Väitteni on, että kaikki pelimiehet ovat hyviä kirjoittajia ja vaikuttavat mielenkiintoisilta. Kaikki hyvät kirjoittajat eivät ole pelimiehiä ja vaikuttavat mielenkiintoisilta.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitenkäs nainen sitten tunnistaa kahdesta loistavasta miespuolisesta nettikirjoittajasta pelurin ja kunnon miehen (sen helmen)?
Eräs kirjoittaja tuossa vähän vihjaili siihen suuntaan, että tietäisi jotain asiasta.
Jään odottamaan kiinnostuneina vastauksia.
Pelimiesten tunnistaminen
46
4209
Vastaukset
- yksinkertaisesti
että kannattaa kiinnittää huomiota millä mielellään ollaan liikkeellä.
Mitä enemmän etsit spontaania viihdyttäjää ja sporttista menijää niin sitä todennäköisemmin törmäät pelimieheen ja sitä vaikeammaksi tulee tunnistaa.
Välillä suorastaan vaikuttaa että naiset haluavat "pilke silmäkulmassa" liikkuvan pelimiehen joka kujeilee heidän kanssaan. Ongelma on vain se että naiset eivät koskaan odota päättyvän sen niin onnettomasti.
Paras tapa tunnistaa pelimies on kärsivällisyys sekä mahdollisesti ehdottaa että josko keskitytään viestimään vain toisen kanssa jonkin ajan kuluttua.
Aika monet profiileista miehen näkökulmasta miehillä ovat selviä täkyjä (kaikenmaailman reikäpäistä huumoria ja huulenpyöritystä ja muka fiksua sanottavaa) joilla kalastellaan naisten huomiota.
Näillä tyypeillä yleensä myös vieraskirjamerkinnät ovat täynnä kanssa...- tuossa jo
totesi nainen myös että haluaa viestiä useiden ihmisten kanssa yhtä aikaa ihan vaivattomasti kuten pelimiehetkin tekevät joten niiden tunnistaminen lienee mahdotonta pelinaiselle. ;)
- Jassuliisa
Onhan niitä pelinaisiakin, miksei niistä koskaan puhuta? Minäkin tunnustan olevani ja tiedäpä yhden toisenkin. Haki deittipalstalta miestä määrättyyn tarkoitukseen ja onnistui. En tiedä taisi kotitalousvähennys tulla maksettua luonnossa.
- niin totta
Jassuliisa kirjoitti:
Onhan niitä pelinaisiakin, miksei niistä koskaan puhuta? Minäkin tunnustan olevani ja tiedäpä yhden toisenkin. Haki deittipalstalta miestä määrättyyn tarkoitukseen ja onnistui. En tiedä taisi kotitalousvähennys tulla maksettua luonnossa.
Eräs mies kertoi minulle rakentaneensa kesän aikana saunan naisen mökin pihaan ja kun sauna oli valmis, mies sai lähteä kävelemään.
Työkaverini jopa rakennutti talon pääosin silloisella "miesystävällään". Mies lähti tyhjin käsin siitä huushollista.
Kyllä tekevä ja osaava mies on aina plussaa vaikka en itsekkään ole ihan peukalo keskellä kämmentä. - Oksuja pelimiehiä
Pelimies on ainakin sellanen joka on super hyber nopea kirjoittaja viestiin eli on käynyt katsomassa sun profiilia ja alle minuutissa laittanut piiiiiiiiitkän viestin sun profiilin ihanuudesta ja kuvasta ja kehuja itsestään sadoilla sadoilla sanoilla. Oksettaa suorastaan noi copy pasteejat jotka laittaa varmaan sadoille saman viestin. Siinä se omaperäisyys palkitaan heheh.
- Miinaan astunut
No ainakin ylimakeasta tyylistä ja narsistin tuntomerkkihän on "liian hyvää ollakseen totta"
varmaan heille ainutlaatuinen kultakaivos.
Samoja viestejä useaan kertaan-
Vaikeaa ja tuskallista kun astuu miinaan
Ehkä kurinalainen maalaisjärki voisi auttaa- nämä ns.
pelimiehet ja pelinaiset ovat hyvin säälittäviä ihmisiä; pelkureita, jotka eivät uskalla rakastaa.
