Vakipano

Hymy

En heti ensi silmäyksellä löytänyt täältä tällaisesta aiheesta keskustelua, ei tämä ehkä tänne kategoriaan edes kuulu mutta kuitenkin. Liekkö muilla tämän keskustelupalstan tavaajilla kokemuksia asiasta? Toivottavasti!

Haaveilin pitkään eron jälkeen suhteesta jossa olisi mahdollisuus hyvään seksiin ilman mustasukkaisuutta, omistamishalua ym. ikäviä tunteita. Tai sitä että kun väsähtäneenä tulee töistä kotiin ei ole omaa rauhaa.
Vastaus löytyi vakipanon muodossa. Upeaa! Joidenkin harha-askelien jälkeen löytyi oikein hieno mies joka ajattelee kuten minä, seksi sujuu hienosti, viihdymme toistemme seurassa erinomaisen hyvin. Tapailemme kun se molemmille sopii aikatauluihin, vietämme ns. laatuaikaa yhdessä mutta yön tullen eroamme. Eikä seksiä tarvitse aina olla, joskin ne kerrat on laskettavissa yhden käden sormilla (mistä on amputoitu kolme) kun seksiä ei ole ollut. Johtunee siitä että jos itselläni on kuukautiset niin en halua tavata, koska haluan seksiä ja en harrasta sitä kuukautisten aikaan. Missään muodossa.

Parasta tässä on juuri se että molemmat tietää missä mennään, "vieraaseen" sänkyyn hyppääminen ei ole mikään kielletty hedelmä. Hänellä on omat juttunsa ja minulla omani, ehkäisystä huolehditaan koska olemme molemmat järkeviä aikuisia. En juuri tyytyväisempi voisi olla elämääni tällä hetkellä. Yhden yön suhteita en kaipaa, joskus ravintolasta on tullut otettua mies matkaan, mutta seksi on surkeaa humalassa. Eläköön vakipanot!

70

43299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • purilainen

Hymy puhuu silkkaa asiaa :-)
      Samantapaisia kokemuksia löytyy täältä...

Töitten kautta tapasin käsittämättömän mainion naisen, jonka kanssa tultiin juttuun hyvin. Kummallakin pitkähkö suhde takana, ja nauttii sinkkuelämästään. Toisaalta, sitä jotain puuttui. Lähinnä siis juuri sitä hyvää seksiä.

Pari kertaa sänkyyn päädyttyämme teimme diilin, johon ei kuulu sitoutumista, stressiä, selittelyitä eikä kysymisiä. Diiliin kuuluu hauskanpitoa niin kauan kuin molemmilla osapuolilla todella ON hauskaa.

Satumme tapaamaan noin yhdestä kolmeen kertaa viikossa nykyisin, ja hyvin usein tapaamiset sovitaan samana päivänä kuin ne on; pitkän tähtäimen suunnitelmien tekemiseen ei ole juuri ollut tarvetta. Törmäämme töittemme takia toisiimme joskus mutta töissä ollessa ei vihjatakaan siihen että tuntisimme toisemme. Hauskaa on! :-)

Yllättävää huomata että viimeaikoina en ole huomannut edes kaivata muita naisia, vaikka "vieraissa" käynti luvallista olisikin.

Tunnen kyllä itseni aika uskomattoman onnelliseksi kun satuin tapaamaan tähän fiksuun ja hyvännäköiseen naiseen joka tietää mitä haluaa, ja on vielä mitä mainiointa seuraa sekä sängyssä että sen ulkopuolella!

• njoo

vai ei. Mulla on ollut 2 "vakipanoa", toinen lopahti siihen kun mies ihastui minuun ja minä ahdistuin, toinen siihen kun minä ihastuin mieheen ja hän ahdistui..Mutta hauskaa oli, niin kauan kuin sitä kesti. Tosiaan, ne tunteet voi tulla mukaan jossain vaiheessa aika yllättäinkin.

• kokeiluun (ehkä) lähtijä..

Olen just lähdössä (varauksella) juttuun mukaan. Mä sinkku, kaveri varattu ja hakee seikkailua. Seuran saanti ei ole koskaan ollut ongelma, seuran taso vaan ollut surkee. Ja kännissä on turha edes koittaa saada kunnon seksiä. Olen menevä ja siksi homma kiinnostaa. Chattailtu on, pelisäännöt sovittu, ens viikolla eka treffit, jatko...?
      Kokemukset kiinnostaa!

• Kokenut mies

Minä seurustelin aikoinaan ja samanaikaisesti minulla oli melkein vuoden yksi vakiopano. Hän kävi muualla ja toki minäkin silloisen avopuolisoni kanssa harrastin seksiä. Homma toimi äärettömän hyvin. Minä sain lähes aina kun halusin. Oli korkeintaan pari kertaa vuoden aikana kun ei onnistunut.

Lopetin itse suhteen. Sekin kävi suht kivuttomasti.

• Ensimmäinen nainen

Mun miehellä on ollut pari suhdetta, ja oon ihan vaan koston ja huvin vuoksi häiristelly näitä toisia naisia, kuukausia, jopa yli vuoden...
        eli ryhdy vaan toiseksi naiseksi, mutta toivottavasti mä en ollut se eka nainen...

Tai edessäsi on lukemattomia häiriö soittoja tuntemattomista ja tunnetuista numeroista, ilkeitä viestejä, luokkaavia ja ilkeitä kirjeitä, ovikellon pimputusta, soittoja keskellä yötä jne...
        Olen nyt myös tekemässä tulevan ex-mieheni elämästä helvetin, kun tää toinen juttu paljastui...
        Kosto on suloinen!!!
        Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön!

• eräs
        Ensimmäinen nainen kirjoitti:

Mun miehellä on ollut pari suhdetta, ja oon ihan vaan koston ja huvin vuoksi häiristelly näitä toisia naisia, kuukausia, jopa yli vuoden...
        eli ryhdy vaan toiseksi naiseksi, mutta toivottavasti mä en ollut se eka nainen...

Tai edessäsi on lukemattomia häiriö soittoja tuntemattomista ja tunnetuista numeroista, ilkeitä viestejä, luokkaavia ja ilkeitä kirjeitä, ovikellon pimputusta, soittoja keskellä yötä jne...
        Olen nyt myös tekemässä tulevan ex-mieheni elämästä helvetin, kun tää toinen juttu paljastui...
        Kosto on suloinen!!!
        Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön!

siinäpä sinulle mukavaa puuhaa vuosiksi. Exäsi on sinulle noin tärkeä vieläkin?

• Pimu
        Kokenut mies kirjoitti:

Minä seurustelin aikoinaan ja samanaikaisesti minulla oli melkein vuoden yksi vakiopano. Hän kävi muualla ja toki minäkin silloisen avopuolisoni kanssa harrastin seksiä. Homma toimi äärettömän hyvin. Minä sain lähes aina kun halusin. Oli korkeintaan pari kertaa vuoden aikana kun ei onnistunut.

Lopetin itse suhteen. Sekin kävi suht kivuttomasti.

ai seurustelit vuoden, ja samaan aikaan sulla oli vakipano??huh huh..mitä seurustelua se sitte oli?

Oliko pakko seurustella, jos ei kuitenkaan kiinnostanut senvertaa enemmän, että olisit osannu olla luotettava?Kukaan ei ansaitse sunlaista huonoa ja epäluotettavaa miestä. Parasta vaan elää yksin.

• vakipanoja

mulla nyt meneillään 3

• Rakastaja

Joo kolme vakipanoa on sopiva. Neljän kanssa on ollut ongelmia jo pelkästään aikataulujen vuoksi.
        Nyt on kuitenkin ollut se paras kuvioissa eli rouva, jonka mies haluaa rakastella ainoastaan joka toinen kuukausi. Viikonloppuna yritti taas herätellä miestä, mutta turhaan.
        Viime yö minun luonani ja jälleen illalla pari kertaa kiihkeää seksiä ja aamulla oli jo herännyt kuudelta odottamaan kiihoittuneena minun heräämistä ja ei muuta kuin aamurakastelu. Tällaista jatkunut jo yli kaksi vuotta. Tosi tyhmä mies, kun ei ymmärrä, minkälainen seksipeto asuu kotona. Minun takia nainen jaksanut pitää kulissiliittoa pystyssä, mutta nyt alkaa kuulemma olemaan puhti lopussa. MUTTA en oikein haluaisi naisesta elämänkumppania, suhteemme on ollut pelkkää seksiä ja yhdessäoloon vaaditaan myös henkistä yhteisyyttä. Saa nähdä, miten käy.

• Tulppaani

..vietä öitä yhdessä? Entä muuten läheisyys? Halailetteko tms. vai onko se vain suoraa toimintaa?

• tytsi

Aina jommalla kummalla on tunteet pelissä, ihan takuulla. Tuleepa mieleen eräskin tilanne jossa ns vakipanojen seurauksena oli raskaus, abortti, kaksi itsemurhayritystä, osastolle meno moneen otteeseen, loputon toisessa osapuolessa roikkuminen, totaalinen elämänhallinan katoaminen. Vakipanohomma on fantasiaa, se ei toimi, uskokaa kun sanotaan.

• Hymy

Kenellä toimii, kenellä ei. Ihmisestähän se on kiinni. "If you can't stand the heat, stay out of the kitchen" on aika hyvä klishee tähän. Pelisäännöt pitää olla selvät, molempien pitää uskaltaa ottaa se riski että joku ihastuu ja joku ei. Itse ainakin vihellän siinä vaiheessa pelin poikki. Vielä ei onneksi ole tarvinnut :)

• Boitsu

Jaa, minulla ainakin on toiminut ihan hyvin niissä vakipanosuhteissa missä olen ollut. Itsemurhayritykset, elämänhallinnan katoamiset yms. eivät niihin ole kuuluneet. Mutta toisaalta, seuralaiseni ovatkin olleet tasokkaita eivätkä mitään mentaalitapauksia.

• tunne itsesi!

tiedä mitä teet! Tiedä missä mennään ! Jos et tunne itseäsi, et hallitse tunteitasi.. voi noin käydä. Selvä sopimus mitä tehdään - lopeta suhde ajoissa jos tuntuu että et hallitse itseäsi etkä tunteitasi. Hyvän itsetunnon omaavalle tällanen on hieno juttu. Huonon itsetunnon omaaville voi käydä just noin, ja silloin kandee unohtaa tällaiset..

Tunne itsesi !

• Erik

on vaikeaa, oli hän sitten vakipanosuhteessa tai ei. On suorastaan hullua väittää, että joku sairastuu psyykkisesti jonkun vakipanosuhteen vuoksi.

• tytsi
        Erik kirjoitti:

on vaikeaa, oli hän sitten vakipanosuhteessa tai ei. On suorastaan hullua väittää, että joku sairastuu psyykkisesti jonkun vakipanosuhteen vuoksi.

olis ne ongelmat varmaan jossain vaiheessa tullu kuitenki vastaan mutta sivustakatsojana tuntuu että kaikki kaatui niskaan juuri tän ns vakipanon takia. Itseään siinä huijaa.

• Boitsu
        tytsi kirjoitti:

olis ne ongelmat varmaan jossain vaiheessa tullu kuitenki vastaan mutta sivustakatsojana tuntuu että kaikki kaatui niskaan juuri tän ns vakipanon takia. Itseään siinä huijaa.

Samat ongelmat olisi varmasti tulleet vastaan jos ihan tavallinenkin suhde olisi jostain syystä kariutunut. En usko että vakipanosuhteella sinänsä oli osaa tai arpaa asiaan.

