olen melkein

varma ettet koskaan käy täällä

silti tahdon kertoa sinulle tämän asian:

Pidän sinusta valtaisan paljon,joka kerta kun tapaamme,tekisi mieleni kietoa käteni ympärillesi,suudella huuliasi kaulaasi niskaasi..

joka kerta tekisi mieleni kertoa sinulle miten paljon olen odottanut näkemistämme,miten sydämeni tekee kuperkeikan nähdessäni sinut

joka kerta sanani juuttuvat jonnekkin suuni perukoille,jämähtävät nieluuni ja saavat puheeni sekoamaan

joka kerta haluaisin vain jäädä katsomaan ihania sinertäviä silmiäsi,voisin hukkua katseeseesi

joka kerta nähdessäni vartaloni täyttyy sanoin kuvailemattomasta onnen,ilon ja riemun tunteesta!!

Ja joka kerta kun näen sinut;
Suutun itselleni,koska en kykene tätä tunnetta näyttämään sinulle.Olen etäinen ja vähäsanainen.Puhun kummallisista asioista.Kerron mielipiteitä,jotka eivät edes pidä paikkaansa.Olen kiukkuinenkin ja piikikäs.

Pystyisitpä näkemään oikeat tunteeni,sen kaikein kummallisen käytöksen takaa...
Kaikkea omistuista voi ihastuminen saada aikaan!!!

naiselta miehelle

9

1417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks vaan

Erään naisen käyttäytyminen välillä tuollaisista syistä johtuvaa. Välillä reipas,iloinen,hymyilee ja katsoo silmiin. Sit yhtäkkiä etäinen ja hiljainen. Liekö sitten hautoo omia asioitaan tai väsyttää tai jotain. Taitaa vain olla,ettei kiinnosta häntä, ainakaan tarpeeksi...

• se on niin

ihastunut että panikoi välillä. Mä teen niin. Muuten voisin kirjottaa kuin aloittaja, mutta minä en piikittele...ainakaan hänelle. Tykkään liikaa, käyttäydyn tyhmästi...

• Voi kun minäkin saisin selvää sinusta nainen, että mitä mieltä olet minusta.On aina niin kiva asioida kanssasi kun saa edes hetken katsoa kasvojasi, silmiäsi ja ihanaa hymykuoppaa:)
      Mitään muuta en ole pitkään aikaan toivonut kuin sitä, että saisin vihdoinkin tietää mitä mieltä olet minusta jos et välitä niin se on sillä selvä, minä unohdan sinut ja tähystän tulevaisuuteen..Tällä hetkellä hän on toiseksi tärkein nainen elämässäni, äitini jälkeen.

• NRO 9

päin menee viestisi ?

• -sinisilmä-

...vastuuta minua liikaa asioiden etenemisestä,seuraava siirto olkoon sinun kultaseni!

• en..

hiljaa hyvä tulee..

• vaan

kohta

• -sinisilmä-
        en.. kirjoitti:

hiljaa hyvä tulee..

...ei liian hiljaa!

• -sinisilmä-
        vaan kirjoitti:

kohta

...minä vaan jos tekstari piippaa kohta ;-)
        p.s. ihan rohkeesti vaan,en mä pure vähän kyllä voin näykkiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      260
      9770
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      178
      5513
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      156
      5129
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      69
      4800
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2369
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2219
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      302
      1838
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90
      1547
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21