Olemme tuore nuori pari. Itse olen aivan hulluna rakkaudesta, ja haluaisin tehdä kaikkeni jotta mies tuntisi samoin. Kyllä mies selvästi välittää minusta hurjasti ja meillä on aivan ihanaa yhdessä, mutta haluan koukuttaa miehen täydellisesti!:)
Pelkään, että mies menettää kiinnostuksensa, kun olen niin hulluna häneen, ja tällainen kiimainen nainen on saatavilla vaikka 10 kertaa päivässä... Kyllähän miehet varmaan pitävät siitä että nainen on aktiivinen tuolla saralla, mutta eikös hän pian jo kyllästy? Pitäisikö olla vaikeasti saatavilla vai meneekö se sitten ihan pelleilyksi?
Kovasti haluan helliä ja kehua häntä... mutta rajansa varmaan siinäkin.
Mitä kaikkea voin tehdä jotta olisin miehelleni se unelmien täyttymys?:)
Kuinka olla unelmien
9
974
Vastaukset
- Dr phil...
Sinulla on yksi ongelma ja se on siinä et sä haluut tehdä joka asiasta ongelman yritä selvitä siitä tai miehesi ei enää halua sinua.
- Asiaa,
itsekkin kehitän ongelmia joka asiasta,ja älämä on aika perkeleen vaikeaa:).
- Misku81
Mikset ottaisi kaikkea irti uudesta suhteesta ja alkuhuumasta, joka monesti on parisuhteen parasta aikaa?
Anna mennä vaan täysillä, niin mieskin varmaan tykkää. - ..............................
todellakin niin että mies menettää mielenkiintonsa. Aluksi voi olla ihan siistiä olla 10 krt päivässä. Mutta pian se ajattelee ettei hän riitä, ja myös, että kun olet aina noin valmis hommiin, niin oletko sitä muidenkin miesten kanssa ja jokapuolella.
Ja mies haluaa jahdata välillä. Osoita että sinulla on muutakin ajateltavaa, olet mielenkiintoisempi ja seksikkäämpi.
Kokemuksesta tiedän.- ...
...
- se aloittaja...
Olen kylä samaa mieltä kanssasi, kyllä varmasti alkaa tympiä seksi jossain vaiheessa.
Itse asiassa pihtasin pari kuukautta tapaillessamme, joten mies kyllä tietää etten kevytkenkäinen ole. Hän vaan ajattelee että haluan häntä niin paljon, mikä on tottakin.
"Ja mies haluaa jahdata välillä. Osoita että sinulla on muutakin ajateltavaa, olet mielenkiintoisempi ja seksikkäämpi."
Kysymykseni koskikin juuri tuota - kuinka siis käyttäytyä noin? - .....................
... kirjoitti:
...
nainen...
- ...
Tosiaan ehkä parhaiten toimii se, että olet myös itsenäinen etkä tukahduta suhdetta, annat miehelle tilaa olla ja hengittää, nähdä kavereitaan ja tehdä omia juttujaan. Kyllä mies sitten taas huomaa, kuinka tärkeä hänelle olet, kun hänellä on muutakin elämää kuin parisuhteenne. Niinhän sinullakin varmaan on. Ja välillä voi olla hyvästä ihan tarkoituksella hetki olla erossa, jotta tulee vähän ikävä ja on taas ihanaa, kun näette.
Kuuntele miestäsi ja voit osoittaa lähes olemattominkin elein, että välität. Liikaa ei kannata yrittää, loppujen lopuksi tunteet kasvavat omalla painollaan, ei voi pakottaa. - -n28-
Kokemuksen äänellä sanon, että kannattaa miettiä mitä oikeasti haluaa. Itse koukutin miehen, ja nyt en pääse siitä millään eroon. Prkl. Painajainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770