Olisin tekemässä kokoelmaa eräällä ulkomaalaiselle ystävälleni ja haluaisin valikoida kauneimpia suomalaisia kappaleita. Kappaleet voivat olla joko ihan suomeksi laulettuja tai sitten englanniksi mutta suomalaisen laulajan toimesta. Listatkaa ehdotuksia :)
Kauneimmat suomalaiset kappaleet?
5
2079
Vastaukset
- Omastamielestäni
En osaa sanoa miksi mutta Eppu Normaalin Näinhän täällä käy on omasta mielestäni todella kaunis kappale. Se tuo toivoa ja piristystä päivään!
- -.-.-
Sonata Arcticalla on tosi kauniita biisejä, Shamandalie ja Gravenimage esimerkkeinä(:
- nämä olis hyviä
Vähän iskelmää:
Jukka Kuoppamäki - Sininen ja valkoinen
Petri Laaksonen - Täällä pohjantähden alla
Sonja Lumme - Eläköön elämä
Vicky Rosti - Sata salamaa
Anita Hirvonen - Rakastan elämää
Yö - Rakkaus on lumivalkoinen
Tai sit vähän raskaampaa:
Sonata Artica - Fullmoon
Strum Und Drang - A Miillion Nights
Kilpi - Sielut iskee tulta
Teräsbetoni - Taivas lyö tulta
Northern Kings - We don't need another hero
Stratovarius - Hunting high and low
Nightwish - The phantom of the opera
Siinä pieni lista,toivottavasti on apua!! :)
- ......-........
Kiuas - And the north star cried
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027