Löytyykö helsingin ja järvenpään väliltä hyvää ja kokemusrikasta rumpuopettajaa nuorelle tytttöselle....sellasta joka opettais soittoa tulevalle hevibändin rumpalille??eli mulle...
haetaan hyvää rumpuopettajaa!!!
6
263
Vastaukset
- warheart
Otappa selvää onko Hesassa jotain monitoimitaloa(siis missä on kaikkea harrastuksiin liittyvää opetusta). Aika varmasti löytyy. Puhelinluettelon keltaiset sivut saattas auttaa tai voit myös kysyä jostain musaliikkeestä.
- Käppi
Mikäli täytät seur. ehdot, olen valmis upottamaan sinut rummunsoiton saloihin...
a. Olet innokas oppimaan uusia tekniikoita
b. Keppi pysyy kädessäsi
c. Omistat hyvän setin
d. Osaat laulaa mikkiin
Ota yhteyttä haudan taa: E. Vesala- rumpalintyttö
rumpukapulat pysyy kädes,oon innokas oppimaan,pystyn todellakin laulamaan mikkiin,hyvä rumpusetti,,,löytyy kyllä!
Ottaisitko muhun yhteyttä sähköpostiin ja laittaisit sinne yhteystietosi?
[email protected] - no-one
rumpalintyttö kirjoitti:
rumpukapulat pysyy kädes,oon innokas oppimaan,pystyn todellakin laulamaan mikkiin,hyvä rumpusetti,,,löytyy kyllä!
Ottaisitko muhun yhteyttä sähköpostiin ja laittaisit sinne yhteystietosi?
[email protected]No... en nyt haluaisi loukata ketään, mutta ajattelin kuitenkin tuoda ajatukseni julki.. Tytöistä ei KOSKAAN voi tulla miesten veroisia rumpaleita. Sama pätee missä tahansa muussa miehisessä lajissa! Naiset ovat surkeaa katseltavaa räpeltäessään jääkiekon perässä, heittelemässä koreja (jos edes ovat tarpeeksi pitkiä..), soittamassa kitaraa, ja lista jatkuu pitkästi...!!
Ei siinä mitään, antaa palaa vaan! ja kyllähän kitarat nyt vielä menee, jos todella osaa soittaa, mutta rumpujen takana pitää istua miehen, ei naisen. ikinä. Bändiä, jossa on nainen rumpujen takana, en menisi katsomaan, jos siitä pitää vielä maksaa. Anteeksi jos loukkasin joitakin, varsinkin sinua, rumpali tyttö, mutta mielipiteitä on monia. Eh.. nyt kyllä hävettää myöntää, että itse en ole ihminen, joka ei koske pitkällä tikullakaan miesten puolelle...:) Soitan bassoa.. mutta olen sitä mieltä, että miehet nyt vaan ovat "parempia", kunnioitan miehiä huomattavasti enemmän, kuin naisia. Itse siis olen nainen. Mutta... tällaista tällä kertaa..! - tasa-arvo
no-one kirjoitti:
No... en nyt haluaisi loukata ketään, mutta ajattelin kuitenkin tuoda ajatukseni julki.. Tytöistä ei KOSKAAN voi tulla miesten veroisia rumpaleita. Sama pätee missä tahansa muussa miehisessä lajissa! Naiset ovat surkeaa katseltavaa räpeltäessään jääkiekon perässä, heittelemässä koreja (jos edes ovat tarpeeksi pitkiä..), soittamassa kitaraa, ja lista jatkuu pitkästi...!!
Ei siinä mitään, antaa palaa vaan! ja kyllähän kitarat nyt vielä menee, jos todella osaa soittaa, mutta rumpujen takana pitää istua miehen, ei naisen. ikinä. Bändiä, jossa on nainen rumpujen takana, en menisi katsomaan, jos siitä pitää vielä maksaa. Anteeksi jos loukkasin joitakin, varsinkin sinua, rumpali tyttö, mutta mielipiteitä on monia. Eh.. nyt kyllä hävettää myöntää, että itse en ole ihminen, joka ei koske pitkällä tikullakaan miesten puolelle...:) Soitan bassoa.. mutta olen sitä mieltä, että miehet nyt vaan ovat "parempia", kunnioitan miehiä huomattavasti enemmän, kuin naisia. Itse siis olen nainen. Mutta... tällaista tällä kertaa..!Tsekkaappa urvelo Cora Coleham-Dunham. Beyoncen rumpali. Tai Terry-Lynn Carrington. Aivan helevetin kovia soittajia, muusikoita. Ja minä olen mies. Kyllä naiset osaa soittaa ihan siinä missä miehetkin.
- tasa-arvo
Ota yhteytta Tuomas Rauhalaan. Todella hyvä soittaja. Soittaa mm. For The Imperiumissa. Ja mukava tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269