Ei vakipanosuhteeseen liity mitään huijaamista. Se on aikuisten ihmisten välinen ystävyys-, yhteistyö- ja avunantosopimus :)

• Marna

...että jospa minullekkin sellainen mahdollisuus tarjoutuisi. Mutta mitenpä tuollaiseen tilaisuuten törmäisi. Jotenkin tuntuu, että pitäisi olla joku tosi mukava, leppoinen kaveri, joka tuntuisi läheiseltä ystävältä. Hyvään ystäväänhän voi aina luottaa, hän on aina valmis kuuntelemaan ja auttamaan. Sekin saattaisi helpottaa, jos toinen olisi samanlaisessa elämäntilanteessa kuin itse - kulissiliitossa ilman läheisyyttä... En tiedä, tietääkö joku?

• apua

Silmät ja korvat auki! Käytä mm netin mahdollisuukisa... kyllä löytyy!

• tussu

mutta se ei sopinut ainakaan minulle,koska satuin rakastumaan tähän mieheen...rakastan yhä ja uskon,että hänelläkin on tunteita minua kohtaan vaikkei ääneen sitä sanokaan.Joskus näen häntä vieläkin ja sänkyynhän me aina päädytään.Haluaisin niin paljon enemmän,mutta hän ei liene valmis......tai jotain.

• mies

Ei sillä mitään tunteita sinua kohtaan ole. Sinä olet hänen vakipanonsa. Naiset ei pysty pitämään tunteita erossa, siitä sinunkin haikailusi johtuu :-(

• sarza

EI voi olla totta... miksi ette seurustele vakituiseen.. miksi elää almanakan mukaan..? minä en vaan voi ymmärtää....

• pete

...joskus sinun kaltaisen naisen.Eronneena(n.vuosi) ei tee heti mieli vakituiseen suhteeseen.Mutta intohimoista rakasteluahan kaipaa jokainen normaali ihminen. Eli mistä löysit/löytyis nainen joka haluais vain sitä ilman taka ajatuksia?

• nainen

minäkin haen miestä joka haluu olla minun vaki sex...ei seurustelua vaan hyvää yhdessä oloa ..kunnioittaa toista..olla rehellinen..eronnut reilu vuosi sit..ja olen 40

• tsi
        nainen kirjoitti:

minäkin haen miestä joka haluu olla minun vaki sex...ei seurustelua vaan hyvää yhdessä oloa ..kunnioittaa toista..olla rehellinen..eronnut reilu vuosi sit..ja olen 40

Tule yhteisöömme niin asia järjestyy turvallisesti.http://groups.msn.com/yh66

• Tohveli

Mä harrastan myös pelkkiä vakipanoja! (..Paitsi sit loppuu kun rakastun!!) Joskus niitä on yksi joskus taas vaikkapa kolme. En oo kuitenkaan mikään rehvastelia ja toitottele niistä ympäri kaupunkia ja ni se homma toimiikin. Suhteet kestää yleensä kuukaudesta puoleenvuoteen, riippuen vähän tilanteista, mut pitkiäkin on niissä ollut mukana. Naiset pitää mussa siitä kun saa pari kertaa viikos pyyteetöntä huomiota ja uskomatonta seksiä ! Et silleen.. oikein tai väärin mut toimii kun pelisäännöt selvillä!=)

• Rakastaja

Kirjoitit Tohveli suoraan kuin minun kynälläni. Säännöt pitää olla selvät eikä muista vakipanoista kysellä. Toisaalta tällaisena seksiobjektina on mahtava olla, koska saan tehdä naisen kanssa kaiken sen, mihin aviomies ei suostu. Esim. yksikin nainen pitää mahdottomasti suuseksistä, mutta ukon mielestä se on vastenmielistä. Samoin hellyyden puute on valtaisa, koska mies iskee suoraan asiaan eikä anna läheisyyden tunnetta.
        Ihminen ei ole kuitenkaan kone vaan tunteet tulevat väkisin joskus mukaan. Mitä raavas mies voi tehdä, kun rouva kyynelehtii kainalossa, kun on niin hyvä olla ja kotona odottaa perhehelvetti.
        Tuomitkaa te jotkut tekopyhät tällaiset rouvat, mutta elämä voi loppua kovin yllättäen ja turha on surra katkerana elämätöntä elämää.

• pimu
        Rakastaja kirjoitti:

Kirjoitit Tohveli suoraan kuin minun kynälläni. Säännöt pitää olla selvät eikä muista vakipanoista kysellä. Toisaalta tällaisena seksiobjektina on mahtava olla, koska saan tehdä naisen kanssa kaiken sen, mihin aviomies ei suostu. Esim. yksikin nainen pitää mahdottomasti suuseksistä, mutta ukon mielestä se on vastenmielistä. Samoin hellyyden puute on valtaisa, koska mies iskee suoraan asiaan eikä anna läheisyyden tunnetta.
        Ihminen ei ole kuitenkaan kone vaan tunteet tulevat väkisin joskus mukaan. Mitä raavas mies voi tehdä, kun rouva kyynelehtii kainalossa, kun on niin hyvä olla ja kotona odottaa perhehelvetti.
        Tuomitkaa te jotkut tekopyhät tällaiset rouvat, mutta elämä voi loppua kovin yllättäen ja turha on surra katkerana elämätöntä elämää.

Mä en ole vielä edes täysikäinen, mutta silti..Mun ex:stä on näköjään tullu justiin tällanen ns.vakiopano, tai ehkä mä oon sitä sille, vaikken mä oo halunnu sitä itelleni tunnustaa, koska itellä siis todella paljon tunteita pelissä, ja jokakerran jälkeen tyhjää tuskaa ja kyyneliä. Joka kerran jälkeen ja joka pettymyksen jälkeen mä päätän, ettei koskaan enää, se oli viimenen kerta. Mutta koska mä jokatapauksessa haluaisin tän tyypin joskus ihan kokonaan omaks, niin sentakia mä suostun tapaamaan sitä (useimmiten kännissä)->v-loppuisin ja seksiin se aina päättyy. Me tullaan tosi hyvin muutenki toimeen ja huumorintaju ja joku ymmärrys meidän välillä on vielä, muttei tää tyyppi halua sitoutua, voidaan kuulemma nähdä, mutta ilman, että siitä tulee mitään vakavampaa. VITTU se sattuu..Mutta satutan mä ihan varmasti itteeni vielä taas tän mun ikuisen ihastuksen takia.

