Lisäduuni.fi

C.C.D

Onko kukaan ollut mainostenjakeluhommissa Lisäduuni.fi:n kautta?
Miten tota, ku sinne täyttää ton työpaikka hakemuksen, niin ilmottaako ne sieltä jotaan pääseekö vai ei tai jotain?

Kokemuksia saa myös kertoa :)

11

4417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ann95

      joo ainaki mun hakemukseen ilmotettiin mut en ollu samas paikas

    • kisupönö

      Itse olen poikani kanssa jakanut ilmaislehtiä ja mainoksia kahdeksan vuotta. Poika oli silloin melkein 14v eli aloitettiin syyskuussa 2003. Ja nyt poika on kohta 22v ja asuu vielä kotona taloudellisista syistä, on töissä muualla, ja jaetaan vieläkin yhtä piiriä (343 taloutta) lisäduunina. Nuoret tarvii rahaa jotta pääsee elämässä eteenpäin. Itse en olen äitinä saanu juurikaan palkkaa ilmaislehtien jaosta vaan kaikki olen antanut omalle pojalle käyttörahaksi ja jos jotain olen itse saanu tästä hommasta niin omaa lompakkoa olen säästänyt käyttörahan antamisen muodossa.
      Minulla on pelkkiä positiivisiä ajatuksia kyseisestä hommasta. Vanhemman lompakkoa säästää käyttörahan antamisessa ja samalla nuori oppii että rahan eteen joutuu tekemään työtä. En ymmärrä niitä jotka vähättelee tätä hommaa.
      Esim. elokuussa 2011 poika sai palkkaa tästä hommasta 112€ käteen (bruttoansio oli 134€ ) , omalla pojallani on veroprosentti 11-11,5%, mutta
      14v-17v ei ole niin paljon

      Eräs isä sanoi kerran, että tää homma on ihan hyvä, mutta ei viitsitä tehdä, mutta mottona EI SE RAHA PUUSSA KASVA ja pienikin raha on iso ilo ja sitten kun sen eteen on tehnyt jotain niin tuntuu hyvältä

      kyllä ne ottaa yhteyttä jos saa hommia!
      Itse olen ajatellut ottaa itselleni jotain varajakajan hommia lisäduunin kautta eli homma on enimmäkseen kivaa ja saa olla ulkona

    • kisupönö

      Mitä nuoret 14-17v. tekevät rahan saamisen eteen? Kuka nuorista kertoisi? Eli onko muitakin vaihtoehtoja kuin ilmaislehtien ja mainostenjako? Ja paljonko saatte palkkaa? Paljonko vanhemmat maksaa nuorille nykypäivänä käyttörahaa? Itse en aikoinaan pystynyt maksamaan kuin jotain 20€ tai tarpeen mukaan, mutta tämä ilmaislehtien jako on ollut todella hyvä apu.

      Duunirinki pyörii Hollolassa ja yksityiset kotitaloudet voivat teetättää nuorilla töitä kolme tuntia ja nuori saa siitä 20€. Ei se paljon ole, mutta ilmaislehtiä jakamalla sais vähän enemmän ja ei kannata ottaa aluksi kuin yksi piiri/jakaja. Itse aloitin oman pojan kanssa aikoinaan yhdellä piirillä ja sitä tehtiin vähän yli 2 vuotta ja rahaa tuli se mitä tuli, mutta kyllä se helpotti

    • kuulkaapas

      Jos vielä nostelee tätä lankaa täältä kysymyksellä: tuolla lisäduuni.fi -sivuilla oli tosi epämääräisesti palkkausasiat. Te ketkä olette kyseisen firman jakeluhommia tehneet, kertokaapa että kuinka se palkka lasketaan? Tietty rahamäärä jokaisesta asunnosta jakelualueella vai jokaisesta jaetusta lehdestä? Varajakajana toki saa autolla vielä kilometrikorvaukset päälle mutta mitä niistä itse lehdistä saa?

      • K1

        Jokaisesta lehdestä, esim. jos alueella 280 taloutta, ja jakelussa viisi lehteä, saa rahat 1400:sta lehdestä. Lisäksi lomakorvausta 9% (yli vuoden kestänyt työsopimus = 11,5%) sekä kilometrikorvaukset, esim. polkupyörällä jaettuna ainakin täällä maksetaan mopokorvaus.

        Noin kahdeksan kuukautta ollut työpaikka, palkka nyt ei ole suuri, mutta jos ei muutakaan tekemistä ole, suosittelen kyllä!


    • bibz

      Paljonko ihmiset on tienanny yhteensä ollessaan varajakajina?
      Eli paljon on tullu palkkaa ja paljon on tullu kilsakorvauksia kuin pitkiä matkoja on pitäny suunilleen ajella?

    • lämpimästi

      ihan jees paikka suosittelen!

    • auusu

      Paskaa kuka haluaa tehdä töitä jos keskimäärin saaa 3 € tuntipalkkaa...

      • HD3000

        Suomessa ei saa teetättää töitä alle 8e tuntipalkalla.


    • Hullujakaja

      Hei kauan siinä kesti
      hakemuksen lähettäminen - sait töitä ? ? ? ? ? ?

    • lehtipoika

      oon jakanu ilmaislehtiä reilu 8 vuotta. kun pikkupoikana aloitin niin silloin tuntipalkka ei varmaan muutamaa euroa suurempi ollut. hain työpaikkaa kesällä ja viikon parin sisällä tuli soitto että sulle ois töitä. nykyään jaan autolla lehtiä, määrät ovat 1000-1500 kotitaloutta per jakokerta. minulle maksavat suurinpiirtein (keskimääräisesti laskettuna) noin sentin per tuote, eli jos kymmenen mainosta per kotitalous niin yhdeltä nipulta 10snt. juuri ja juuri 8e/h km-korvaukset. teen työtä kuntoilun takia ja myös tykkään tehdä tätä työtä. joo menee hermot useasti ja tekis mieli valella lehdet bensallaa ja tuikata tuleen, mutta urakan tehtyä on aina kiva fiilis :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe