..harmillinen vaiva...toisinaan lenkki menee hyvin, mutta joskus ei onnistu vaivalta:( mikä neuvoksi? tena vai menenkö lääkärin puheille?? vinkkejä? Jumpattu on lantiopohjanlihaksia..
virtsankarkailu...
7
2187
Vastaukset
- Ellun kanat
Tuttu ja kiusallinen vaiva. Tenat auttavat, mutta varsinkin pitkillä lenkeillä hiertävät reisien sisäpinnan verille.Ei kivaa. Menin tk-lääkärin puheille, joka kirjoitti lähetteen opetaatiota varten. Ennen leikkaukseen pääsyä piti käydä lähes vuoden fysioterapeutilla jumppauttamassa niitä lantiopohjalihaksia.Joulukuun alussa laitettiin paikallispuudutuksessa "kiristysnauha" ja ihme tapahtui! enää ei karkaile ja on tosi hienoa.
- valuva
Juupa juu. Niin täälläkin kahden lapsen jäljiltä virtsa tahtoo juostessa karkailla. Housut siinä pikkasen kastuu, pikku vaiva kun ei anna sen häiritä. Ei sitä kukaan huomaa kun housut on vähän märkänä, eihän se nyt kuitenkaan pitkin reisiä valu. Vai? Siitä vaan juoksemaan ja kunnon kalsarit alle!
- kuulailemaan
kyllä se auttaa muihinki löysyyksiin
- kauheeta!
Olin tänään lenkillä ja kokeilin josko terveyssiteen turvin pääsisi suht kuivana takaisin...Ja eikö mitä! Niin valui reisillä vaikka en ollut oikeastaan juonut mitään ennen lenkkiä ja kävin varmuudeksi kaksi kertaa vessassakin. Voihan rähmä jos tää lenkkeily jää nyt tähän!
- km
Oletko kokeillut virtsankarkailu suojaa? Itse löysin siitä apua ja ovat tosi ohuita.
Itse päädyin Tena super plus teippivaippaan kun harrastan pyöräilyä.
Kannattaa kokeilla ja vertailla.
Hauskaa kesää vain.
Tv:KM
- ...nainen....
..tuntuu makkarin puolella. Nauttikaa naisistanne vielä ennen synnytystä, kun voitte.
- oliko tuo vitsi?
sinulla on tainnut mennä nyt puurot ja vellit sekaisin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841