi helpostikin syttyä uudestaan, etenkin jos juttu on jäänyt jotenkin kesken ja sellaiseen vaiheeseen missä mikä tahansa olisi voinut olla mahdollista. Tässä tapauksessa reippaasti vain otat yhteyttä ja kuulostelet rauhassa millä mielellä toinen on.

Periaatteessahan mä en voi mitenkään tietää kuinka ihastunut tää kyseinen henkilö on ollut. Vielä kun ollaan jo todistettu ettei naisista tosiaankaan ikinä tiedä mitä he ajattelevat niin se vaikeuttaa tilannetta. ;)
        Sanotaan nyt kuitenkin niin, että enemmän ihastuksen puolella kuin pelkän pikku tutustumisen, mutta ei kuitenkaan mikään 2000-luvun romeo & julia tapaus. :)

"etenkin jos juttu on jäänyt jotenkin kesken ja sellaiseen vaiheeseen missä mikä tahansa olisi voinut olla mahdollista."

Näin juuri.

Tosta reippaasti juttelemaan menemisessä on vain se ongelma, että jos sä kerran olet saanut pakit niin aika tyhmähän sitä saa olla että menee uudestaan itseään tyrkyttämään. :)
        Sama kuin koittaisit avata ovea löymällä pääs siihen huomaten kuinka se sattuu ja silti kohta koitat avata sen saman oven uudelleen löymällä pääs siihen. Kyllä se vaatis sen että joku tulee ensin avaamaan sen oven toiselta puolelta. :)

• on se
        beefcake kirjoitti:

Periaatteessahan mä en voi mitenkään tietää kuinka ihastunut tää kyseinen henkilö on ollut. Vielä kun ollaan jo todistettu ettei naisista tosiaankaan ikinä tiedä mitä he ajattelevat niin se vaikeuttaa tilannetta. ;)
        Sanotaan nyt kuitenkin niin, että enemmän ihastuksen puolella kuin pelkän pikku tutustumisen, mutta ei kuitenkaan mikään 2000-luvun romeo & julia tapaus. :)

"etenkin jos juttu on jäänyt jotenkin kesken ja sellaiseen vaiheeseen missä mikä tahansa olisi voinut olla mahdollista."

Näin juuri.

Tosta reippaasti juttelemaan menemisessä on vain se ongelma, että jos sä kerran olet saanut pakit niin aika tyhmähän sitä saa olla että menee uudestaan itseään tyrkyttämään. :)
        Sama kuin koittaisit avata ovea löymällä pääs siihen huomaten kuinka se sattuu ja silti kohta koitat avata sen saman oven uudelleen löymällä pääs siihen. Kyllä se vaatis sen että joku tulee ensin avaamaan sen oven toiselta puolelta. :)

että sä sait pakit, mutta itse olisit ollut kiinnostunut? Ja toinen ei ole pakkien jälkeen ollut yhteydessä?

Jos toi on tilanne, niin kyllä silloin se pallo on sillä toisella. Mut kyllähän sä silti voit ottaa yhteyttä, sittenpä ainakin näät onko mitään mahollisuutta edes ja tämäkin ketju on turha, jos ei.

Mikä oli pakkien syynä? Jos oli pelkästään huono tilanne, niin ei se musta ole tyhmyyttä, jos katot nyt onko tilanne parempi. Voithan sä ottaa yhteyttä eka noin muuten vaan, harvapa siitä mitään kummempia ajattelee, oli kiinnostunut tai ei. Elämä nyt ylipäätään on sitä että välillä onnistuu ja välillä ei, eikä sitä nyt niin vakavasti pidä ottaa. Jos välillä kaatuu, niin senkun vaan nousee ja jatkaa. Harvapa sinne maahan makaamaan jää.

• edellinen
        on se kirjoitti:

että sä sait pakit, mutta itse olisit ollut kiinnostunut? Ja toinen ei ole pakkien jälkeen ollut yhteydessä?

Jos toi on tilanne, niin kyllä silloin se pallo on sillä toisella. Mut kyllähän sä silti voit ottaa yhteyttä, sittenpä ainakin näät onko mitään mahollisuutta edes ja tämäkin ketju on turha, jos ei.

Mikä oli pakkien syynä? Jos oli pelkästään huono tilanne, niin ei se musta ole tyhmyyttä, jos katot nyt onko tilanne parempi. Voithan sä ottaa yhteyttä eka noin muuten vaan, harvapa siitä mitään kummempia ajattelee, oli kiinnostunut tai ei. Elämä nyt ylipäätään on sitä että välillä onnistuu ja välillä ei, eikä sitä nyt niin vakavasti pidä ottaa. Jos välillä kaatuu, niin senkun vaan nousee ja jatkaa. Harvapa sinne maahan makaamaan jää.

kun luin aloitusviestisi uudelleen, että et sä oikein voi tehdä mitään sen suhteen että toisen tunteet heräis. Niitä tunteita joko on tai ei ole. Oot vaan oma ittes, siihen se toinen sitten ihastuu tai ei. Elikä yhteyttä vaan reippaasti! Siinäpä se sitten selviää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      116
      5010
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3623
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2450
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1568
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1540
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1454
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1272
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1168
    9. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      16