Moi!
Minulla on ollut jo reilu vuoden ajan omituista kipua jalkapöydässä/päkiässä (ei siis jalkapohjassa) hieman varpaiden yläpuolella. Kipua ei ole koko ajan. vaan se tulee satunnaisesti. Joskus saattaa olla jopa pari kuukautta väliä. Mutta silloin kun sattuu, niin sattuu VAIN astuessa päkiälle. Kipua ei siis tunne paikallaan. Samalla kun tuntee kivun, niin tuntee kuinka jokin naksahtaa/muljahtaa siinä kohtaa missä myös kipu tuntuu.
Harrastan jalkapalloa parhaimillaan 5 kertaa viikossa, joten voisiko se johtua siitä?
Kuten siis sanoin, kipu on satunnaista ja joskus sitä kestää kokonaisen päivän, joskus siihen on väliä parikin kuukautta. Olen vuosia sitten kärsinyt kantapään rasitusvammasta juuri samassa jalassa jossa siis nyt jalkapöytä ilmoittaa olemassaolostaan.
Olen todella kiitollinen jos osaatte edes vähän valaista asiaa minulle, jotta saisin itse ensin tehtyä asialle jotakin ennen kun kerron kivustani valmentajalle joka saattaisi ottaa sen hyvinkin vakavasti..
Epätietoinen jalkapödän/päkiän kivusta
Lady91--
1
493
Vastaukset
- hgfhgfhf
Hei!
En osaa sanoa, mutta suosittelisin käyntiä lääkärissä varmuuden vuoksi. Sehän sen tietää parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544816
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1774328- 1333983
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493711Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793528- 993084
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172524