Unelma mies:

nainen18-

On varakas ja käy töissä,intohimonen työstään, Omistettais yhdes isotalo,autot, rakastais mua, haluis lapsia, pitäis kun kukkaa, lahjois mua vaatteilla,koruilla,rahalla,millä haluisin.. Vastavuorosesti mä hoitasin kodin, arkiasiat, pitäsin hyvänä,harrastettais paljon seksiä;), pukeutuisin kauniisti, ja sit vähän myöhemmin myös lapset.

12

1065

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli jenkkiläisittäin,

se ei oo ihan jokaisen unelma, eli minä en ole etsimäsi mies.
      mut toivottavasti joku on :)

• kuin suoraan telkusta

Hoidat kodin yksin?

• StippaS

Aikas tuota noin niin utopistista.

On varakas ja käy töissä => On aina töissä.

Intohimoinen töistään => On aina töissä ja kun kotiin pääsee niin edelleen sama levy pyörii.

Omistettais yhdes isotalo => Jonka siivoat ja ylläpidät sinä kun ukko on aina tienaamassa tai muuten vaan jäähyllä.

Rakastais mua => Joojoo vaan kun pelkällä tunteella ei pitkälle pötkitä. Rakkaus vaatii tekoja.

Haluis lapsia => Työintoilija ei paljon kotona kerkiä olemaan ja silloin kun on niin vaatii rauhaa. Elä siinä sitten lapsiperheen arkea.

Pitäis kun kukkaa => NO NYT PUHUT ASIAA ;D Tarpeeksi usein kun kastelee ja työntää tarpeeksi syvälle kannunsa nokkaa niin saa suorastaan kukkasia aikaiseksi ;-D

Lahjois mua vaatteilla jne => Tattis vaan, mutta laittaisin bumerangina takaisin moiset klumeluurit, koska haluan kumppanin enkä mitään rojukasaa. Osaan ihan itse ostaa vaatteeni, koruni ja sitä rataa.

JepJep se on se aika taas kuukaudesta eli asiat näyttävät jälleen niin hormoonihuuruisilta 8) :D

• on..

katsonut liikaa täydellisiä naisia vai mitä? aika pinnallisia haaveita sulla, tulee varmaan vuosisadan rakkaustarina KUN LÖYDÄT HAAVEESI MIEHEN.

• FrozenCorpse

Ne eniten vaatii, joilla on vähiten takaisin antaa.

• diipadaapaduu

Olen köyhä,tietoisesti olen hereillä sekä viis veisaan kaiken maailman muoti-ilmiöistä. En siis ole aloittajan ihannemies.

• M30 ottaa yhteyttä

Olen etsimäsi mies! Olen 30-vuotias, varakas, akateemisesti koulutettu jne. Rahaa on, ja haluaisin löytää rinnalleni sinunlaiseni nuoren naisen.

Eikä hätää, en ole töissä koko ajan koska teen töitä myös kotoa. En ole siis töissä "koko aikaa".

Haluaisitko nyt kevään tullen lähteä shoppailemaan? Minä maksan. Hankittaisiin sinulle vähän uusia käsilaukkuja, kenkiä, vaatteita, rannekello jne. eli kaikkea, mitä jokainen tyttö tarvitsee.

Otathan yhteyttä. Puhelinnumeroni: 040-376 1649

Olen ehdottoman luotettava kaveri.

• numeros

varaudu kännisiin pilapuheluihin.

• edellinen
        numeros kirjoitti:

varaudu kännisiin pilapuheluihin.

"otin numeros, varaudu kännisiin pilapuheluihin."

Onpas taas fiksu suhtautuminen. Jos niin haluat, voit soitella tuntemattomile ihmisille ja näppäillä niitä numeroita summa mutikassa. Kyllä se soitettu puhelu aina jonnekin yhdistyy.

Ei tämä nyt niin "erikoista" voi olla, että kun sait numeroni olet yht'äkkiä kolmannessa taivaassa. Saathan koska tahansa vaikka satoja numeroita käyttöösi fonecta finderia käyttämällä. Tai sattumanvaraisesti soittelemalla eri numeroihin!

Jaa, että on kivempi soittaa minulle? Ei hätää, katsos, minulta on öisin kännykästä virta pois päältä. En ymmärrä miten voit kännipuheluillasi häiritä minua, jos sammutan kännykkäni aina ennen nukkumaanmenoa. Virran laitan taas päälle herättyäni!

Minun on vaikea ymmärtää, miten voisit nyt terrorisoida minua :o

• jooooo
        edellinen kirjoitti:

Onpas taas fiksu suhtautuminen. Jos niin haluat, voit soitella tuntemattomile ihmisille ja näppäillä niitä numeroita summa mutikassa. Kyllä se soitettu puhelu aina jonnekin yhdistyy.

Ei tämä nyt niin "erikoista" voi olla, että kun sait numeroni olet yht'äkkiä kolmannessa taivaassa. Saathan koska tahansa vaikka satoja numeroita käyttöösi fonecta finderia käyttämällä. Tai sattumanvaraisesti soittelemalla eri numeroihin!

Jaa, että on kivempi soittaa minulle? Ei hätää, katsos, minulta on öisin kännykästä virta pois päältä. En ymmärrä miten voit kännipuheluillasi häiritä minua, jos sammutan kännykkäni aina ennen nukkumaanmenoa. Virran laitan taas päälle herättyäni!

Kunhan vittuilen toi on nii harvinaist et ihminen tunkee puhelinnumeroaan keskustelupalstalle.

• edellinen
        jooooo kirjoitti:

Kunhan vittuilen toi on nii harvinaist et ihminen tunkee puhelinnumeroaan keskustelupalstalle.

Eipä mitään! Normi vittuilu on ihan OK. :D

Toisaalta, en ole saanut mitään yhteydenottoa, joten ei tämän ketjun aloittajakaan kovin tosissaan ollut...

• eeeeh....
        edellinen kirjoitti:

""otin numeros, varaudu kännisiin pilapuheluihin."

Onpas taas fiksu suhtautuminen. Jos niin haluat, voit soitella tuntemattomile ihmisille ja näppäillä niitä numeroita summa mutikassa. Kyllä se soitettu puhelu aina jonnekin yhdistyy. "

Hahahaha, tipahdin. Tää oli hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      88
      4209
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe