se on se, että komeaksi syntynyt mies saa naisen, vaikka olisi tehnyt ihan mitä tahansa, nainut vaikka koko kaupungin naiset pari kertaa jokaisen.
Itse olen hyvin komeaksi sanottu mies ja voin vahvistaa, että kyseinen väittämä pitää paikkansa. En osaa juuri mitään erityisen hyvin (muuta kuin suun soittamisen), en ole kovin määrätietoinen, en itsenäinen, en varakas, eli en ole yhtään mitään ja naiset tietävät sen. He tietävän sen niin hyvin, että se jopa sattuu minuun, joka en yleensä häpeä juuri mitään kovin vakavalla tavalla. Olen vain komeaksi syntynyt mies ja sen takia niitä naisia on tarjolla paljon, todella paljon. Saisin minkä tahansa naisen, jos haluaisin (mikä tarkoittaisi naisen tahtoon mukautumista, henkilökohtaista suorittamista ja nainen miellyttämistä, mutta eihän sellaista jaksa tehdä).
Osaan toki antaa itsestäni fiksun vaikutelman, minulla on urheiliharrastuksia jne, mutta en ole "pätevä" millään tavalla. Ja naisilla on jokin salainen röntgenkatse mieheen. He näkevät, millaisia me pohjimmiltamme olemme. Mutta hyvä ulkomuoto antaa kaiken anteeksi. Aivan kaiken. Ne fiksut, kauniit, määrätietoiset alfanaaraat kiinnostuvat aina minusta. Ja rumempia kavereitani he eivät edes vilkaise, vaikka nämä kaverini olisivat kuinka lahjakkaita ja menestyneitä tahansa. Nainen olettaa jollain tasolla, että komeassa miehessä kuitenkin on jotain romanttisuutta, sisäistä voimaa, karismaa ja muuta ah niin vehättävää ja lumoavaa ihanuutta, mikä tekee elämästä elämisen arvoisen. Rumassa miehessä sitä ei ole, koska miehen rumuus tekee mahdottomaksi sen "lumoamisen". Vetovoimaista vaikutelmaa ei synny.
Niin ja naiset ovat herkkyydestään huolimatta meitä miehiä laskelmoivampia. He miettivät, miltä näyttäisivät ruman miehen rinnalla ja tajuavat, että luusereiltahan he näyttäisivät "luuserin" rinnalla. Mutta komean mies ja kaunis nainen ovat "upea pari", jolle menestys on tarkoitettu. Sen naiset tajuavat 100 kerta selvemmin kuin miehet. Naiset ymmärtävät meitä miehiä paremmin elämän raadollisen puolen. Niin se vaan menee. Nainen on näissä asioissa 100% laskelmoiva ja tietyllä tapaa julmakin. Siinä ei miehen tunteet paina paskan vertaa.
Jos nainen päättää jostain syystä valita ruman miehen, niin toki nainen asettuu tukemaan miestään henkisesti, eli on empaattinen ja aidolla tavalla ymmärtävä miestään kohtaan. Mutta se tapahtuu vasta sen jälkeen kun nainen on päättänyt hyväksyä ruman miehen. Sitä päätöstä nainen ilmeisesti panttaa aika usein sinne kolmenkympin hujakkeille. Siinä tapauksessa siis, jos komeaa miestä ei ole löytynyt tai jos komean miehen kanssa ei kemiat pelanneet.
Tuossa alempana joku paljastaa
7
544
Vastaukset
- ei se ole totuus
okei, no entä sitten ne vähemmän kauniit naiset? Juttu ei ole niin yksinkertainen, koska sä et tietenkään komeana voisi kuvitellakaan kuin niitä kauniita naisia, ja upeaa paria, joten dissaat vähemmällä ulkomuodolla olevat naiset, joita muuten on melko paljon. Se tekee jutun sulle taas yhtä mahdolliseks tai mahdottomaks, kun jokatapauksessa osa naisista on siinä kastissa, et niistä ei komeille miehille ole eikä tule. Eli lopputulos on se, että koska sä omalla käytöksellä vaikutat siihen, että osa naisista on auttamatta sun kiinnostuksen ulkopuolella ulkonäkönsä vuoksi, ja kauniin tiedät saavasi vain ulkonäölläsi, niin milloin sä uskot itseesi ihmisenä? Et varmaan koskaan. Fiksu "vaikutelma" on vain vaikutelma, ei sille mitään rakenneta.
Edelleen kuvittelet, että nainen ei voi rakastaa miestä jos mies on inhimillinen. Tässä aliarvioit naisia, tai sitten en tiedä ovatko kauniit naiset erilaisia naisia kuin naiset yleensä, jolloin kauneus ja inhimillisyys eivät voi löytyä samasta ihmisestä. Suurin osa maailman ihmisistä ei ole kauniita eikä komeita klassisella tavalla. Pariutuminen ja rakastaminen olis mahdotonta, jos ulkonäkö olis niin merkitsevää.
Mikä arvo ulkonäöllä on henkilökohtaisesti sinulle itselle? Itsessäsi ja suhteessa? Jutusta saa käsityksen, että uskot ulkonäköön, muttet rakkauteen. Korjaa jos olen väärässä.
Komeus ja kauneuden palvonta voi näköjään olla hyvä juttu päällepäin, mutta pilata ihmisen ajatukset ja saastuttaa korvien välin ihan perusasioista lähtien.
Joku joka paljastaa, että komea saa kaupungin naiset, on itsetunnoton paskanpuhuja, joka aliarvioi naisia. Naisena jos todellakaan naiselle itselleen on tärkeitä asioita muut kuin komeus, tuo näyttää täysin naurettavalta. Se ei uppoa naisiin, mutta miehiin tuntuu tuollainen uhoaminen tehoavan uppoavan kuin kuuma veitsi voihin.
Haluaisin nähdä miehen, joka pystyy keskustelemaan itsetunnosta ja omasta olemisestaan ja ihmissuhteistaan astetta syvällisemmällä tasolla.
Ei tuollaisella pintaliitoyläastepotaskalla. - aaaaaaatm
Tiivistit koko palstan sanoman. Amen
- töykkis
ei se pelkkä komeus aina riitä.! jos mies on totisen oloinen, niin nainen kyllä huomaa sen helposti ja se tuntuu olevan aika myrkkyä, sillä miehen pitäisi olla joko eläväinen tai sitten hoivattava, mutta kun en ole oikein kumpaakaan, niin ei sitä vientiä ole kovin paljoa ollut!
- niin,
Etten ymmärtänyt paskan vertaa mitä kirjoitit.
En jaksanut edes lukea loppuun, mutta jo siitä voin päätellä, että olet itseäsi täynnä oleva mulkku.
Onhan se niinkin, että kaunis tai komea ihminen mielletään usein myös terveeksi. Eihän se aina tietenkään niin ole ja siksi naiset myös tutkailevat sitä miehen muuta olemusta ja älyä. valkkaavat jyvät akanoista ja se on evoluution kannalta oleellinen asia..
Nykyisin kun on ehkäisyt niin kyllä sen komean tyhjäpään kanssa voi vähän hauskaa pitää. Perheen perustajiksi heistä ei ole- Haaremisti
pidetään hauskaa vähän aikaa, pyöräytetään (vahinko?)mukula, komea mies jatkaa elämänkokemuksien kasvattamista muiden naisten kanssa ja nainen ehkä ottaa jonkun atm:n tämän komean miehen mukulan kasvattajaksi.
Mikäs siinä, tuo järjestely sopii kyllä minullekin. Olen mieluummin se komea mies. Naiset kyllä osaavat valita jälkeläisilleen ne parhaimmat geenit, jonka jälkeen turvallisen kasvuympäristön.
Omalta kohdaltani täytyy pitää vain huoli siitä, ettei vahingossakaan vaan erehdy naispuolisen "tyhjäpään" kanssa sitä muksua vääntämään. Tietenkin itsekin haluan parhaimmat geenit ja kasvuympäristön lapselleni. ;)
- ilmiselvästi
ruma mies ja katkera sellainen.
- Kaikki vihreät vaatteeni?
Mä olen eri mieltä näistä yleistyksistä, mun mielestä ne on ihan totaalista sontaa.
Mäkin olen tuntenut tälläisen komean miehen, joka ei ole mitään ja jonka perässä on mini nainen juossut,-moni vaan ei kaikki. Näinhän hänkin yritti itselleen uskotella, että saisi kaikki ja pystyisi vaikka mielistelemällä saamaan kenet vaan,-vaan kun tieto on se, ettei pysty. Miksei? Siksei, ettei ole muuta kun venkuli. Komea ilmeisesti sitten monen mielestä, mutta pelkkä venkuli.
"Fiksu vaikutelma" on kuule ihan se ja sama, ehkä korjaa sen verran, ettei sellaista miestä pidä täytenä idioottina, mutta on aivan turhaa luulla, että kenellekään ei merkkaa syvempi totuus mitään.
Kukaan ei saa ketä tahansa, ei kaunein nainen eikä komein mies. Voi saada paljon, voi saada monte, mutta on täysin typerää jatkaa sen saman valheen jauhamista, että KAIKKI olisivat samanlaisia. Kaikilla kun ei ole edes sama rumuus käsite.
"Ruma", niin, määrittelepä se... Olen katsellut ihmetellen ja miettinyt, miten erinäköisiä oikeasti kaikki on. Ilkeät ihmiset monesti ovat rumia, näyttävät epämielyttäviltä. Mutta mitä heidän piirteisiinsä tulee, en sinänsä usko, etttä he näyttävät oikeasti sen kummemmalta kuin muutkaan.
Sulla on hassu kirjoitus. Väheksyt itseäsi, et ole "pätevä" etkä "ole yhtään mitään", koska sinulla ei ole rahaa, etkä ole kunnianhimoinen. Sitä en tiedä, mitä itsenäisyys sinulle tarkoittaa, mutta et oe mielestäsi mitään. Samaan hengen vetoon vetoat, miten "saat kenet vaan" ja miten kaverisia ovat "rumempia"... Hmm.. Koska ovat menestyneempiä? Hieman kateudelta kuulostaisi kylläkin, enemmänkin kun hyvältä itsetunnolta.
Okei, varmasti on ihmisiä, joilla on tarkka määritys hyvännäköisestä ja rumasta, ja ketkä oikein tietoisesti sitä metsästävät, ja se heille suotakoot, jokainen tyylillään, ja etsikööt mitä kokevat tarvitsevansa, mutta kyllä kun mä katson pareja ketä tunnen, ja kadulla ihmisiä, niin 99% on hyvinkin tavallisen näköisiä. Kauniita tavallaan. Ja hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862