Rakkaus on ihmisen syvin perustarve. Niinkuin isossa kirjassa sanotaan "jos minulla ei olisi rakkautta ,en minä mitään olisi".
Heillä ei ole aavistustakaan, millaista on rakastaa silloin kun se on elämän ja kuoleman kysymys.
Enpä haluaisi käyttää elämääni toisen ihmisen tunteilla pelaamiseen. Mitä he menettävätkään elämässään...mahtaa muuten vituttaa, kun ainutkertainen elämä alkaa olla ohitse;kakeraa, mutta liian myöhäistä.
- Setämies82
Vai pelimiehiä :D Jos joku on tarpeeksi pelimies, ei sitä kyllä se nettideitti tajua. Miten sen voisi tajuta kirjoittelusta? Ihan varmasti hän etsii sitä ainoaa rakkauttaan, niinkuin sinäkin. Hänellä on sinulle paljon asiaa ja on todella huumorintajuinen. Hän on kiinnostunut SINUSTA. Eikös nämä ole ihan muutenkin hyvän miehen merkit? Joku mies pelaa samoilla merkeillä. Ei sitä ihan varmasti netin läpi näe. Sitten kun näette IRL, voi olla edelleen vaikea nähdä jos toinen on aidosti hyvää seuraa. Juttu luistaa hyvin ja on hauskaa.
Ainut ero hyvän miehen ja pelimiehen välillä on, että pelimies ei odottele sinua kauaa. Jos pimppiä ei heru, siirrytään toiseen. Tämä tietenkin vain minun näkemykseni yhdentyyppisestä pelimiehestä.- löytyikin sitten
heti tähän ketjuun.
Lukekaa tarkkaan tuollainen on pelimies!
Paljon tekstiä, vähän asiaa, oma kehu haisee, nuoleskelevaa tekstiä miten hommat pelaa bla-bla-bla.
Varokaa näitä! - Setämies82
löytyikin sitten kirjoitti:
heti tähän ketjuun.
Paljon tekstiä, vähän asiaa, oma kehu haisee, nuoleskelevaa tekstiä miten hommat pelaa bla-bla-bla.
Varokaa näitä!Sama tyyppi jaksa kiusata. Et millään jaksaisi tehdä itsellesi nimimerkkiä? Niin ethän sinä uskalla kun anonyymisti voi sanoa.
En ole mikään pelimies, eikä tuossa mikään omakehu haissut. En ymmärrä mikä ihme sinulla oikein on. Onko niillä mielenterveyspotilailla nykyään tietokoneet siellä sairaalassa? - pelitöNmies
löytyikin sitten kirjoitti:
heti tähän ketjuun.
Varokaa näitä!Joopa joo, lues kuule ihminen tuo alapuolinenkin viesti...
Yritin vähän aikaa sitten todistella että ei kirjoitustaito pelimiestä tee...Voe hyvää päivää teidän naisten kanssa.
Ilmeisesti suurinosa suomalaisista miehistä on todellakin sellaisia jotka eivät suustaan saa paljon mitään ulos saatika näytölle tai paperille.
Minkäs helvatun sitä tekee jos juttu kulkee, itse olen ainakin ylpeä kirjoitustaidoistani tosin mitään taidokkaampaa tuotosta en viimeaikoina ole enää jaksanut vääntää.
Ja lopuksi näkemykseni pelimiehistä:
- Ovat poikkeuksetta naisten mieleen ulkoisesti.
- Osaavat lausua ne muutamat pikkutuhmat repliikit millä pöksyt kostuu
- Saavat niin paljon naisia että eivät vain pysty sitoutumaan
- pyörittävät monia naisia yhtäaikaa
- Ovat äärinmäisen itsevarmoja
- ja hieman itseäni kumoten ilmeisesti ovat myös jonkinlaisia supliikkikavereita
Summasummarum: pelimiehiä on kuuleman mukaan myös muutamaa alaluokkaa, ns. Rentut ja ns: Nousukkaat.
Rentut vetoavat naisten hoivaviettiin lähestulkoon 100% onnistumisellaan, naiset kun tuppaavat kuvittelemaan että saavat tuon ryyppäävään ja rellestävän kaverin rauhoittumaan. Viimeistään siinä vaiheessa kun rentun jälkikasvu on syntynyt ja kaverin vauhti ei hiljene yhtään tippuvat nämä prinsessat yleensä maanpinnalle kovaa ja korkealta.
