Eila Kaisla

työtä etsivä

Olisiko jollain antaa hyviä vinkkejä EilaKailan työhaastatteluun menijälle?
Testataavatko he kielitaidon?

25

2396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...tahi sitten ei.

      Riippuu siitä menetkö ihan "perushaastatteluun" (yleishaastattelevat valmiiksi listoillaan olevia ehdokkaita ilman, että töitä on vielä tarjota) vaiko ihan jotain tiettyä paikkaa varten jo (jolloin, jos kielitaito on tehtävässä olennainen ja tärkeä, voivat testatakin). Miksi jännität? Jos olet hakenut jotain paikkaa ja luvannut kielitaitosi olevan jotakin, niin olethan kertonut totuuden, ei kai siinä mitään jännittämistä ole.

      ...Niin ja siis muistutuksena joka iikalle, että kielitaitoa ei koskaan, KOSKAAN, pidä mennä valehtelemaan tai edes liioittelemaan. Kun jää kiinni, ei varmasti saa paikkaa, sillä herää kysymys, mitä kaikkea muuta on valehdeltu/liioiteltu...

      • ja paskoja

        Nythän on niin että vuokrafirmojen kanssa ei päde mitkään normaalit käyttäytymissäännöt. Vuokraaja on sutenööri ja kannattaa säädellä kunnioitustaan sen mukaan. Valehdella voi ja kannattaa niin paljon kuin mahdollista. Heitä voltti!


      • hoitoon.
        ja paskoja kirjoitti:

        Nythän on niin että vuokrafirmojen kanssa ei päde mitkään normaalit käyttäytymissäännöt. Vuokraaja on sutenööri ja kannattaa säädellä kunnioitustaan sen mukaan. Valehdella voi ja kannattaa niin paljon kuin mahdollista. Heitä voltti!

        Ei voi muuta todeta kuin että onpas täällä mielenterveysongelmaisia kirjoittelijoita, kuten tämä edellinen kirjoittajakin. Ilmeisesti ko. henkilö on joko työtön tai katkera pätkätyöläinen, kun noin kipeästi osui ja älähti ihan tavalliseen kirjoitukseen. Hankkiudu hyvä ihminen hoitoon, sillä tuollaisella päällä et töitä tule saamaankaan. Ilmeisesti tällä henkilöllä on ihan omakohtaista, kipeää kokemusta valehtelusta, kun noin kovasti sattui. On omien neuvojensa mukaisesti varmaankin valehdellut johonkin paikkaan hakiessaan, jäänyt valheestaan kiinni ja saanut sitten fudut.

        Hajoa tyhmyyteesi, mutta säästä meidät muut siltä.


      • Olet...
        hoitoon. kirjoitti:

        Ei voi muuta todeta kuin että onpas täällä mielenterveysongelmaisia kirjoittelijoita, kuten tämä edellinen kirjoittajakin. Ilmeisesti ko. henkilö on joko työtön tai katkera pätkätyöläinen, kun noin kipeästi osui ja älähti ihan tavalliseen kirjoitukseen. Hankkiudu hyvä ihminen hoitoon, sillä tuollaisella päällä et töitä tule saamaankaan. Ilmeisesti tällä henkilöllä on ihan omakohtaista, kipeää kokemusta valehtelusta, kun noin kovasti sattui. On omien neuvojensa mukaisesti varmaankin valehdellut johonkin paikkaan hakiessaan, jäänyt valheestaan kiinni ja saanut sitten fudut.

        Hajoa tyhmyyteesi, mutta säästä meidät muut siltä.

        Tuo, tällä kertaa, nimimerkki "ja paskoja" kirjoittelee jatkuvasti tälle palstalle samanlaisia viestejä. On ilmeisesti jostain tosi katkera, tai sitten ei ole lääkitys ihan kohdallaan.
        Luultavasti henkilö, joka ei kelpaa mihinkään työhön ja siten purkaa pahaa oloaan tänne.


      • paipaipai
        Olet... kirjoitti:

        Tuo, tällä kertaa, nimimerkki "ja paskoja" kirjoittelee jatkuvasti tälle palstalle samanlaisia viestejä. On ilmeisesti jostain tosi katkera, tai sitten ei ole lääkitys ihan kohdallaan.
        Luultavasti henkilö, joka ei kelpaa mihinkään työhön ja siten purkaa pahaa oloaan tänne.

        Kylläpä nyt on "henkilöstökonsultit" herkällä tuulella. Onhan se vaikeaa kun joutuu työkseen tekemään jotain täysin moraalitonta ja siitä vielä muistutellaan.

        ps. lääkitys on kohdallaan ja elämä muutenkin
        uomissaan.


      • Työt ei maistu
        paipaipai kirjoitti:

        Kylläpä nyt on "henkilöstökonsultit" herkällä tuulella. Onhan se vaikeaa kun joutuu työkseen tekemään jotain täysin moraalitonta ja siitä vielä muistutellaan.

        ps. lääkitys on kohdallaan ja elämä muutenkin
        uomissaan.

        Nyt tämä sama hörhö kirjoittaa nimim. "paipaipai".
        Kerro nyt meille kaikille, miksi olet niin älyttömän katkera, että täytyy lähes joka ketjuun laittaa noita älyttömiä kommenntejasi?
        Töissä et ainakaan ole, kun katsoo noita aikoja, milloin kirjoittelet.
        Onko pinenä potkittu päähän vai onko työnantajat antaneet jatkuvasti pakit, kun ammattitaito tai asenne ei sovellu mihinkään työhön. Veikkaus kallistuu vahvasti tuon asenteen suuntaan. Tosin tuskin ammattitaitokaan on vahvimmasta päästä.


      • jäitä hattuun
        Työt ei maistu kirjoitti:

        Nyt tämä sama hörhö kirjoittaa nimim. "paipaipai".
        Kerro nyt meille kaikille, miksi olet niin älyttömän katkera, että täytyy lähes joka ketjuun laittaa noita älyttömiä kommenntejasi?
        Töissä et ainakaan ole, kun katsoo noita aikoja, milloin kirjoittelet.
        Onko pinenä potkittu päähän vai onko työnantajat antaneet jatkuvasti pakit, kun ammattitaito tai asenne ei sovellu mihinkään työhön. Veikkaus kallistuu vahvasti tuon asenteen suuntaan. Tosin tuskin ammattitaitokaan on vahvimmasta päästä.

        Yritä hyvä mies mahtua housuihisi:)

        Sinulla on paljon kysymyksiä, hatusta temmattuja oletuksia ja kovin ikävä hyökkäävä asenne.

        Sanotaan se nyt sitten "teille kaikille" että en ole "katkera" vaan en vain pidä "henkilöstökonsulteista". Pidän heitä/teitä loiseläjinä joilla ei oikein ole perustetta olemassaololleen.

        Olen ollut aikoinaan muutamassa vt-firmassa töissä ja kohtasin kaikissa samat ongelmat. Katetta tehtiin kusetuksen kautta. Nyt olen työelämässä(vaikka se nyt ei varsinaisesti sinulle kuulu, mutta kerrottakoon se "teille kaikille")alani ammattilainen ja asenteeni on kunnossa(ajattele!)

        Voisitko listata ne epäilyttävät kellonajat jolloin olen kommentoinut tällä palstalla jotain, mr holmes:) No, jätetään omaan arvoonsa kaiken muun ala-arvoisen mölinän kanssa jota suollat tänne:)

        ps. En muista että PINENÄ, kuten kirjoitat suuressa viisaudessasi, olisin saanut potkuja päähän. Aurinkoista kevätpäivää!


      • kautta äskettäin?
        Työt ei maistu kirjoitti:

        Nyt tämä sama hörhö kirjoittaa nimim. "paipaipai".
        Kerro nyt meille kaikille, miksi olet niin älyttömän katkera, että täytyy lähes joka ketjuun laittaa noita älyttömiä kommenntejasi?
        Töissä et ainakaan ole, kun katsoo noita aikoja, milloin kirjoittelet.
        Onko pinenä potkittu päähän vai onko työnantajat antaneet jatkuvasti pakit, kun ammattitaito tai asenne ei sovellu mihinkään työhön. Veikkaus kallistuu vahvasti tuon asenteen suuntaan. Tosin tuskin ammattitaitokaan on vahvimmasta päästä.

        Ihan tässä riitelyn lomassa kysyisin onko kukaan tehnyt nyt ihan hiljattain keikkaa Eilakaislan kautta pääkaupunkiseudulla. Onko töitä löytynyt hyvin, millaisia paikkoja tarjottu ja miten on homma pelannut? Kannattaako sitä kautta hakea töitä?


      • ...mikä sairas.
        jäitä hattuun kirjoitti:

        Yritä hyvä mies mahtua housuihisi:)

        Sinulla on paljon kysymyksiä, hatusta temmattuja oletuksia ja kovin ikävä hyökkäävä asenne.

        Sanotaan se nyt sitten "teille kaikille" että en ole "katkera" vaan en vain pidä "henkilöstökonsulteista". Pidän heitä/teitä loiseläjinä joilla ei oikein ole perustetta olemassaololleen.

