Elikkä suunnitelmäni oli, että haluiaisin mustasta blondiksi. Olen väriänyt monta kertaa hiukseni, mutta ne ovat kestäneet sen hyvin. Mietin tässä, että uskaltaisinko kokeilla kotona värinpoistoa? ja minkälainen tulos siitä tulisi? Voiko värinpoiston jälkeen laittaa jonkin ihan kunnon blondi värin päähän?
Mustasta blondiksi
5
2134
Vastaukset
- Maijuli
Kannattaa tehsä ensin värinpoisto tai pari niin kauan että hiuksesi ovat vaalean oranssit siinä vaiheessa osta joko Ferian colorbuusted blonde jossa on keltaisuutta pois taittava boosteri tai sitten jos haluat mahdollismman valkoisen tuloksen niin värjää hiuksesi SUORAVÄRILLÄ (esim stargazer tai crazycolor) Violetiksi, ei siis mitään punaviolettia vaan ihan rehellinen kunnon violetti keskitummussasteella. ja sitten viikonpäästä taas blondaus. tuo violetti taittaa keltaisuuden pois tehokkaasti. muutenkin blondattuun tukkaan ottaa kiinni vahvasti vain suoravärit koska kestovärit huuhtoutuvat kuluneesta hiuksesta pois parissa pesussa (tämä johtuu kesto- ja suoravärien erilaisesta koostumuksesta ja toiminta tavasta). kannattaa värjätessä tarkkailla hiusten latvoja. jos latvat alkavat venyä ja paukkua purkkamaisesti on syytä lopettaa blondaus ettei jää hiukset tyynylle :P
- on ilmeisesti
kokemusta. Niin meilläkin, 2 naisihmistä. Molemmilla kävi niin, että pitkät hiukset menivät niin pilalle värin poistoissa, että oli leikattava hiukset lyhyiksi.- Nyt on sama juttu,
kun tummanruskeiksi värjättyjä hiuksia haluaisin saada sen värisiksi, kuin ne luonnostaan ovat.
Olen vaihtanut väria keskiruskeasta vaalean ruskeaan, ja värjään sillä uloskasvaneen 1 cm kuukaisittain, lisäksi vähän vaaleita raitoja.
Nyt olisi maantien värinen minun ihanneväri! - onnistui
on ilmeisesti kirjoitti:
kokemusta. Niin meilläkin, 2 naisihmistä. Molemmilla kävi niin, että pitkät hiukset menivät niin pilalle värin poistoissa, että oli leikattava hiukset lyhyiksi.- Nyt on sama juttu,
kun tummanruskeiksi värjättyjä hiuksia haluaisin saada sen värisiksi, kuin ne luonnostaan ovat.
Olen vaihtanut väria keskiruskeasta vaalean ruskeaan, ja värjään sillä uloskasvaneen 1 cm kuukaisittain, lisäksi vähän vaaleita raitoja.
Nyt olisi maantien värinen minun ihanneväri!pilaamaan omat hiukseni (puolipitkät) pari vuotta sitten. Toivomukseni oli hieman tummemmat, ei mustat, mutta annas olla luomuväreillä vielä värjäsi ja ilmeisesti unohti liian pitkäksi aikaa värin päähän ja tulos oli melkein musta. Yök. No mitä siinä sitten enää olisi voinut tehdä? Mustapilvi pään päällä suoriuduin kotiin. Tukka oli niin kuivaa hamppua että katkeili pitkin kylppärin lattiaa pesujen yhteydessä vaikka oli hoitoaineet sun muut käytössä. No tämän hiusten pahoinpitelyn jälkeen päätin ettei yksikään kampaaja koske hiuksiini enää ikinä.
Nyt olen saanut hiukseni jälleen leikkausten ja manteliöljyn kanssa kiiltäviksi ja hyvin voivan näköisiksi.
Jouduin tässä pari viikkoa sitten pyörtämään sanani ja menemään kampurille tasaamaan latvoja ja eikö hän ollut heti ihmettelemäsä kiiltoa ja hyvää kuntoa kysyen mitä ihmeessä olen saanut hiukset noin hyvään kuntoon. Just joo, vastasin, että karttamalla kampaajia.
Nyt minulla on jo puolipitkät luomuhiukset ja oma kaunis väri. Tästä edes hiukseni saavat kasvaa vaikka maahan asti, mutta ei koskaan enää kampaajalle. Olen koko puolisatasen elinikäni pettynyt tähän ammattikuntaan (käynyt "huippu" paikoissa kuin ostareilla) niin perusteellisesti
että tämä on jo mennyt perille minunkin päähäni.
- regenspro.regenspro
itellä oli tumman ruskeat siihen vedin ihan mustat noin 2-3kk pääst ny laitoin värin poiston annoin olla jonku 1h tuli semmoset oranssit laitoin uuden värin poiston tuli vähä vaaleemmat oranssit nyt laitoin sitten ihan erittäin vaalen hiusvärin ja odottelen minkäs lainen tulee jos tulee viel oranssi niin mites saisisin sen kokonaan blondiks ?
kuvat ====http://irc-galleria.net/user/J0_NII - vaila 198
haistakaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558