Kato Apuli kenen mutsi oli mannekiini oli ostanu jumalauta pasuunan. Se tuli Berghyddalle Lamiskan onnettoman bandin treeneihin ja otti pasuunan esiin.
Lamiska: Ota ala cee.
Apuli: TOOT.
Lamiksi: Ei toi ole ala cee. Ota ala cee.
Apuli: TOOT.
Lamiska: Ei toi ole ala cee. Painu helvettiin.
FINjazzin suuri hetki
Piran haamu
2
290
Vastaukset
- humppafonisti
EHE;EHE:::: Tekstailehan noita skeidaläppiä henkilökohtaisesti kännyllä.. Älä tänne!
Ootko ite niin fiksu et on varaa soittaa poskees?- Piran haamu
Hyvin sanottu, humppakaali.
Katos se OLI ala Cee, Lamiska vaan ei tsennannu kun sen oma torvi oli Bb-vireinen. HA HA AH AH A.
Lamiska menestyi sittemmin parittajana ja bordellikarjuna.
Tsekkaas oman putkesi viritys. En tarkota nahkavuorattua osaa joka on kiinni ihossasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745019Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163403Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581760- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2331221Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912