olen melkein

varma ettet koskaan käy täällä

silti tahdon kertoa sinulle tämän asian:

Pidän sinusta valtaisan paljon,joka kerta kun tapaamme,tekisi mieleni kietoa käteni ympärillesi,suudella huuliasi kaulaasi niskaasi..

joka kerta tekisi mieleni kertoa sinulle miten paljon olen odottanut näkemistämme,miten sydämeni tekee kuperkeikan nähdessäni sinut

joka kerta sanani juuttuvat jonnekkin suuni perukoille,jämähtävät nieluuni ja saavat puheeni sekoamaan

joka kerta haluaisin vain jäädä katsomaan ihania sinertäviä silmiäsi,voisin hukkua katseeseesi

joka kerta nähdessäni vartaloni täyttyy sanoin kuvailemattomasta onnen,ilon ja riemun tunteesta!!

Ja joka kerta kun näen sinut;
Suutun itselleni,koska en kykene tätä tunnetta näyttämään sinulle.Olen etäinen ja vähäsanainen.Puhun kummallisista asioista.Kerron mielipiteitä,jotka eivät edes pidä paikkaansa.Olen kiukkuinenkin ja piikikäs.

Pystyisitpä näkemään oikeat tunteeni,sen kaikein kummallisen käytöksen takaa...
Kaikkea omistuista voi ihastuminen saada aikaan!!!

naiselta miehelle

9

1433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks vaan

      Erään naisen käyttäytyminen välillä tuollaisista syistä johtuvaa. Välillä reipas,iloinen,hymyilee ja katsoo silmiin. Sit yhtäkkiä etäinen ja hiljainen. Liekö sitten hautoo omia asioitaan tai väsyttää tai jotain. Taitaa vain olla,ettei kiinnosta häntä, ainakaan tarpeeksi...

      • se on niin

        ihastunut että panikoi välillä. Mä teen niin. Muuten voisin kirjottaa kuin aloittaja, mutta minä en piikittele...ainakaan hänelle. Tykkään liikaa, käyttäydyn tyhmästi...


    • Voi kun minäkin saisin selvää sinusta nainen, että mitä mieltä olet minusta.On aina niin kiva asioida kanssasi kun saa edes hetken katsoa kasvojasi, silmiäsi ja ihanaa hymykuoppaa:)
      Mitään muuta en ole pitkään aikaan toivonut kuin sitä, että saisin vihdoinkin tietää mitä mieltä olet minusta jos et välitä niin se on sillä selvä, minä unohdan sinut ja tähystän tulevaisuuteen..Tällä hetkellä hän on toiseksi tärkein nainen elämässäni, äitini jälkeen.

    • NRO 9

      päin menee viestisi ?

    • -sinisilmä-

      ...vastuuta minua liikaa asioiden etenemisestä,seuraava siirto olkoon sinun kultaseni!

      • en..

        hiljaa hyvä tulee..


      • vaan

        kohta


      • -sinisilmä-
        en.. kirjoitti:

        hiljaa hyvä tulee..

        ...ei liian hiljaa!


      • -sinisilmä-
        vaan kirjoitti:

        kohta

        ...minä vaan jos tekstari piippaa kohta ;-)
        p.s. ihan rohkeesti vaan,en mä pure vähän kyllä voin näykkiä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe