Tänä aamuna posaria lukiessa pitä pari kertaa lukea uudestaan "Tornio ei mahdu enää kolmenkymmen PARHAAN myymälän joukkoon" .
Voi herra jestas, vai se myymälä, joka myy eniten viinaa, onkin paras, ? oikeustaju sanoo juuri päinvastoin. Paras kunta olis se, joka myy vähiten asukasta kohden. Niin mutta valtiohan tahtoo RAHAA, Hyssäläkin haluais että rahaa tulis mutta viinaa ei myytäis. Tässä lääke "EKOKOSSU LUOMULLA" 0% hinta 15€,
Rahaa tulee mutta ei järjestys/terveys haittoja.
Hyssälä tyytyväinen.... ?
Tornion Alko
3
1489
Vastaukset
- tehtävänä
on myydä, piste. Paras myymälä myy eniten, mitä sitten myykin, piste. Uutisessa ei ollut kyse kansantarveystyöstä tai moraalikysymyksistä, vaan MYYNNISTÄ, piste. Ei kai nyt perkele kukaan luokittele viinakauppoja ruisleivän myynnillä?
- Kuppaa
Tervetuloa vaan vastaanotolleni, ei minun tehtävä ole sinun hyvinvointi vaan sinun rahojen kuppaaminen, piste. Tuommoisella asenteella olet sinä varmasti vielä häviäjä, ja taas piste. Muista sitten, kun alkaa tapahtumaan, mitä joku sinulle sanoi , viimeinen piste, ei ehkä vielä mutta sitten, kun sulla ei enää ole terveyttä eikä rahaa, PISTE
- varmaan mahu
ku nostivat veroa ja Kruunun kurssi on surkia. Tornion Alkohan on ollu kärjessä vain Ruotsalaisten ostoksien johdosta.
Kiitos siitä heille och välkommen igen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171024124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102478Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2181985Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231803- 721090
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491064Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57882En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88833