Löytyykö helsingin ja järvenpään väliltä hyvää ja kokemusrikasta rumpuopettajaa nuorelle tytttöselle....sellasta joka opettais soittoa tulevalle hevibändin rumpalille??eli mulle...
haetaan hyvää rumpuopettajaa!!!
6
301
Vastaukset
- warheart
Otappa selvää onko Hesassa jotain monitoimitaloa(siis missä on kaikkea harrastuksiin liittyvää opetusta). Aika varmasti löytyy. Puhelinluettelon keltaiset sivut saattas auttaa tai voit myös kysyä jostain musaliikkeestä.
- Käppi
Mikäli täytät seur. ehdot, olen valmis upottamaan sinut rummunsoiton saloihin...
a. Olet innokas oppimaan uusia tekniikoita
b. Keppi pysyy kädessäsi
c. Omistat hyvän setin
d. Osaat laulaa mikkiin
Ota yhteyttä haudan taa: E. Vesala- rumpalintyttö
rumpukapulat pysyy kädes,oon innokas oppimaan,pystyn todellakin laulamaan mikkiin,hyvä rumpusetti,,,löytyy kyllä!
Ottaisitko muhun yhteyttä sähköpostiin ja laittaisit sinne yhteystietosi?
[email protected] - no-one
rumpalintyttö kirjoitti:
rumpukapulat pysyy kädes,oon innokas oppimaan,pystyn todellakin laulamaan mikkiin,hyvä rumpusetti,,,löytyy kyllä!
Ottaisitko muhun yhteyttä sähköpostiin ja laittaisit sinne yhteystietosi?
[email protected]No... en nyt haluaisi loukata ketään, mutta ajattelin kuitenkin tuoda ajatukseni julki.. Tytöistä ei KOSKAAN voi tulla miesten veroisia rumpaleita. Sama pätee missä tahansa muussa miehisessä lajissa! Naiset ovat surkeaa katseltavaa räpeltäessään jääkiekon perässä, heittelemässä koreja (jos edes ovat tarpeeksi pitkiä..), soittamassa kitaraa, ja lista jatkuu pitkästi...!!
Ei siinä mitään, antaa palaa vaan! ja kyllähän kitarat nyt vielä menee, jos todella osaa soittaa, mutta rumpujen takana pitää istua miehen, ei naisen. ikinä. Bändiä, jossa on nainen rumpujen takana, en menisi katsomaan, jos siitä pitää vielä maksaa. Anteeksi jos loukkasin joitakin, varsinkin sinua, rumpali tyttö, mutta mielipiteitä on monia. Eh.. nyt kyllä hävettää myöntää, että itse en ole ihminen, joka ei koske pitkällä tikullakaan miesten puolelle...:) Soitan bassoa.. mutta olen sitä mieltä, että miehet nyt vaan ovat "parempia", kunnioitan miehiä huomattavasti enemmän, kuin naisia. Itse siis olen nainen. Mutta... tällaista tällä kertaa..! - tasa-arvo
no-one kirjoitti:
No... en nyt haluaisi loukata ketään, mutta ajattelin kuitenkin tuoda ajatukseni julki.. Tytöistä ei KOSKAAN voi tulla miesten veroisia rumpaleita. Sama pätee missä tahansa muussa miehisessä lajissa! Naiset ovat surkeaa katseltavaa räpeltäessään jääkiekon perässä, heittelemässä koreja (jos edes ovat tarpeeksi pitkiä..), soittamassa kitaraa, ja lista jatkuu pitkästi...!!
Ei siinä mitään, antaa palaa vaan! ja kyllähän kitarat nyt vielä menee, jos todella osaa soittaa, mutta rumpujen takana pitää istua miehen, ei naisen. ikinä. Bändiä, jossa on nainen rumpujen takana, en menisi katsomaan, jos siitä pitää vielä maksaa. Anteeksi jos loukkasin joitakin, varsinkin sinua, rumpali tyttö, mutta mielipiteitä on monia. Eh.. nyt kyllä hävettää myöntää, että itse en ole ihminen, joka ei koske pitkällä tikullakaan miesten puolelle...:) Soitan bassoa.. mutta olen sitä mieltä, että miehet nyt vaan ovat "parempia", kunnioitan miehiä huomattavasti enemmän, kuin naisia. Itse siis olen nainen. Mutta... tällaista tällä kertaa..!Tsekkaappa urvelo Cora Coleham-Dunham. Beyoncen rumpali. Tai Terry-Lynn Carrington. Aivan helevetin kovia soittajia, muusikoita. Ja minä olen mies. Kyllä naiset osaa soittaa ihan siinä missä miehetkin.
- tasa-arvo
Ota yhteytta Tuomas Rauhalaan. Todella hyvä soittaja. Soittaa mm. For The Imperiumissa. Ja mukava tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816