Nousukkaat taas saavat seuraa upeilla vaatteillaan, autoilla ja huolitellulla ulkonäöllä. Todennäköisesti nämä kaverit ovat myyntitykkejä tai työskentelevät muussa mediaseksikkäässä työssä. Heidän itsevarmuutensa murtaa mannerjäitä, nämä kaverit tunnetusti puhuvat neitokaisten päät pyörälle. Käytin monikkoa siksi että nimenomaan yhdellä nousukkaalla on havaittu olevan jopa liki 10 kottaraista pyöriteltävänään samassa kaupungissa. Miettikääpäs jos tämä tyyppi tekee reissutyötä..heh
Mutta mielestäni nettideittailun viestien vaihto osuudessa ei vielä pelimiehiä ole, kyse on tutustumisesta...ei sitoutumisesta.
Olen joskus itsekin yrittänyt päästä pelimieheksi, yritykseni kaatui siihen kun rakastuin :)Nyt rakkaus on haalistunut ja loppunut joten pitänee yrittää taas..
Lopuksi voisin todeta että Pelimiehiä kaikki salaa ihailevat, jos nainen sattuu olemaan samantyyppinen niin häntä halveksitaan.
että tämmöttii taas - sekoitat
Setämies82 kirjoitti:
Sama tyyppi jaksa kiusata. Et millään jaksaisi tehdä itsellesi nimimerkkiä? Niin ethän sinä uskalla kun anonyymisti voi sanoa.
En ole mikään pelimies, eikä tuossa mikään omakehu haissut. En ymmärrä mikä ihme sinulla oikein on. Onko niillä mielenterveyspotilailla nykyään tietokoneet siellä sairaalassa?minut kyllä johonkin toiseen tyyppiin.
Yllättävän paljon menit puolustuskannalle kun olit kerroin kuinka kirjoitustyylistä tunnistaa lipevän tyypin. - sinun näkemystä
pelitöNmies kirjoitti:
Joopa joo, lues kuule ihminen tuo alapuolinenkin viesti...
Yritin vähän aikaa sitten todistella että ei kirjoitustaito pelimiestä tee...Voe hyvää päivää teidän naisten kanssa.
Ilmeisesti suurinosa suomalaisista miehistä on todellakin sellaisia jotka eivät suustaan saa paljon mitään ulos saatika näytölle tai paperille.
Minkäs helvatun sitä tekee jos juttu kulkee, itse olen ainakin ylpeä kirjoitustaidoistani tosin mitään taidokkaampaa tuotosta en viimeaikoina ole enää jaksanut vääntää.
Ja lopuksi näkemykseni pelimiehistä:
- ja hieman itseäni kumoten ilmeisesti ovat myös jonkinlaisia supliikkikavereita
Summasummarum: pelimiehiä on kuuleman mukaan myös muutamaa alaluokkaa, ns. Rentut ja ns: Nousukkaat.
Rentut vetoavat naisten hoivaviettiin lähestulkoon 100% onnistumisellaan, naiset kun tuppaavat kuvittelemaan että saavat tuon ryyppäävään ja rellestävän kaverin rauhoittumaan. Viimeistään siinä vaiheessa kun rentun jälkikasvu on syntynyt ja kaverin vauhti ei hiljene yhtään tippuvat nämä prinsessat yleensä maanpinnalle kovaa ja korkealta.
Nousukkaat taas saavat seuraa upeilla vaatteillaan, autoilla ja huolitellulla ulkonäöllä. Todennäköisesti nämä kaverit ovat myyntitykkejä tai työskentelevät muussa mediaseksikkäässä työssä. Heidän itsevarmuutensa murtaa mannerjäitä, nämä kaverit tunnetusti puhuvat neitokaisten päät pyörälle. Käytin monikkoa siksi että nimenomaan yhdellä nousukkaalla on havaittu olevan jopa liki 10 kottaraista pyöriteltävänään samassa kaupungissa. Miettikääpäs jos tämä tyyppi tekee reissutyötä..heh
Mutta mielestäni nettideittailun viestien vaihto osuudessa ei vielä pelimiehiä ole, kyse on tutustumisesta...ei sitoutumisesta.
Olen joskus itsekin yrittänyt päästä pelimieheksi, yritykseni kaatui siihen kun rakastuin :)Nyt rakkaus on haalistunut ja loppunut joten pitänee yrittää taas..
Lopuksi voisin todeta että Pelimiehiä kaikki salaa ihailevat, jos nainen sattuu olemaan samantyyppinen niin häntä halveksitaan.
että tämmöttii taasettä vaikka olen samaa mieltä muuten tuosta pelimieshommasta niin tuo sama homma jatkuu netin puolella.
"Ja lopuksi näkemykseni pelimiehistä:
- ja hieman itseäni kumoten ilmeisesti ovat myös jonkinlaisia supliikkikavereita"
Samat pätevät mutta erotuksena että kirjoittavat hyvin.
"Mutta mielestäni nettideittailun viestien vaihto osuudessa ei vielä pelimiehiä ole, kyse on tutustumisesta...ei sitoutumisesta."
Eihän se baarissa, treffeilläkään tai missä muualla tahansa jutuskelu ole pelimiehille sitoutumista koska eihän siinä koskaan ole pelimiehelle kiinni sopeutumisesta.
"Lopuksi voisin todeta että Pelimiehiä kaikki salaa ihailevat, jos nainen sattuu olemaan samantyyppinen niin häntä halveksitaan."
Miten niin?
En ainakaan miehenä kyllä ihaile pelimiehiä enkä pelinaisia koska pilaavat niiden suhteet jotka etsivät tosimielessä kumppania. Valitettavasti aika moni nainen taitaa näitä vain ihailla ja pitäisi kai miehenä olla kiinnostunut monesta yhtä aikaa että tekisi vaikutuksen. - Setämies82
sekoitat kirjoitti:
minut kyllä johonkin toiseen tyyppiin.
Yllättävän paljon menit puolustuskannalle kun olit kerroin kuinka kirjoitustyylistä tunnistaa lipevän tyypin.Enkai mä anna jonku säälittävän sekundapellen tulla sanomaan mitä mä oon ja en ole. Oot niin katkera jätkä varmaan, että vituttaa jos joku käy treffeillä silloin tällöin. Valitettavasti kaltaisiasi ihmisiä on paljon, varmaan sekoitin sinut johonkin toiseen.
- yleensä menee
Setämies82 kirjoitti:
Enkai mä anna jonku säälittävän sekundapellen tulla sanomaan mitä mä oon ja en ole. Oot niin katkera jätkä varmaan, että vituttaa jos joku käy treffeillä silloin tällöin. Valitettavasti kaltaisiasi ihmisiä on paljon, varmaan sekoitin sinut johonkin toiseen.
myös täysin sekaisin kun hänet saadaan kiinni eli nyt alkoi sitten toisen osapuolen haukkuminen.
Taisi osua aika arkaan paikkaan.
Kirjoituksesi vain oli niin lipevä (lukisit sen uudelleen niin tajuaisit) että kuinka kerrot että kuka tahansa mies on pelimies lopulta ja kuinka pelimiehen kanssa on hauskaa...
Kuka tällaista kirjoittaa ellei ole itse pelimies?
Sekundapelle olenkin mutta sinä oletkin omegapoju. - Setämies82
yleensä menee kirjoitti:
myös täysin sekaisin kun hänet saadaan kiinni eli nyt alkoi sitten toisen osapuolen haukkuminen.
Taisi osua aika arkaan paikkaan.
Kirjoituksesi vain oli niin lipevä (lukisit sen uudelleen niin tajuaisit) että kuinka kerrot että kuka tahansa mies on pelimies lopulta ja kuinka pelimiehen kanssa on hauskaa...
Kuka tällaista kirjoittaa ellei ole itse pelimies?
Sekundapelle olenkin mutta sinä oletkin omegapoju.En jaksa asiasta enää kommentoida.
- pelitönmies
Pitipä oikein tarttua kirjoittamaan tähän viestiin kun noin mielenkiintoinen aihe käsittelyssä?
Ensinnäkin miten niin pelimiehen ensimmäinen merkki on lahjakas ulosanti, kaikki kaveripiirini tosielämän puolella pelimiehen merkit täyttävät tyypit eivät todellakaan saa kirjoitettua kuin ruuneberi. No he pelailevatki ilmeisesti ulkonäön avulla...
