Suomalaiset miehet on täysin kyvyttömiä ilmaisemaan tunteitaan, näin se vaan on. Mikään suhde ei koskaan onnistu, koska ne ei saa suustaan sanoja tykkään susta tai ees 'mielellään nähdään uudestaan'.Elämää on ihan turha tuhlata näin saamattoman väen kanssa.
Itse haluan ulkomaalaisen miehen.
Suomalaiset miehet ovat tympeitä tuppisuita
16
1729
Vastaukset
- saat kyllä
ihailuja ja lemmenlurituksia ENNEN avioliittoa ja avioliiton jälkeen sitten homma muuttuukin enemmän kuin suomalaisen miehen kanssa - monesti...
- mies olen
Olen huomannut että jos itse olen mukava tai tunteileva, niin kenkää tulee suhteesta.
Parempi olla vähän kusipää, eikä turhia naisten kanssa hempeillä. Naiset saa hoitaa noi hempeily ja tunne jutut. Alapas mies kertomaan omia tunteitas rehellisesti niin riitaa siitä vaan syntyy. Tämä on vain kylmää faktaa.
- Syytä itseäsi
No jos on itse tympeä ja epäkohtelias ja syyttää kaikesta miehiä, niin ei
mikään ihme jos ei saa osakseen hyvää kohtelua. Niin metsä vastaa kuin sinne
huudetaan.
Koska itse viimeksi ilmaisit tunteesi miestä kohtaan, etkä vain odotellut
että mies tekee niin? Miksi sen pitää aina olla mies joka tekee kaiken
sillä aikaa kun nainen miettii onko tuo nyt tarpeeksi hyvä vai ei?
Turha syytellä muita jos itse ei saa mitään aikaiseksi.
Ota ihmeessä ulkomaalainen jos kiinnostaa. Ulkomaalaisissa on monia
hyviä puolia (kansallisuudesta riippuen), mutta toisaalta myös niitä huonoja puolia.
Itsekin olin kuin eri mies seurustellessani brittinaisen kanssa.
Lähinnä siksi, että nainen oli kohtelias ja naisellinen ja käytöstavoiltaan
ihan eri luokkaa kuin suurin osa suomalaisista (sekä miehistä että naisista).
Se herrasmieskäytös tuli häntä kohtaan täysin luonnostaan ja omasta
tahdosta, kun sai itse osakseen samanlaista kunnioittavaa käytöstä.
Jos nainen vain aukoo päätään, vittuilee ja arvostelee, niin eipä
tee mieli paljon sellaista naista arvostaa ja kohdella hyvin.- sanottu,
mäkin olen seurustellut Italialaisen miehen kanssa ja olin aivan eri nainen silloin johtuen hänen käytöstavoistaan.
Mutta silti halua suomalaisen höpsökän itselleni;)
- outzasa
allekirjoita tuota väittämää... Niin "metsä" vastaa kun sinne huudetaan, sanoo sananlasku ja aikas pitkälle pitää paikkansa...
- M33V
...rasisteja. He suosivat ulkomaalaisia miehiä pillunjaossa suomalaisten miesten kustannuksella. Tämä tietenkin aiheuttaa maahanmuuttaja ja mulattiäpärä vihaa.
- mles
Ei ne naisetkaan sen kummempia ole. Kun niitä sitten erehtyy kerran sanomaan rakastavansa niin siitä näyttää seuraavaan ahdistusta ja hiljaisuutta. Siinä olet oikeassa, että elämää on ihan turha tuhlata näin saamattoman väen kanssa.
- .......
on teillä helppoa!
- Lord_Boredom
Henkilökohtaisesti olen huomannut, että tunteistaan puhuminen on varmin tie siihen, että nainen pitää miestä joko homona, tai korkeintaankin vaan-kaverina. Tai voisin mennä jopa niin pitkälle, että väittäisin tunteistaan puhumattomuuden olevan naiselle merkki siitä, että tässä nyt on mies. Jos henkilö puhuu tunteistaan, niin kyseessä ei ole mies ainakaan heterorakkausdiskurssissa.
- naiset eivät
Miehet ovat tyhmiä jos kuvittelevat toisten miesten mielipiteiden olevan naisten mielipiteitä. Tunteistaan avoimesti puhuva mies on juuri sitä mitä nainen toivoo
- sitten meille
naiset eivät kirjoitti:
Miehet ovat tyhmiä jos kuvittelevat toisten miesten mielipiteiden olevan naisten mielipiteitä. Tunteistaan avoimesti puhuva mies on juuri sitä mitä nainen toivoo
Miksi historia toistaa itseään? Miksi nainen sitten aina ottaa miehen, joka ei puhu tunteistaan? Miksi tunteistaan puhuvat miehet ovat vuodesta toiseen sinkkuja?
Tää on taas tätä, sanotaan toista ja tehdää päinvastaista, ts. naisen logiikkaa.
- ..............................
Hohohohoohooo
Kuule, sit kun suomalainen mies tekeekin noin niin suomalainen nainen näyttää olevansa samasta puusta veistetty. Jos mies ilmaisee tunteitaan niin nainen menee lukkoon eikä taatusti vastaa.
Miksi ulkomaalaiset miehet ovat niin ihania? Koska "I love you" kuulostaa huomattavasti kevyemmältä ja leikimmältä kuin "rakastan sinua".
Naisia ei kiinnosta tunteet vaan niiden leikkiminen.- leikki-ikä päälle
Naiset ovat ikuisia lapsia. MOT.
- :-)
Tänään juttelin naisen kanssa, kerroin tykkääväni mielelläni näkeväni taas. Ehkä asiaan vaikutti se että hänkin oli iloinen nähdessään minut :) Hänkin on muualta kotoisin ja kieltämättä hänet elämääni haluan :)
- Anonyymi
Itse aikanaan Mauritaniassa asuessani tutustuin erääseen Pohjois-Korealaiseen kaunottareen. Kohteliaampaa käytöstä en ole ennen nähnyt.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161