• Rakastaja
        pimu kirjoitti:

Mä en ole vielä edes täysikäinen, mutta silti..Mun ex:stä on näköjään tullu justiin tällanen ns.vakiopano, tai ehkä mä oon sitä sille, vaikken mä oo halunnu sitä itelleni tunnustaa, koska itellä siis todella paljon tunteita pelissä, ja jokakerran jälkeen tyhjää tuskaa ja kyyneliä. Joka kerran jälkeen ja joka pettymyksen jälkeen mä päätän, ettei koskaan enää, se oli viimenen kerta. Mutta koska mä jokatapauksessa haluaisin tän tyypin joskus ihan kokonaan omaks, niin sentakia mä suostun tapaamaan sitä (useimmiten kännissä)->v-loppuisin ja seksiin se aina päättyy. Me tullaan tosi hyvin muutenki toimeen ja huumorintaju ja joku ymmärrys meidän välillä on vielä, muttei tää tyyppi halua sitoutua, voidaan kuulemma nähdä, mutta ilman, että siitä tulee mitään vakavampaa. VITTU se sattuu..Mutta satutan mä ihan varmasti itteeni vielä taas tän mun ikuisen ihastuksen takia.

Älä tyttö hyvä stressaa ! Sinulla on vielä elämä edessä ja et voi kuvitellakkaan minkälaisia ihannemiehiä voi sattua kohdalle. Ota tämänhetkinen tilanne tosiaan välipanona ja käytä opittu hyödyksi.
        Niin kauan, kun Sinusta ei tunnu hyväksikäytetyltä, on asiat hyvin. Muista, että jos annat hyväksikäyttää itseäsi, voit hukata itsetuntosi. JOTEN yritä kylmätä tunteesi ja nauti pelkästä seksistä. Ei taida miehestä olla loppuelämäsi ihastuttajaksi.

• Pimu
        Rakastaja kirjoitti:

Älä tyttö hyvä stressaa ! Sinulla on vielä elämä edessä ja et voi kuvitellakkaan minkälaisia ihannemiehiä voi sattua kohdalle. Ota tämänhetkinen tilanne tosiaan välipanona ja käytä opittu hyödyksi.
        Niin kauan, kun Sinusta ei tunnu hyväksikäytetyltä, on asiat hyvin. Muista, että jos annat hyväksikäyttää itseäsi, voit hukata itsetuntosi. JOTEN yritä kylmätä tunteesi ja nauti pelkästä seksistä. Ei taida miehestä olla loppuelämäsi ihastuttajaksi.

Mä todellaki yritin kylmätä tunteet ja antaa vaan mennä, ja sen mä oon joutunu tekemään monesti ennemminkin tänä saman tyypin kanssa. Mutta joka kerta päättyy samalla lailla, aamulla se on aika tyly, kiva mutta erilainen. Se, mitä se haki, on jo saatu ei tarvii enää olla mukava. Se tietää että mä oon tulossa taas salamana jos se soittaa. Mulla ei tavallaan oo mitään vastaan sitä mitä tapahtuu, mutta mä en mee sinne vain ja ainoostaan seksin takia, mä meen sinne, koska mä halua nähdä sen. Sen ihmisen!!!sen, mitä se on sisältä!!!

Mä en vaan tajua, miten seksiä voi harrastaa ilman tunteita, ainakaan ex:n kanssa. Mutta mulla ikävä on niin kova, että mä suostun siihen.

Toisaalta se opettaa aika paljon..Ei kai kokemuksista haittaakaan oo. Mutta miten se voi olla noin tunteeton, se ottaa antaa ja pystyy olemaan tyly?!!

Mutta jos joku tosiaan osaa ja pystyy naimaan ilman mitään tunteita, niin siitä vaan. Mä kumnminki haluisin uskoo, että siinä on aina jotaki enemmän..

• Kruuse
        Pimu kirjoitti:

Mä todellaki yritin kylmätä tunteet ja antaa vaan mennä, ja sen mä oon joutunu tekemään monesti ennemminkin tänä saman tyypin kanssa. Mutta joka kerta päättyy samalla lailla, aamulla se on aika tyly, kiva mutta erilainen. Se, mitä se haki, on jo saatu ei tarvii enää olla mukava. Se tietää että mä oon tulossa taas salamana jos se soittaa. Mulla ei tavallaan oo mitään vastaan sitä mitä tapahtuu, mutta mä en mee sinne vain ja ainoostaan seksin takia, mä meen sinne, koska mä halua nähdä sen. Sen ihmisen!!!sen, mitä se on sisältä!!!

Mä en vaan tajua, miten seksiä voi harrastaa ilman tunteita, ainakaan ex:n kanssa. Mutta mulla ikävä on niin kova, että mä suostun siihen.

Toisaalta se opettaa aika paljon..Ei kai kokemuksista haittaakaan oo. Mutta miten se voi olla noin tunteeton, se ottaa antaa ja pystyy olemaan tyly?!!

Mutta jos joku tosiaan osaa ja pystyy naimaan ilman mitään tunteita, niin siitä vaan. Mä kumnminki haluisin uskoo, että siinä on aina jotaki enemmän..

Näin miehenä voisin antaa sinulle parhaan neuvon, mitä voit saada tän jutun puitteissa: lopeta sen luona ravaamine enneku satutat ittes pahemmin! Se jätkä varmaan voi naida ilman mitään suurempia tunnelatauksia, ainakin vaikuttaa sille. Mut sinä et pysty, ainakaan sen kanssa!!! Ootko miettiny mitä sinä tästä saat? Sitä jätkää tuskin saat tolla houkuteltuu takasii. Ja seksi ei välttämättä oo parasta mahollista jos oot vaa reikä sille jätkälle. Saat itelles vaan pahan mielen ja välinpitämättömyyttä.

• Hymy
        Pimu kirjoitti:

Ei tuossa sinun tapauksessa ole kyse mistään muusta kuin hyväksikäytöstä. Sinun hyväksikäytöstä. Ainoastaan.

Toki myös vakipano-suhde on hyväksikäyttöä puolin ja toisin, mutta se on sitä niin että sen molemmat tiedostavat ja hyväksyvät. Sinun tapauksessani niin ei ole, sinä olet edelleen rakastunut exääsi. Rakasta itseäsi enemmän, irtaudu exästäsi ja etsi onnesi, jota kovasti kaipaat, jonkun sellaisen pojan sylistä joka sinua rakastaa.

Ei vakipanot kaikille sovi, ei ollenkaan. Tuntuu hullulta verrata sitä rakkauteen, mutta mielestäni siinä on se yhteinen piirre, että kyse on antamisesta ja ottamisesta puolin ja toisin. Jos rakkaus-suhde tai vakipano-suhde on yksipuolinen, se ei toimi.

• Pimu
        Kruuse kirjoitti:

Näin miehenä voisin antaa sinulle parhaan neuvon, mitä voit saada tän jutun puitteissa: lopeta sen luona ravaamine enneku satutat ittes pahemmin! Se jätkä varmaan voi naida ilman mitään suurempia tunnelatauksia, ainakin vaikuttaa sille. Mut sinä et pysty, ainakaan sen kanssa!!! Ootko miettiny mitä sinä tästä saat? Sitä jätkää tuskin saat tolla houkuteltuu takasii. Ja seksi ei välttämättä oo parasta mahollista jos oot vaa reikä sille jätkälle. Saat itelles vaan pahan mielen ja välinpitämättömyyttä.

Kyllä mä sen tiedän että itteäni tässä satuttaa ja loukkaa. Mutta mä en vaan osaa sanoa, että ei, mä en tuu sun luo enää, se on ohi nytte. Joka kerta kun sinne menee, niin mä uskon siihen ihmiseen, mä uskon, että sillä on jotain tunteita sisällä, ja sillä on. Mutta totuus, ettei ehkä enää muhun. Mä en tiedä, mikä on ratkaisu siihen, etten mä enää roikkuis siinä näin lujasti. Ehkei sitä edes enää oo. Toisaalta mä vihaan sitä, mut toisaalta mä oon "rakastanu"sitä jo niin kauan, ettei se oo helppoa irtautua, mun elämä kulkee jatkuvasti sen kautta, ja tuntuu, että jos me ei enään koskaan nähtäis, ja ainut mitä meidän näkeminen on enää, on vaan justiin sitä yhtä, niin mä jäisin jotenki täysin tyhjän päälle, tuntuu, ettei mulla olis enää mitään. Näin mulla siis, mulle ei todellakaan sovi tällanen. joo-o, tosta mun "rakastamisesta", niin enhän mä tiedä diitä vielä mitään, tää on ainoa ihminen, ketä mä luulen rakastavani, mutta ei rakkaus oo vaan toisen osapuolen rakastamista vaan siinä pitää olla kummanki tunteet samalla viivalla..

• Hymy

Kaukainen vakipanoni soitti juuri, tulee huomenna näille seuduille ja samalla kyläilemään luokseni. Voi miten innolla sitä odotankaan! Viimeksi lähtiessään hän rutisti lujasti ja sanoi ettei voinut kuvitella, että löytäisi tällaisen naisen jonka kanssa voi iloita seksistä ja nauttia siitä pyyteettömästi. Kiva että tykkää! =)

Tapaamme harvakseltaan joten hänen käydessään emme juuri tuhlaa aikaa jutusteluun vaan siirrymme suoraan vällyihin peuhaamaan. Se on meidän välillämme ollut alusta saakka kuin sanaton sopimus, tiedämme molemmat mitä haluamme ja että aika on rajallinen.

Jälleen, eläköön vakipanot!

• ?????

kohta 25 vuotias katseenkestävä todellakin ok ja terve kundi stadista etsii seikkailua ja "vakipanoa" nuoresta naisesta pääkaupunkiseudulta. Mailaa rohkeasti ja kerro lisää

[email protected]

• KTF

Ei voi olla totta että näinkin asiallisen keskustelun jälkeen joku alkaa vonkaamaan täältä irtopiparia. Meneppä baariin ja pokaa sieltä joku nätti Neiti vakituiseen ilonpitoon. Luulis viäl että netistä tilatun vakipanon ulkoisista ominaisuuksista ei voi mennä täyteen takuuseen...

• Minulla näin

Minulla on myös vakituisia mutta erona vain että on useita.Kaikki naiset on vuorotyössä ja heillä on lapset ym esteet niin haluavat seksiäkin tosi harvoin.Minun tarpeeni on suurempi niin olen ratkaissut sen ottamalla useampia rakastajia.He eivät tiedä toisistaan mitään.Enkä koskaan liiku ulkona heidän kanssaan.Kun kenellekään ei käy joskus viikonloppuna niin ravintolasta löytyy huomattavasti nuorempia koulutyttöjä.

• Mill@

toihan oli todella "virkistävä" mielipide asiasta.. yleensä moinen tuomitaan.. mut sehän hienoa jos se sopii kummallekin.. hienoa kerrassaan=O)) *aploodeja*

• nymfo

Eron jälkeen päätin ettei tähän taloon äijää oteta ainakaan vähään aikaan. Mutta seksi kuuluu perustarpeisiin, joten sitä hakemaan. Muutaman kuukauden jälkeen baareissa juokseminen ja yhdenillanjutut rupesivat kyllästyttämään. Tähän saumaan löytyi mies joka myös halusi vain seksiä. Mulla on ollut tällaisia suhteita aikaisemminkin, ennen viimeisintä suhdettani. Silloin, molemmilla kerroilla, kyseessä oli ex-kundikaveri. Ja hyvin toimi sekin. Pelkkää seksiä, vaikka ei yhteiselämä muuten toiminut.
      Ei toiveita, lupauksia, odotuksia ym. Molemmilla oma elämänsä eikä sitä tarvitsekaan ruveta sotkemaan.
      Kannatan ehdottomasti tätä "suhdemuotoa"!

• Hymy

"Se tuli ja se meni, eikä tehnyt edes kipeää..."

Kiva huomata että löytyy myös naisia jotka uskaltavat kertoa nauttivansa puhtaasta seksistä. Joskus ajattelin olevani outo lintu..

Pidetään lippu korkealla, järki päässä ja nautitaan satuttamatta ketään.

*lähtee selvittelemään takkuja*

• hymyyn

Jos sulla on paljon vapaata aikaa ja tarvitset vielä toista auttavaa urosta niin laita meiliä. Oon 28 vuotias leppoisa ja rento kaveri pääkaupunkiseudulta. [email protected]

• Hymy
        hymyyn kirjoitti:

Jos sulla on paljon vapaata aikaa ja tarvitset vielä toista auttavaa urosta niin laita meiliä. Oon 28 vuotias leppoisa ja rento kaveri pääkaupunkiseudulta. [email protected]

Minulla on tuo vapaa-aika nykyisin aika kiitettävästi täyteen buukattu, ei minun vakipanoni rajoitu vain yhteen mieheen.

• Aikuinen nainen

Niin minullakin eron jälkeen oli vaki pano..toimi melko hyvin..sit alkoi mustasukkaisuus miehen puolelta..itse aloin mennä rikki..koska en rakastanut häntä kenen kans pellehdin petissä..en kannata enää sellaista vakisex juttua..ei pitemmänpäälle onnistu..tarvitaan tunteita jotta et mene rikki...

• Stalin

Niin onko jotain muita muotoja parisuhteelle enää kuin toi sekisuhde aka vakipano, mielestäni !! Parisuhteet sucks!!

• Hmm....

unohtuisi näitä juttuja lukiessa niin jonkun ehkä syytä muistutaa minkälaisia me Suomalaiset todella olemme: Helvetin mustasukkaisia, kateellisia, ujoja ja varautuneita selvinpäin, epävarmoja omasta ja toistemme seksuaalisuudesta ja omasta vartalosta.

Vakipano saattaa kuullostaa teoriassa hyvältä jutulta mutta kuinkahan yleisiä tai toimivia ne lopulta ovatkaan?

Suurin osa ns. vakipanoista on tilanteita missä entinen seurustelu/avio/avo pari harrastaa edelleen sillointällöin seksiä koska ei sitä muualta saa ja se ex on tuttu ja turvallinen partneri kenen kanssa ei tarvi sen kummemmin ujostella eikä prameilla muutenkaan. Kaiken lisäksi toisella osapuolella on yleensä vielä tunteita jäljellä ja siten myös muita motiiveja seksiin.

Jutut missä kerrottaan kuinka suunnilleen 2 ventovierasta ihmistä tapaa kadulla ja kohta lyödään jo kättä päälle tyyliin 'ollaanko vakipanopari' kuullostavat niin tv sarjoista ja lehdistä keksityiltä jutuilta kun tietää miten minkälaisia keskiverto Suomalainen mies ja nainen ovat.

• Pasi

Puhu vain omasta puolestasi. Vakipanot ei sovi mustasukkaisille ja heikolla itsetunnolla varustetuille tai muuten estoisille. Itse olen käyttänyt termiä yhdyntäystävä tai YY. Tämä on varsin miellyttävä kaikille osapuolille, siitä mistä toinen ei tiedä hänen ei tarvitse kärsiä.
        Perheelämä sujuu paremmin ja YY:lle todetaan että naidaan kun nähdään kun lähdetään tyydytettynä omiin askareisiin.

• Pinja
        Pasi kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi. Vakipanot ei sovi mustasukkaisille ja heikolla itsetunnolla varustetuille tai muuten estoisille. Itse olen käyttänyt termiä yhdyntäystävä tai YY. Tämä on varsin miellyttävä kaikille osapuolille, siitä mistä toinen ei tiedä hänen ei tarvitse kärsiä.
        Perheelämä sujuu paremmin ja YY:lle todetaan että naidaan kun nähdään kun lähdetään tyydytettynä omiin askareisiin.

kun käytät moista termiä.. Yhdyntäystävä.. Tosi kamalaa.. Teknistä.. :(

• Pimu
        Pasi kirjoitti:

Toi on niin totta, ettei mikkään vakipano-suhteet sovi mustasukkaisille tai muuten semmosille, joilla on huono itsetunto. Mutta jos on näin, että tämmönen suhde on kummankin puolesta sopiva ja kumpiki hyväksyy sen, niin sillon ei varmaan oo mustasukkasuutta, vai?

Musta tällaset suhteet on hyväksyttäviä silloin, jos kumpikin on vapaa, mutta onko järkeä hyppiä muissa jos kotona sua odottaa joku, joka todella välittää? Tuskin se suhde pysyy kasassa sen oman ihmisen kanssa kovin pitkään, tai mitenkään parempana, jos luovuttaa niin helposti ja hakee sitä, mikä kotona ei onnistu, muualta, muista ihmisistä ja täysin ilman tunteita? tai ilman tunteita..Onko se ihan oikeesti niin, että aamulla ajattelee, että huh, kun oli taas ihana pano ton mystisen tyypin kanssa, muttei silti tunne mitään?

Kotona on joku joka luottaa suhun sydämensä pohjasta..Ei ei ei..Miksei sitä voi tai halua olla vapaa, kun sitte kaikkea vois tehdä kenen kanssa haluaa, ilman että pitää särkeä toisen sydän kokonaan...?

• Pimu

Tottahan toi mun mielestä kans on. Mutta toisaalta saahan sitä kokeilla ja tehdä mitä haluaa ja mikä tuntuu ainakin siinä tilanteessa oikeelta ja hyvältä. Niin kauan kun molemmat hyväksyy asian, eikä kummallekkaan jää mitään hampaankoloon, niin eihän sen pitäis muiden huoleenaihe olla?

Ex todellaki on ns.tuttu ja turvallinen, ja toisaalta edelleen rakas ihminen , kenen kanssa on turvallista olla, mutta toi nyt ei oo ehkä ihan totta, ettei sitä seksiä sais muualta..Siinä on vaan jotenki niin hirveen kiinni siinä ihmisessä että hakee jotain vanhaa ja ihanaa tunnetta jonka vois tuntea uudestaan, mutta onhan sitä vaan enemmän tyhjänpäällä kun taas joutuu sanomaan heippa hei vaan taas..

Ja en mä tosiaankaan oo mikään sanomaan tällasista jutuista, koska mä en niistä mitään ihmeemmin tiedä, mutta mun mielipide silti.

• Hmm...
        Pimu kirjoitti:

Tottahan toi mun mielestä kans on. Mutta toisaalta saahan sitä kokeilla ja tehdä mitä haluaa ja mikä tuntuu ainakin siinä tilanteessa oikeelta ja hyvältä. Niin kauan kun molemmat hyväksyy asian, eikä kummallekkaan jää mitään hampaankoloon, niin eihän sen pitäis muiden huoleenaihe olla?

Ex todellaki on ns.tuttu ja turvallinen, ja toisaalta edelleen rakas ihminen , kenen kanssa on turvallista olla, mutta toi nyt ei oo ehkä ihan totta, ettei sitä seksiä sais muualta..Siinä on vaan jotenki niin hirveen kiinni siinä ihmisessä että hakee jotain vanhaa ja ihanaa tunnetta jonka vois tuntea uudestaan, mutta onhan sitä vaan enemmän tyhjänpäällä kun taas joutuu sanomaan heippa hei vaan taas..

Ja en mä tosiaankaan oo mikään sanomaan tällasista jutuista, koska mä en niistä mitään ihmeemmin tiedä, mutta mun mielipide silti.

Kait sitä seksiä saa mutta miehellä se on melkein aina kovan työn takana ja silti epävarmaa (joutuu juokseen baareissa jne..) Naisilla homma on toki huomattavan paljon helpompaa.

Ja uskallan väitää että seksi ventovieraan kanssa on edelleen suurimmalle osalle meistä jonkinlainen kynnys ja siks se ex on monesti helpompi vaihtoehto. Ainahan toki löytyy ihmisiä joille punkkaan hyppääminen on yhtä jännittävä ja merkittävä asia kun hampaiden pesu aamulla mutta jos hieman yleistetään.

• hymyilen

Missä ihmeen pumpulissa olet kasvanut? Ei ole lainkaan epäsuomalaista heittäytyä eroottiseksi selvin päin ja keskellä päivää.

Mutta omapahan on menetyksesi, jos et sitä tiedä. Äläkä ihmeessä lähde kokeilemaankaan - ainakaan noilla mielipiteillä.

• Hmm...
        hymyilen kirjoitti:

Missä ihmeen pumpulissa olet kasvanut? Ei ole lainkaan epäsuomalaista heittäytyä eroottiseksi selvin päin ja keskellä päivää.

Mutta omapahan on menetyksesi, jos et sitä tiedä. Äläkä ihmeessä lähde kokeilemaankaan - ainakaan noilla mielipiteillä.

No enpä tiedä ketään kuka olisi keskella päivää tapaamansa ventovieraan kanssa hypännyt samantien punkaan ja olen sentään mies ja kavereina on varsinaisia pillumangeettimiehiä jotka myös kertovat joka ikisen kaatonsa kun ollaan dokaamassa.

• Karo

...nimen omaan silloin jos kumpikaan ei kuvittele olevansa yhtään sen enempää...omien juttujen yleinen kulku -> hyvän näköinen vanha tuttu soittelee iltaa viettään..pyörähdetään siellä sun täällä..loppu illasta hänen kämpillen ja homma hoituu luonnostaa kumpienki halutessa..aamulla hän heittää kotiin ja "nähdään ens viikonloppuna"..en ahdistele häntä leffaan/syömään enkä esittele vanhemmille...homma toimii ja kukaan ei pety..päin vastoin(:

• Karoliina

menneisyydessäni elin parisuhteessa, jossa seksi oli pakkopullaa. Silloin mulla oli vakipano. Ja hyvä olikin (21cm komeassa ja lihaksikkaassa kropassa) Tapailin tätä kundia joku puoli vuotta, mutta sitten se alkoi olla mustasukkainen musta. En olisi enää saanut olla oman mieheni kanssa, enkä käydä baareissakaan ilman häntä. Se oli viimeinen pisara kun hän esitteli mut "emäntänään" kaverilleen ja olisi halunnut viedä kotiinsa näytille. Nyt elän suhteessa, jossa mieheni ja vakipanoni on yksi ja sama asia. Parewmmin ei voisi olla. :)

• Pinja

Mulla on mitä mainioin parisuhde miehen kanssa ja maailman ihanin vakipanonainen. Miehemme saavat joskus osallistua peuhailuumme, mutta useimmiten tapaamme kahdestaan.. ;) Tämä on elämää!

• Kokeiluun lähtijä

Great!

