Löytyykö helsingin ja järvenpään väliltä hyvää ja kokemusrikasta rumpuopettajaa nuorelle tytttöselle....sellasta joka opettais soittoa tulevalle hevibändin rumpalille??eli mulle...
haetaan hyvää rumpuopettajaa!!!
6
377
Vastaukset
- warheart
Otappa selvää onko Hesassa jotain monitoimitaloa(siis missä on kaikkea harrastuksiin liittyvää opetusta). Aika varmasti löytyy. Puhelinluettelon keltaiset sivut saattas auttaa tai voit myös kysyä jostain musaliikkeestä.
- Käppi
Mikäli täytät seur. ehdot, olen valmis upottamaan sinut rummunsoiton saloihin...
a. Olet innokas oppimaan uusia tekniikoita
b. Keppi pysyy kädessäsi
c. Omistat hyvän setin
d. Osaat laulaa mikkiin
Ota yhteyttä haudan taa: E. Vesala- rumpalintyttö
rumpukapulat pysyy kädes,oon innokas oppimaan,pystyn todellakin laulamaan mikkiin,hyvä rumpusetti,,,löytyy kyllä!
Ottaisitko muhun yhteyttä sähköpostiin ja laittaisit sinne yhteystietosi?
[email protected] - no-one
rumpalintyttö kirjoitti:
rumpukapulat pysyy kädes,oon innokas oppimaan,pystyn todellakin laulamaan mikkiin,hyvä rumpusetti,,,löytyy kyllä!
Ottaisitko muhun yhteyttä sähköpostiin ja laittaisit sinne yhteystietosi?
[email protected]No... en nyt haluaisi loukata ketään, mutta ajattelin kuitenkin tuoda ajatukseni julki.. Tytöistä ei KOSKAAN voi tulla miesten veroisia rumpaleita. Sama pätee missä tahansa muussa miehisessä lajissa! Naiset ovat surkeaa katseltavaa räpeltäessään jääkiekon perässä, heittelemässä koreja (jos edes ovat tarpeeksi pitkiä..), soittamassa kitaraa, ja lista jatkuu pitkästi...!!
Ei siinä mitään, antaa palaa vaan! ja kyllähän kitarat nyt vielä menee, jos todella osaa soittaa, mutta rumpujen takana pitää istua miehen, ei naisen. ikinä. Bändiä, jossa on nainen rumpujen takana, en menisi katsomaan, jos siitä pitää vielä maksaa. Anteeksi jos loukkasin joitakin, varsinkin sinua, rumpali tyttö, mutta mielipiteitä on monia. Eh.. nyt kyllä hävettää myöntää, että itse en ole ihminen, joka ei koske pitkällä tikullakaan miesten puolelle...:) Soitan bassoa.. mutta olen sitä mieltä, että miehet nyt vaan ovat "parempia", kunnioitan miehiä huomattavasti enemmän, kuin naisia. Itse siis olen nainen. Mutta... tällaista tällä kertaa..! - tasa-arvo
no-one kirjoitti:
No... en nyt haluaisi loukata ketään, mutta ajattelin kuitenkin tuoda ajatukseni julki.. Tytöistä ei KOSKAAN voi tulla miesten veroisia rumpaleita. Sama pätee missä tahansa muussa miehisessä lajissa! Naiset ovat surkeaa katseltavaa räpeltäessään jääkiekon perässä, heittelemässä koreja (jos edes ovat tarpeeksi pitkiä..), soittamassa kitaraa, ja lista jatkuu pitkästi...!!
Ei siinä mitään, antaa palaa vaan! ja kyllähän kitarat nyt vielä menee, jos todella osaa soittaa, mutta rumpujen takana pitää istua miehen, ei naisen. ikinä. Bändiä, jossa on nainen rumpujen takana, en menisi katsomaan, jos siitä pitää vielä maksaa. Anteeksi jos loukkasin joitakin, varsinkin sinua, rumpali tyttö, mutta mielipiteitä on monia. Eh.. nyt kyllä hävettää myöntää, että itse en ole ihminen, joka ei koske pitkällä tikullakaan miesten puolelle...:) Soitan bassoa.. mutta olen sitä mieltä, että miehet nyt vaan ovat "parempia", kunnioitan miehiä huomattavasti enemmän, kuin naisia. Itse siis olen nainen. Mutta... tällaista tällä kertaa..!Tsekkaappa urvelo Cora Coleham-Dunham. Beyoncen rumpali. Tai Terry-Lynn Carrington. Aivan helevetin kovia soittajia, muusikoita. Ja minä olen mies. Kyllä naiset osaa soittaa ihan siinä missä miehetkin.
- tasa-arvo
Ota yhteytta Tuomas Rauhalaan. Todella hyvä soittaja. Soittaa mm. For The Imperiumissa. Ja mukava tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.707966Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m846025Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,785513Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot675436Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1124687Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1202441Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41311Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71304Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa421129Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko501110