oletteko tilanneet pool mailoja ulkomailta?
jos olette niin mistä?
kävin katteleen amerikkalaisilta sivustoilta ja siellä olisi halpoja keppejä,mutta postimaksut tulevat maksamaan enenmmän kuin itse keppi.
kepin bubjetiksi olen ajatellu semmoista 100 ekua.sillä luulis saavan ihan hyvän kepin.ja keppi laukku olis ihan jees.minkä merkkisiä mailoja tuolla rahalla sais jill apystyy voittaan turnauksia.hyvä aloitus keppi löytyy mutta peli keppi puuttuu.olisin kiitollinen jos laittaisitte linkkejä kun itse en osaa näköjään niitä löytää.kiitos jo etukäteen.
pool mailan tilaus
4
1892
Vastaukset
- Diudiudiu
http://www.dynamic-billard.com kannattaa vilkaista. UPS:lla postikuluja 28€.
- The Rat
Kyllähän turnauksia voi voittaa millä kepillä tahansa, eikä satasella hyvää keppiä saa mistään.
Tärkeintä kepin valinnassa olisi kuitenkin kokeilla sitä etukäteen. Eli kokeile ensin ja tilaa sitten sieltä, mistä halvimmalla saat. - Retaatori
Alle 100 keppiä ei kyllä kannata tilata ulkomailta.Kalliimmissa kepeissä Usa:ssa on parempi valikoima, hinta on kuintenkin lähes sama kotimaisissa liikkeissä.Euroopan ulkopuolelta tilattaessa kannattaa huomioida 22% alv jonka joutuu maksamaan tulliin.Postikulut Usa:ta on noin 35-40$/keppi.Varsinaista tullimaksua biljarditarvikkeista ei peritä. www.sbil.fi etusivulta löytyy linkit kotimaisten kauppiaiden sivuille.
- poolguru
Myös postikulujen hintaan pitää lisätä alv, joka pitää pulittaa tullille varsinaisen ostoksen alvin lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852067- 431630
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!621361- 741168
- 771141
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261104- 461082
- 591041
- 37903
- 39864