Itse olen siis ekaa kertaa hommassa ja tuntuu hyvältä!
      Mies varattu, haluua seikkaulua ja naista jonka toiveet voi täyttää. Mä haluun (kyllästyneenä baarien yli-innokkaisiin...) minut huomioivaa hyvää seksiä, ilman velvoitteita ja sitoutumista! Pelisäännöt ja molempien intressit ja odotukset on käyty läpi, pelisäännöt sovittu, kerran on lounastettu ja nyt huomenna eka oikee tapaaminen. Odotan innolla !!!

• Innokas?

Kokemukset kuulostaa hienolta, kun on itsetunto kohdalla, tietää mitä tekee, pelisäännöt selvät. Upeeta! Minulle myös...

Olisiko hyvän nököiselle, hoikalle, eronneelle (lapsettomalle), "villille ja kurittomalle", baariseuraan kyllästyneelle, Naiselle tasokasta vakipanoseuraa Treen alueelta ... ???

• mies35

Vakipanosuhde on toimivana todella hieno. Itsellä takana muutaman vuoden suhde naimisissa olevan vanhemman miehen kanssa. Tapaamisia säännöllisesti, ei vaateita, hienoa seksiä, hellää rakastelua - säännöt selviä molemmille.

Itse olen sinkku ja siksi paikkakin on tapaamisille.

• PoikamiesX

Joo, aika paljon tuntuu olevan liikkeellä myös ukkkomiehiä, joilla on halu harrastaa vakipanosuhdetta toisen miehen kanssa.

• Pimu
        PoikamiesX kirjoitti:

Joo, aika paljon tuntuu olevan liikkeellä myös ukkkomiehiä, joilla on halu harrastaa vakipanosuhdetta toisen miehen kanssa.

Hä??kuinka niin paljon ukkomiehiä liikkeellä haluumassa miesseuraa vai?en onneks oo vielä ketään tavannu..

Musta semmoset 4-kymppiset äijät on inhottavia, kun kattoo silleen puolta ja enemmän ku puolta nuorempia muijia.. Tai se, ku mies tulee nelikymppiseks, nih tulee uus auto, punenen corvette tai puolta nuorempi muija..näin ainaki meiän iskällä siis..

• PoikamiesX
        Pimu kirjoitti:

Hä??kuinka niin paljon ukkomiehiä liikkeellä haluumassa miesseuraa vai?en onneks oo vielä ketään tavannu..

Musta semmoset 4-kymppiset äijät on inhottavia, kun kattoo silleen puolta ja enemmän ku puolta nuorempia muijia.. Tai se, ku mies tulee nelikymppiseks, nih tulee uus auto, punenen corvette tai puolta nuorempi muija..näin ainaki meiän iskällä siis..

Miten niin inhottavia? Ja ei kai avioliittonsa ulkopuolella miesseuraa hakeva hirveästi mainosta kenellekään "Pimulle" aikeitaan.

Monet niistä on aika mukavia ja taitavia!

• Suhteeton

se, että suurimalla osalla näyttäisi olevan vakipano-suhde varattuun henkilöön! Eikö löydy vapaista henkilöistä ihmistä sellaiseen suhteeseen? Vai olisiko siinä se riski että suhde ei onnistukaan, että toinen alkaakin tuntemaan enemmän kuin on hyväksi? Varattu henkilöhän on helppo tapaus, siitä myös pääsee helposti irti. Ihme touhua.

• mies34

onnistuu ilmankin että varattujen kanssa pelailee. Kun ihmiset ovat samassa elämäntilanteessa (esim. eronneet tms.) ja eivät halua vielä syvemmin sitoutua.

• Pimu

En mäkään käsitä, sitä että miks vakipano suhteessa pitää olla justiin varattu henkilö..typerää touhua, musta olis parempi kaikkien osalta, että se varattu selvittää ensin oman suhteensa kuntoon ja sitte miettii uudestaan tota vakipano asiaa..Siinä kai se just onki, että ei se vakipano enää sitte välttämättä kiinnostakkaan..Voe voe..joskus ne varatut katuu aika pahasti sitä, miten pahasti ne on loukannu ihmistä joka niihin luottaa..

Mutta ei kai oo mun asia, kun ei ittelläkään oo kovin kuoseissa noi suhteet..

• ihanaa
        mies34 kirjoitti:

onnistuu ilmankin että varattujen kanssa pelailee. Kun ihmiset ovat samassa elämäntilanteessa (esim. eronneet tms.) ja eivät halua vielä syvemmin sitoutua.

Olen samaa mieltä kanssasi..itse olen vapaa aikuinen nainen ja toivon elämääni vakisex..erosin ja en valmis sitoutumaan..mutta hellyyttä kaipaan hurjasti,,en vain pidä yhden yön jutuista.ei mitään iloa niistä..vakisex se upeaa..oppii tunteen toisen.tietää hänen toiveet..avointa....

• ghgyfhygftj

Varatut on yleensä parempia sängyssä, on paljon kokemusta vertailupohjana. Varattu on tavallaan "riippuvainen" salarakkaastaan, siis seksin suhteen. Mikä on ihana tunne, silloin tietää että seksin saanti ei ihan heti lopu.

• viidakon-ykä

Sairasta on se kun jotkut yhenillan hoidot haluaa seksiä vaikka niillä on kuukautiskierto huonossa vaiheessa

• Mites olisi?

ketään mukavaa Naista hesan suunnalta?
      Vakipanosi ;)

• lillachick

kivaa,mulle teki oharit tyyppi joka lupaili vakipanona oloa puolin ja toisin.
        hehee,aluperin jo epäilin kaikkee,nii
        teki oharit joten se siitä sitte...
        seksiihän se ois vaa ollu,mutta kummiski...
        sitä kaipaa kun on eronnut ukosta joka petti.

• Anonyymi

Mun tekis mieli tehdä jotain kivaa voitais pitää hyvänä toisiimme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      123
      3134
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      37
      2496
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2435
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2159
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1700
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      172
      1406
    7. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      26
      1345
    8. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      291
      1239
    9. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1231
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      62
      1077
    Aihe