        Olen ollut aikoinaan muutamassa vt-firmassa töissä ja kohtasin kaikissa samat ongelmat. Katetta tehtiin kusetuksen kautta. Nyt olen työelämässä(vaikka se nyt ei varsinaisesti sinulle kuulu, mutta kerrottakoon se "teille kaikille")alani ammattilainen ja asenteeni on kunnossa(ajattele!)

        Voisitko listata ne epäilyttävät kellonajat jolloin olen kommentoinut tällä palstalla jotain, mr holmes:) No, jätetään omaan arvoonsa kaiken muun ala-arvoisen mölinän kanssa jota suollat tänne:)

        ps. En muista että PINENÄ, kuten kirjoitat suuressa viisaudessasi, olisin saanut potkuja päähän. Aurinkoista kevätpäivää!

        Henkilöstökonsulteista??? Kuule tyyppi, sulla on ihan oikeasti päässä vikaa. Kuka täällä on väittänyt olevansa konsultti? Yksi kysyy neuvoa haastatteluun ja toinen neuvoo ja sinä nostat helvetinmoisen äläkän aivan tyhjästä.

        Ei, et todellakaan ole töissä, eikä tuollainen vajaamielinen mitään töitä saakaan. Johan tuollaisen läpi näkee sokea reettakin että paska on paska, eikä paskaa kannata töihin ottaa, kun on kunnollisiakin työntekijöitä tarjolla. Ja olet todella _katkera_, ilmeisesti on niin moni henkilöstökonsultti hylännyt että urpolle on jäänyt ikuiset traumat! :D

        Sairaalle ihmiselle ei sais nauraa, mutta ei voi olla nauramattakaan, kun on niin LÄPITYHMÄ! :D Muuta kuule Zimbabween, että päästään susta tuhlaamasta veronmaksajien rahoja!


      • kalahtaa.
        ...mikä sairas. kirjoitti:

        Henkilöstökonsulteista??? Kuule tyyppi, sulla on ihan oikeasti päässä vikaa. Kuka täällä on väittänyt olevansa konsultti? Yksi kysyy neuvoa haastatteluun ja toinen neuvoo ja sinä nostat helvetinmoisen äläkän aivan tyhjästä.

        Ei, et todellakaan ole töissä, eikä tuollainen vajaamielinen mitään töitä saakaan. Johan tuollaisen läpi näkee sokea reettakin että paska on paska, eikä paskaa kannata töihin ottaa, kun on kunnollisiakin työntekijöitä tarjolla. Ja olet todella _katkera_, ilmeisesti on niin moni henkilöstökonsultti hylännyt että urpolle on jäänyt ikuiset traumat! :D

        Sairaalle ihmiselle ei sais nauraa, mutta ei voi olla nauramattakaan, kun on niin LÄPITYHMÄ! :D Muuta kuule Zimbabween, että päästään susta tuhlaamasta veronmaksajien rahoja!

        Mistä olet niin raivoissasi että pelkästään viimeisessä viestissäsi leimasit minut: Sairaaksi, työttömäksi, paskaksi, katkeraksi, urpoksi(mikä niissä on vikana?)ja läpityhmäksi.

        Oletko käynyt Zimbabwessa? Se on kaunis maa vaikkei demokratia olekaan ihan parhaissa kantimissa siellä.

        En viitsi enää keskustella kanssasi koska henkilökohtaisuuksiin meneminen ei varmaan vie meidän kummankaan asiaa eteenpäin.

        Jos päättäisin keskustella samalla tasolla kanssasi, vastaisin viestisi solvauksiin huutamalla ITSE OLET! Mutta koska olen ala-asteen jälkeen kehittynyt ihmisenä, jätän sen sanomatta. Hyvää kevättä!:)


      • Rape Eila K.
        ja paskoja kirjoitti:

        Nythän on niin että vuokrafirmojen kanssa ei päde mitkään normaalit käyttäytymissäännöt. Vuokraaja on sutenööri ja kannattaa säädellä kunnioitustaan sen mukaan. Valehdella voi ja kannattaa niin paljon kuin mahdollista. Heitä voltti!

        Paska paikka tämä kaisla. Kaikessa saa olla vääntämässä. No respect.


      • Tätäseon
        ja paskoja kirjoitti:

        Nythän on niin että vuokrafirmojen kanssa ei päde mitkään normaalit käyttäytymissäännöt. Vuokraaja on sutenööri ja kannattaa säädellä kunnioitustaan sen mukaan. Valehdella voi ja kannattaa niin paljon kuin mahdollista. Heitä voltti!

        On hyvin pitkälti totta.
        On ne haastattelijat(orjafirman edustajat) niin mahdottoman erinomaista sakkia.
        2 kk pätkätyö p.skahomman haastatteluun käyttävät helposti 3 varttia jopa tunnin.
        Tenttaavat niinkuin haettaisiin astronauttia kuulennolle.
        Vuokrafirmat ovat juuri sieltä jonne aurinko ei paista.
        Älkää menkö poljettaviksi polkupalkoilla.


    • jos haet suomalaista työtä

      kerran kävin siellä kaislassa mutta ei ne ottanut töihin.

      paska paikka

      • vittuja.

        Eivät muuten kyllä testaa vittuja. Tiedän sen varmasti, kun olen itse ollut ko. firman kanssa tekemisissä.


      • vittu valehtele
        vittuja. kirjoitti:

        Eivät muuten kyllä testaa vittuja. Tiedän sen varmasti, kun olen itse ollut ko. firman kanssa tekemisissä.

        vittu mikä riistäjä


      • mennyt

        on omakohtaisii kokemuksii,,,lupasivat töitä 25 päivänä kuussa, muutamassa paikassa oon ollut puolenvuodenaikana yhteensä viikon ja jos itse otat loparin niin karenssihan se pätkähtää päälle,,,,eli täs etitään uutta duunii kokoajan et pääsis kaislasta eroon.....


      • Kasva.
        vittu valehtele kirjoitti:

        vittu mikä riistäjä

        Vittu sitä vittu tätä vittu tota.

        Tällä kirjoittajalla on tyylistä päätellen ikää 15 vuotta ja työkokemusta 0 päivää. No, kyllä se elämä opettaa, kunhan se karu totuus työelämässä iskee, että vittua hokemalla ei irtoakaan töitä.


      • ...karenssia.
        mennyt kirjoitti:

        on omakohtaisii kokemuksii,,,lupasivat töitä 25 päivänä kuussa, muutamassa paikassa oon ollut puolenvuodenaikana yhteensä viikon ja jos itse otat loparin niin karenssihan se pätkähtää päälle,,,,eli täs etitään uutta duunii kokoajan et pääsis kaislasta eroon.....

        Ei vuokrafirmasta irrottautumisesta välttämättä karenssia tule. Vuokrafirmojen "kirjoilla" olevia on pilvin pimein, eikä pelkkä listoilla olo merkitse sitä, että henkilöllä on töitä. Joku on voinut tehdä esim. yhden päivän silloin ja toisen tällöin, eikä se työttömyysetuuksia suinkaan automaattisesti vie. Jos töitä ei kerran ole tarjolla, niin kyllä TE-toimistossa tuo tilanne otetaan huomioon, jos ja kun tietysti pystyt esim. palkkatodistuksillasi tai erillisellä työtuntierittelyllä osoittamaan, miten vähän olet töitä saanut tehdä.


    • olet kerta

      maininnut että osaat tiettyjä kieliä niin kyllähän ne testataan.

      • työtön ja katkera...

        ...ja siellä haastatteli joku tyttönen, oliskohan sillä ollut lukion paperit? Jos ei oo kolmannen asteen koulutus niin ei siltä työhaastattelija tytöltä töitä vissiin saa.


      • skeptinensimo
        työtön ja katkera... kirjoitti:

        ...ja siellä haastatteli joku tyttönen, oliskohan sillä ollut lukion paperit? Jos ei oo kolmannen asteen koulutus niin ei siltä työhaastattelija tytöltä töitä vissiin saa.

        Oon törmännyt pari kertaa vuokrafirmojen haastattelussa siihen, että joku urpo/urpotar haastattelee eikä tiedä yhtään mitään alasta jolle rekrytoi. Sitten nämä valopäät luulee olevansa päteviä valkkaamaan jengiä työpaikkoihin. Kirveelle töitä.


      • ...niin??
        työtön ja katkera... kirjoitti:

        ...ja siellä haastatteli joku tyttönen, oliskohan sillä ollut lukion paperit? Jos ei oo kolmannen asteen koulutus niin ei siltä työhaastattelija tytöltä töitä vissiin saa.

        Mikä on "kolmannen asteen koulutus", kun en ole koskaan moisesta kuullut? Kolmannen asteen yhteydestä kyllä... Tarkoittikohan kirjoittaja nyt ylempää korkeakoulututkintoa... joka ei kyllä ole nimeltään mikään kolmannen asteen koulutus...?!?


      • ingoiejhoitre

        Olen ollut EilaKaislalla haastattelussa, eivätkä todellakaan testanneet kielitaitoa vaikka mielelläni sen testauttaisin.


    • Cullie

      Kolmannen asteen kuulustelu.

    • Eijaxa

      Työkkäri lähetti mulle työtarjouksen Eevakaislaan. Kiinnostaa kuin kilo paskaa, mutta on rekisteröidyttyvä kaislan sivuille ja törsättävä aikaa profiilin ja hakemuksen tekoon tai tulee karenssia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe