CesarsShop.fi - kokemuksia verkkokaupasta

Kynneli

Moi!

Onko kokemuksia tuosta verkkokaupasta? Olen 5 vuotta käynyt huollattamassa 3 vko välein kynnet ja nyt on oikeesti aika hankkia omat välineet. Katsoin sitä harjoittelijan settiä, onko kokemuksia siitä?

6

4837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nailholic

Mulla on käytössä ollut nyt jonkun aikaa cesarsin akryylitarvikkeet ja ei moittimista, pysyy todella hyvin. Geeleitä tosin en osaa sanoa, mutta akryylien perusteella uskoisin pysyvän hyvin. Voithan ainakin kokeilla, koska rahoja ei kannata mennä tuhlaamaan ihan mihin tahansa (esim eurodiscount).

• Kynneli

Akryylithän ne on mullakin... muistelin juuri, että paikassa jossa käyn, oli muutama vuosi sitten akryyleja, jotka kestivät kynsissäni päivän tai kaksi, pystyi siis ihan ottamaan koko massan irti eikä oma kynsi kärsinyt. Ei siis käynyt lainkaan mulle. Eihän tästä aineestakaan voi tietää ennenkuin koittaa..

Tilasitko aineesi tuolta verkkokaupasta?

• hyvin toimii
      • Käytän noita

Euro discountin tarvikkeita. Toiset ovat antaneet niille negaa laadun ja pysyvyyden suhteen.

Mulla kestävät ja toimivat loistavasti! Ei tarvitse juurikaan viilailla, koska oikeasti asettuvat tosi siististi kun huolella sivelee.

Mun veikkaus on, että tää on tosi ihmiskohtaista. Toisilla toimii loistavasti noi discountin halvat tuotteet, toisilla taas ei. Kokeilemalla huomaa parhaiten.

Mutta mun mielestäni ainakin 4 viikon kesto ja hyvä levittyvyys ovat ihan hyviä juttuja. En tiedä kuinka paljon pidempään kestävät, kun oma kynsi kasvaa niin reippaasti, että 4 viikon jälkeen on pakko huoltaa.

• tuotteet
        Käytän noita kirjoitti:

Euro discountin tarvikkeita. Toiset ovat antaneet niille negaa laadun ja pysyvyyden suhteen.

Mulla kestävät ja toimivat loistavasti! Ei tarvitse juurikaan viilailla, koska oikeasti asettuvat tosi siististi kun huolella sivelee.

Mun veikkaus on, että tää on tosi ihmiskohtaista. Toisilla toimii loistavasti noi discountin halvat tuotteet, toisilla taas ei. Kokeilemalla huomaa parhaiten.

Mutta mun mielestäni ainakin 4 viikon kesto ja hyvä levittyvyys ovat ihan hyviä juttuja. En tiedä kuinka paljon pidempään kestävät, kun oma kynsi kasvaa niin reippaasti, että 4 viikon jälkeen on pakko huoltaa.

toimii itsellä paremmin kuin LCN, Odyssey, NSI etc. Eli kaikki Suomessa tehdyt kynnet eivät ole pysyneet. Liuskottuu/ilmottuu reunoista ja jo parin päivän päästä laitosta kamalan näköiset.

Euronaildiscountin geelit toimivat mulla todella hyvin, ja laittaminen itselle helppoa.

• Miten ...
        tuotteet kirjoitti:

toimii itsellä paremmin kuin LCN, Odyssey, NSI etc. Eli kaikki Suomessa tehdyt kynnet eivät ole pysyneet. Liuskottuu/ilmottuu reunoista ja jo parin päivän päästä laitosta kamalan näköiset.

Euronaildiscountin geelit toimivat mulla todella hyvin, ja laittaminen itselle helppoa.

Miten poistat nuo Euro Discountin geelit? Mulla ne on niin tiukassa, että viilaus on aivan hirveetä hommaa.

Pakerran niiden kanssa tuntitolkulla... Eli oliskos vinkkiä miten irtoais nätisti. Mulla jää nimittäin se vika kerros siihen kynnen pinnalle tosi tiukkaan ja sen reuna tuppaa näkyyn uusien kynsien alta.

Noillahan on se kynnen/tipin irroitusaine. Lieneekö toimiva tähä kohtaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3174
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2107
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2102
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1869
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1735
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1691
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1536
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1240
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1234
    Aihe