On vain yksi niksi, jolla saat naisia. Se on salaisuus, koska naiset eivät halua sinun tietävän sitä, mutta paljastan sen:
Synny komeana.
Siinä.
Oli komea mies vapaa tai varattu (tai oli nainen vapaa tai varattu), kaikki naiset kuolaavat hänen peräänsä. Komea mies voi nusasta vaikka kaikkia maailman naisia, ja silti hän kelpaa ihan kenelle tahansa naiselle. Hän voi vaikka panna omaa äitiään ja silti naiset tappelevat hänestä. Komea mies voi käyttäytyä niin vittumaisesti, ylimielisesti ja sovinistisesti kuin sielu sietää ja silti naiset repivät vaatteet hänen päältään. Hän voi hakata kaikki kaverinsa ja puhua paskaa kaikista tuntemistaan naisista ja silti pilluja on illassa tarjolla enemmän kuin sormia jalkapallojoukkueellisella miehiä.
On harhaluulo, että onni naisrintamalla olisi asenteesta tai "itsevarmuudesta" (ei kukaan oikeasti tiedä mitä tuo edes tarkoittaa, se on vain keksitty sana = synonyymi komealle). Luonteesta naiset eivät välitä tippaakaan, kunhan komea mies osoittaa huomiotaan. Kaikki muu on olematonta, kunhan nainen saa edes palan komeasta miehestä. Suurin lahja, mitä voi ikinä maailmassa vain toivoa, on syntyä komeana. Se on tie onneen naisasioissa.
Naiset puolustautuvat sitten ilmoittamalla, että vihaavat tuollaisia miehiä ja etsivät kunnollista miestä. Kuinka ollakkaan, kerta toisensa jälkeen komean miehen kyrp...tai siis huomio kelpaa tilanteessa kuin tilanteessa. Monet naiset sanovatkin, että eivät halua miestä, joka on jokaista ohikulkevaa naista pannut. Puhuvat paskaa, komea mies kelpaa vaikka olisi jokaista ohikulkevaa koiraa nussinut.
Totuus on totuus, kirpaisi se tai ei.
Eli herätkää todellisuuteen, edes tavallisen näköisellä miehellä ei ole todellisia mahdollisuuksia onnekkuuteen naisrintamalla. Vaikka hetki olisikin onnea, niin kohta tulee komea adonis ja korjaa potin eli vie naisesi.
Kettu kuittaa.
Paljastan SALAISUUDEN
13
1230
Vastaukset
Viehättävät yksilöt pärjäävät maailmassa paremmin, mutta silti löytyy niitä jotka elävät ihan onnellisena elämänsä loppuun asti taviksen näköisenä ja taviksen kanssa.
Yhtä lailla tässä voitaisiin nyt paasata siitä, että miten saat miestä, synny kauniina. Levy on jäänyt päälle.- väittää ettei tuo ole totta?
Ei naisen tarvitse syntyä kauniina, jotta saisi miehen tai edes pelkkää pippeliä. Naisen tarvitsee olla vain aivan totaalisen susiruma, jos ei meinaa ketään saada.
Miehillä peli on rankempaa, periaatteella kaikki tai ei mitään. väittää ettei tuo ole totta? kirjoitti:
Ei naisen tarvitse syntyä kauniina, jotta saisi miehen tai edes pelkkää pippeliä. Naisen tarvitsee olla vain aivan totaalisen susiruma, jos ei meinaa ketään saada.
Miehillä peli on rankempaa, periaatteella kaikki tai ei mitään.reiäksi kuka tahansa, muttei sen enempää varmaankaan kukaan mies katsele mielellään muita kuin kauniita naisia. Ihan yhtä raadollista se on meille tavallisen näköisille naisille kuin miehillekin, vai millä selität sen että minä olen ollut sinkkuna jo iät ja ajat enkä todellakaan ole ruma. En vain kelpaa koska en ole miesten mielestä tarpeeksi kaunis tai riisillä toimiva talouskone.
- nainen...
Glammie kirjoitti:
reiäksi kuka tahansa, muttei sen enempää varmaankaan kukaan mies katsele mielellään muita kuin kauniita naisia. Ihan yhtä raadollista se on meille tavallisen näköisille naisille kuin miehillekin, vai millä selität sen että minä olen ollut sinkkuna jo iät ja ajat enkä todellakaan ole ruma. En vain kelpaa koska en ole miesten mielestä tarpeeksi kaunis tai riisillä toimiva talouskone.
Älkääs olko taas nyt noin negatiivisia, luulen että meille jokaiselle löytyy tarpeeksi hyvännäköinen ja kivaluonteinen. Vakka löytää kantensa.
Sisäinen tekee ulkoista, joten siitä on hyvä aloittaa. - huivit_lentoon
Glammie kirjoitti:
reiäksi kuka tahansa, muttei sen enempää varmaankaan kukaan mies katsele mielellään muita kuin kauniita naisia. Ihan yhtä raadollista se on meille tavallisen näköisille naisille kuin miehillekin, vai millä selität sen että minä olen ollut sinkkuna jo iät ja ajat enkä todellakaan ole ruma. En vain kelpaa koska en ole miesten mielestä tarpeeksi kaunis tai riisillä toimiva talouskone.
"vai millä selität sen että minä olen ollut sinkkuna jo iät ja ajat enkä todellakaan ole ruma."
Liian kovat kriteerit. Ei komeita ja raamikkaita miehiä piisaa joka naiselle.
- sätkäkonehippi
Toisaalta komeakin mies voi olla PATM ja silloin naisjutut kuihtuvat ennen kuin ehtivät alkaakaan. Siinä tapauksessa naisten olisi syyllistyttävä lähes raiskaukseen, jotta saisivat komean PATM:n petiinsä.
- ,..,...,.
Olen syntynyt komeana, hyvä geenisenä, älykkäänä, maskuliinisena, rikkaana. Mitä seuraavaksi?
- vai semmosta
No et ole kovin hyvägeenisenä syntynyt, jos kirjoitat ne sanat erilleen.
- buaaah
Niin tai käännä toisinpäin. Komea etsii kaunista. Kaunis komeaa. Tasan ei käy onnen lahjat:)
- monelle..
komea tyhjäpää kuin yhden yön viihdyttäjäksi.
Nauti nyt siitä viihdyttämisestä kunnes huomaat olevasi vanha kuppainen ukko joka ei kelpaa enää kenellekkään..Yksin jäät!
Kunnon kaverit ja parhaat aviomiehet löytyy kyllä niistä taviksista joilla on muuta tuolla yläpäässä kuin kusta.- olet oikeassa
"Kunnon kaverit...."
Nimenomaan VAIN kavereiksi kelpaavat tavismiehet.
"...ja parhaat aviomiehet löytyy kyllä niistä taviksista joilla on muuta tuolla yläpäässä kuin kusta."
Kunnes vanhuus iskee eikä komealle adonikselle jakelu enää miellytä, etsitään sitä lasten elättäjää niistä taviksista.
Kuten sanoit: "eipä kelpaa monelle komea tyhjäpää kuin yhden yön viihdyttäjäksi"
- KotkalanHammasLärvänen
Kaltaiseni NAMUPALA saa naisen kuin naisen! jokainen nainen jota olen yrittänyt on aina lotkauttanut haarat pakaattii asti kun niin kiimassa ovat olleet!
- että...
se joka on yhden mielestä komea, on toisen mielestä ällöttävä? Katos kun se komeus on katsojan silmässä. Vai kykenetkö osoittamaan edes yhden miehen joka on jokaisen naisen mielestä ah, niin komea? Et pysty.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756