Miksi nainen..

I have my pride

..jota olet yrittänyt saada kanssasi ulos ei ensin millään ehdi kun on kaikkea muuta sotkua (vissiin ihan oikeastikin), sitten kun olet jo luovuttanut ja annat olla osoittaa hän kiinnostusta ja haluaa tavata, sitten kun tapaatte onkin taas kauhea kiire muualle ja kun sen jälkeen laitat ystävällisen viestin jossa ihmettelet missä mennään jäät vaille vastausta.

Eihän siinä muuten mitään mutta kun on sellainen nainen joita on todella harvassa, yhden käden sormiin sopii sellaiset jotka sillä tavoin liikuttavat kuin hän. Onhan tässä vähän itseäänkin suojeltava kuitenkin enkä taida enää yhteyttä ottaa kun luvassa ei ole kuin hämmennystä.

18

1139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinuun.

On mahdollista, että se nainen on ihastunut sinuun ja käyttäytyy sen vuoksi oudosti.

Hän on ihastunut sinuun ja uskoo sen olevan yksipuolista. Ei siis tiedä sinun tunteistasi.

Tämä siis todennäköinen vaihtoehto, onhan niitä muitakin.

Itse olen ystävällinen, ihastuttava, herttainen ja rationaalinen sellaisten miesten seurassa, joista en ole mitenkään kiinnostunut (eli liki 100% miehistä).

• gjklsghs

vittumaisesti, epäselvästi ja vaikeasti miehen seurassa jos on hänestä kiinnostunut koska "ei ole varma onko tunne vain yksipuolinen"?

Miksi naiset samaan hengenvetoon vaativat että miesten täytyy olla "miehiä" ja ottaa rohkeasti riskejä naisten kanssa, mennä juttelemaan vieraalle tai tutustumi/tapailuvaiheessa tehdä aloitteita ja tunnustella saako vastakaikua?

Miksi naiset vaativat miehiltä riskinottoa samaan aikaan kun ovat itse pelkureita?

• siksi.
        gjklsghs kirjoitti:

vittumaisesti, epäselvästi ja vaikeasti miehen seurassa jos on hänestä kiinnostunut koska "ei ole varma onko tunne vain yksipuolinen"?

Miksi naiset samaan hengenvetoon vaativat että miesten täytyy olla "miehiä" ja ottaa rohkeasti riskejä naisten kanssa, mennä juttelemaan vieraalle tai tutustumi/tapailuvaiheessa tehdä aloitteita ja tunnustella saako vastakaikua?

Miksi naiset vaativat miehiltä riskinottoa samaan aikaan kun ovat itse pelkureita?

Eihän tuo ole tahdonalaista toimintaa tietenkään. Ei se nainen tahallaan tuolla tavalla käyttäydy, on hermostunut jne.

Voithan sinä toki ottaa sen linjan, ettet tee aloitteita naisten suhteen, mutta pahaa pelkään, että joku toinen mies vie sillä aikaa naisesi. Jäät yksin.

Ei nainen voi jäädä loputtomiin odottamaan, jos ei tiedä onko tunne yksipuolinen. Nainen kuitenkin haluaa olla miehelle arvokas ja ainutlaatuinen, tavoittelemisen arvoinen jne.

• I have my pride

..tunteeni, sen verran innokkaasti häntä "vonkasin" ja odotin milloin hän on valmis tapaamaan uudestaan, tuntui ettei ikinä ja luulin hänen jäävän kauniiksi muistoksi vain. Miksi hän sitten kun viimein nähdään tuntuukin vain haluavan paeta ja pakeneekin, eikö sitä haluaisi viettää aikaa sellaisen seurassa joka tuntuu hyvältä sydämessä?

Minä ehkä voisin vielä uhrautua anelemaan (yleensä en juuri harrasta kerjäämistä) jos tietäisin hänelläkin minua kohtaan tunteita olevan mutta en todellakaan viitsi häiritä jos halusi vain testailla viehätysvoimaansa.

• älä usko tuota
        siksi. kirjoitti:

Eihän tuo ole tahdonalaista toimintaa tietenkään. Ei se nainen tahallaan tuolla tavalla käyttäydy, on hermostunut jne.

Voithan sinä toki ottaa sen linjan, ettet tee aloitteita naisten suhteen, mutta pahaa pelkään, että joku toinen mies vie sillä aikaa naisesi. Jäät yksin.

Ei nainen voi jäädä loputtomiin odottamaan, jos ei tiedä onko tunne yksipuolinen. Nainen kuitenkin haluaa olla miehelle arvokas ja ainutlaatuinen, tavoittelemisen arvoinen jne.

"Voithan sinä toki ottaa sen linjan, ettet tee aloitteita naisten suhteen, mutta pahaa pelkään, että joku toinen mies vie sillä aikaa naisesi. Jäät yksin."

Tuo on tuota katteetonta uhkailua jolla naiset "oikeuttavat" tuollaisen käytöksen. Jos joku toinen mies vie naisen, on se hänen ongelma. Hän ensinnäkin näkee kohtuutonta vaivaa naisen saamiseen, vielä kohtuuttomampaa vaivaa tulee olemaan suhteen ylläpitäminen. Älä mene alistumaan tuohon. Löydät kyllä sen naisen joka vastaa jokaiseen viestiisi heti. Se on sinulle se oikea.

