Olen tässä alkamassa toiminimiyrittäjäksi ja nyt haluan hieman vinkkejä ja muistilistaa mitä pitää ottaa huomioon!
Tiedän että kilpailu on kovaa, eli miten ootte saaneet asiakkaat "sisälle" parhaiten ja kuinka nopeasti olette alkaneet saada itsellenne palkkaa? Onko tosiaan niin karua, että käytännössä 1/3 vaan jää itelle? Millasia tilavuokria tai "vuokratuolimaksuja" maksatte? Haluan vain tietää onko itelläni jo suullisesti sovittu diili hyvä??...
Rakennekynsiyrittäjäksi?
1
358
Vastaukset
- fiejifgj
Vuokra riippuu tosi paljon kaupungista. Mä en ottaisi vuokrapaikkaa joka maksais yli 250€/kk. Useimmissa paikoissa tuntuu olevan joku normi 500€, tai päälle. Se on TODELLA paljon ja siihen vuokraan pitäis kyllä jo siältyä muutakin kuin pöytä, jos sitäkään. Siis jos itse kuitenkin maksaa kaikki aineet ym. Eri juttu on sitten jos aineet ym. sisältyis hintaan.
Sitten kannattaa kattoo että paikalla on nettisivut ja että ne mainostaa muutenkin lehdissä jne.
Tarkista myös mitä vuokra sitten sisältää. Todennäkösesti maksat vuokran lisäksi sähköstä, mainonnasta, luottokorttikoneesta, siivouksesta jne. Ole tosi tosi tarkkana!
Mainostaa täytyy aktiivisesti ja se ei ole halpaa. Huonoin paikka mainostaa on tämä palsta tai ylipääsnä tää sivusto. Ei herätä luottamusta.
Asiakkaita on alkuun vaikea saada. Hyvä työn laatu ja puskaradio sitä myöten on parasta mainontaa. Hintojen polkeminen alas ei ole välttämättä hyvä keino. Kokeile ja tiedät miksi!
Alkuun kannattaa olla vähän ylimääräistä rahaa itsellä elämiseen. Mulla meni ekat puolvuotta ihan plus miinus nolla. Tosin mä en ollut ottanu huomioon noita em. asioita. Ole siis tarkkana siinä millaseen paikkaan meet!
ONNEA MATKAAN!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760