• I have my pride kirjoitti:

..tunteeni, sen verran innokkaasti häntä "vonkasin" ja odotin milloin hän on valmis tapaamaan uudestaan, tuntui ettei ikinä ja luulin hänen jäävän kauniiksi muistoksi vain. Miksi hän sitten kun viimein nähdään tuntuukin vain haluavan paeta ja pakeneekin, eikö sitä haluaisi viettää aikaa sellaisen seurassa joka tuntuu hyvältä sydämessä?

Minä ehkä voisin vielä uhrautua anelemaan (yleensä en juuri harrasta kerjäämistä) jos tietäisin hänelläkin minua kohtaan tunteita olevan mutta en todellakaan viitsi häiritä jos halusi vain testailla viehätysvoimaansa.

Kerran tuon saman virheen, eli olin innokas ja koitin saada tapaamisia aikaiseksi jne jne. Mutta voit arvata miten siinä lopulta kävi. :)
        Oli aika samanlainen tapaus muutenkin, nainen sanoi haluavansa tavata ja aina kun sanoin, että käykö tää päivä niin alkuun kävi kunnes sitten päivä pari ennen sitä sanoikin ettei käy. Lopetin kaiken yhteydenpidon koska ajattelin ettei homma toimi kunnes tää nainen itse alkoi pitämään yhteyttä. Loogisesti ajattelin että tietenkin nyt hän haluaa alkaa tutustumaan paremmin. Paskat, sama pelleily jatkui kunnes piti lopulta lopettaa koko homma ettei täysin hulluksi muuttuisi.

Samaa virhettä en ole kyllä ikinä enää tekemässä uusiksi, jos ei heti alkuun kelpaa niin antaa olla.
        Ainii, mulla meni 3kk siitä kun ensimmäisen kerran kysyin ja kunnes päätin ettei siitä tule paskaakaan. Aika hienoa eiks je? :)

• I have my pride
        beefcake kirjoitti:

Kerran tuon saman virheen, eli olin innokas ja koitin saada tapaamisia aikaiseksi jne jne. Mutta voit arvata miten siinä lopulta kävi. :)
        Oli aika samanlainen tapaus muutenkin, nainen sanoi haluavansa tavata ja aina kun sanoin, että käykö tää päivä niin alkuun kävi kunnes sitten päivä pari ennen sitä sanoikin ettei käy. Lopetin kaiken yhteydenpidon koska ajattelin ettei homma toimi kunnes tää nainen itse alkoi pitämään yhteyttä. Loogisesti ajattelin että tietenkin nyt hän haluaa alkaa tutustumaan paremmin. Paskat, sama pelleily jatkui kunnes piti lopulta lopettaa koko homma ettei täysin hulluksi muuttuisi.

Samaa virhettä en ole kyllä ikinä enää tekemässä uusiksi, jos ei heti alkuun kelpaa niin antaa olla.
        Ainii, mulla meni 3kk siitä kun ensimmäisen kerran kysyin ja kunnes päätin ettei siitä tule paskaakaan. Aika hienoa eiks je? :)

..aika tuo 3kk :D Mulla ensinäkeminen viime kesänä ja aina kun olen päättänyt unohtaa niin sitten puhelin soi ja olet koukussa taas :) Joo, hänellä taustalla kaikenlaista työ ym. kiirettä ja avioero joka ehkä sitten sitoutumiskammoa aiheuttaa, niiden vuoksi aika kärsivällinen olen ollut mutta alkaa silti mullekin jo riittää, pakko unohtaa kun ei homma etene.

• Mies1985-2009
        siksi. kirjoitti:

Siis kun mies selvästi osoittaa kiinnostusta niin naiselle tulee kiire heittäytyä nartuksi koska pelkää ettei mies ole kiinnostunut? Ja valkoinen on mustaa.

"Nainen kuitenkin haluaa olla miehelle arvokas ja ainutlaatuinen, tavoittelemisen arvoinen jne."

Aivan. Vitut miehen tunteista ja käyttäytymissäännöistä.

• I have my pride kirjoitti:

..aika tuo 3kk :D Mulla ensinäkeminen viime kesänä ja aina kun olen päättänyt unohtaa niin sitten puhelin soi ja olet koukussa taas :) Joo, hänellä taustalla kaikenlaista työ ym. kiirettä ja avioero joka ehkä sitten sitoutumiskammoa aiheuttaa, niiden vuoksi aika kärsivällinen olen ollut mutta alkaa silti mullekin jo riittää, pakko unohtaa kun ei homma etene.

Se vähän riippuu, mulle 3kk on liian pitkä aika odottaa sitä kun toinen on sanonut "joo mennää vaa", mutta sitten saat odottaa ton ajan sitä, että se itse asia tapahtuu.

Ehkä toi avioero tosiaan voi vaikuttaa vähän hommaan, mutta tosiaan itse päätät mitä haluat.

Rauhallisesti tutustuminen on hyvä asia, mutta paikallaan jynnääminen on aivan perseestä ja sitä ei jaksa katella.

• wshsrhn

Kuvittele teidät kaksi niin päin, että sinä olisit se joka käyttäytyisi kuin tämä nainen: hän ei kauaa sun käytöstä ihmettelis, vaan poistais kylmästi sut kännykästään ja toteais "Tais olla joku peluri".

Olet tehny sen perinteisen valinnan eli lähteny tohon kissa-hiiri-leikkiin jota naiset kontrolloi. Toisaalta jos siihen leikkiin ei lähde, on miehellä selvästi vaikeampaa löytää naista koska suurin osa naisista haluaa leikkiä tota.

Naiset puolustelee tätä leikkimistään sillä että kusipäisiä miehiä on niin paljon, että kaikki miehet on kollektiivisesti syyllisiä muutamien yksilöiden toiminnasta ja sen takia kaikkien miesten täytyy todistaa aitoutensa.

• todellakaan ei

Ei johdu mistään tuollaisesta. Naiset käyttäytyy noin miespuolisia kavereitakin kohtaan. Ei kaikki toki, siksi sellaiset loogisesti käyttäytyvät naiset ovatkin niin himottuja miesten keskuudessa. Tuollaisen naisen kanssa jos erehdyt suhteeseen, tulet olemaan siinä henkisen väkivallan uhri. Vältä noita.

• että se

on sitoutumiskammoinen.

• ei sinne päinkään

Naiset tykkää kun miehet vonkaa. Ei kaikki toki, ne onkin yleensä niitä parempia naisia ne.

• ujo?

se voisi selittää tuota käytöstä. Sitten sun kannattaa vain olla kärsivällinen eikä vielä luovuttaa.

Tai sitten se ei vain ole tarpeeksi kiinnostunut.

• korjaamme

tämän asian ja pidämme tiiviimmin yhteyttä
      :_)

Elämä vaan joskus menee niin,
      ja hitasti hyvä tulee.

Sitäpaitsi tekstiviestit ovat Per******
      sillä nehän
      voi tulkita juuri niin kuin lukija
      sen tulkitsee
      eikä nin kuin sen kirjoittaja tarkoittaa.

Hymyä päivääsi.
      En todellakaan ole sinua unohtanut.

• I have my pride

..todella, kunpa se olisitkin sinä...vaikea vaan uskoa, vastaan kuitenkin niin kuin olisit :)

Siis niinhän minäkin sulle silloin sanoin "hyvää kannattaa odottaa :) " edelleenkin samaa mieltä olen, jäi vaan sellainen fiilis silloin viimeksi että kaikki muu on sulle niin paljon tärkeämpää ja vaatii huomiotasi niin paljon että mulle ei jäisi mitään saumaa edes tutustumiseen vaikka edelleenkin vihreää valoa muuten näyttäisit, sitäkin vähän epäilen.

Samaa mieltä, tekstarit on hanurista mutta eipä mulla muuta viestintävälinettä sulle ole, sähköposti ois parempi mutta sun pitäis antaa osoite. Jos soittaisit olis selkeintä, ei syntyis niitä väärinkäsityksiä, ainakaan niin paljoa. Soittaisin itse mutta sun tarvii vastata mun viestiin ensin, muuten en viitsi kun en tiedä vastaisitko tai edes haluaisitko vastata.

Hymyä sulle päivään, iltaan, viikonloppuun ja elämään muutenkin :-) se on kultaseni sinusta nyt kiinni yhtyykö vai erkaneeko polut.

• Muttamuttamutta

Kyl nyt kantsis kysyy siltä naiselta, että mitä se meinaa, eikä täältä. Mahdollisuuksiahan on satoja.
      - sillä on oikeasti joku paska juttu päällä, eikä pysty keskittymään (sairaus, läheisen ongelmat, psykopaatti exä)
      - se haluaa, että sä metsästät sitä ja yrittää olla vaikea
      - se on tunnevammainen eikä osaa hoitaa ihmissuhteita

Vaihtoehtoja riittää. Ja ei tää ole sukupuolisidonnaista. Miehillä voi olla samoja ongelmia.

• voi ikinä kysyä, jos mä kysyn naiselta "leikitkö sä vaan mun kanssa" niin mitä veikkaat sen vastauksen olevan. Ihan sama mikä se oikea totuus on.
        Eikä tohon "tunnevaimmaisuuteen" tule myöskään kuin yksi ja ainoa vastaus.

Sen takia naisten kanssa on vaikea yrittää tutustua, koska ikinä et voi olla varma onko hänellä oikeasti jotain niin kiireistä ettei kerkeä vai haluaako vain leikkiä. Tuollaista asiaa et voi varmuudella tietää mitenkään.
        Miehet taas on siitä yksinkertaisempia, että niistä tietää helpolla onko kyseessä vakavampaa suhdetta hakeva vain vaan pillun perässä juoksija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6027
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3526
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2691
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2169
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2165
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1669
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1272
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1236
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      26
      1117
    Aihe