Itse olen yrittänyt tavata naisia juuri tämän s24 deittipalvelun kautta, vaihtelevin tuloksin myönnän.
Vaikka pidän itseäni suht hyvänä kirjoittajana joka vääntää viestiään yleensä huumoriinpohjautuen, niin siltikään vastausprosentti viesteihini on alle 50%. Olisi mielenkiintoista lukea sellainen todellisen nettipelimiehen lähettämä viesti että saisi hieman näkökulmaa miten pirun hyvin sitä pitää runoilla että naisten huomion saa itselleen...
Onpa tässä tullut mietittyä sitäkin että jospa nuo viestini ovatki naisten mielestä niitä pelimiesten viestejä...ja pyh? Ja mitäpä vaaraa siitä pelimiehen kanssa viestittelystä on, kyllä ne kaverin tarkoitusperät selviävät jahka alatte tapailla...
Tuntuu että nykyään ketään ei kiinnosta todellinen älykäs keskustelu, pitää vain olla sporttinen, pitkä, tumma ja nappisilmäinen...
En ole katkero, jatkan yrittämistä:)- Setämies82
Ei pelimiehen lahjakkuuksiin välttämättä kuulu hyvä kirjoitustaito, vaikka puhetaito olisi todella hyvä. Hyvä pointti.
- törmännyt
Eivät välttämättä ole hyviä kirjoittajia mutta hyviä puhujia kyllä. Haluavat tavata nopeasti ja pyytävät puhelinnumeroa heti parin päivän sisällä ekasta viestistä. Soittavat, puhuvat paljon ja hauskoja ja sovitaan tapaaminen.
Ekoilla treffeillä mies kovasti kehuu itseänsä, miten hän on töissä niin ja niin suosittu ja takana on pitkiä naissuhteita, jotka naiset hän tietysti on jättänyt ja he ovat edelleen ystäviä. Puhuu mieluiten itsestään treffeillä.
Haluaa sopia toisen tapaamisen heti seuraavaksi päiväksi. On kuin olisi aivan ihastunut, soittaa heti perääsi ja soittaa vielä illalla ja heti aamulla. Kertoo melko nopeasti korvaasi olevansa ihastunut ja rakastunut. Kertoo poistaneensa profiilinsa. Esittelee sinut suvulle ja työkavereille viikon tuttavuuden jälkeen. Suunnittelee tulevaisuutta.
Muutaman viikon jälkeen tulee ero, "ei me sovita toisillemme, voidaanhan olla ystäviä".
Yhtään ei kaduta tuttavuus pelimiehen kanssa ja tiesin hänen koko ajan olevan pelimies kun hän kertoi alussa poistaneensa profiilinsa ja satuin huomaamaan hänen toisen profiilinsa. Jatkoin silti juttua kun meillä oli niin kivaa enkä koskaan paljastanut tietäväni toista profiilia.
Siellä ne kaksi profiilia ovat edelleen... ihan kivaa oli mutta se siitä. Minulla meni kaksi viikkoa erosta kun oli jo uusi nettideitti vieressä, en eroa surrut ollenkaan kun en ollut itse sitoutunut tunnetasolla ollenkaan.- Miinaan astunut
Sama juttu-hieman eri versio- ois kyllämieletön juttu jos jostain vois tsekata listan tms. ainakin osan näistä pelureista,uskaltais kunnon naisetkin vielä jatkaa....
Ottakaapas Naiset asiaksenne
- tytöt tarkkoina nyt
pelimiehen kanssa on taivaallista olla, jos ei halua sitoutua sen kummemmin...olen sen toisenkin puolen nähnyt ja kokenut eikä peluria kannata pitkäksi aikaa itselleen huolia, ei se kyllä suostuisi jäämäänkään ; ) Ihania Miehiä...; )
- samanlaisia naisia
muuten nimellä "huora". ;)
"ihania miehiä" todellakin... - *nainen*
samanlaisia naisia kirjoitti:
muuten nimellä "huora". ;)
"ihania miehiä" todellakin...jos olen hänelle "huora" niin ei se minua haittaa, maailmaan mahtuu sanoja ja sanojia. Itse tiedän mikä olen.
- esimerkki
Pelimiehet voivat vaikuttaa aivan normaaleiltakin. Sehän tässä juuri onkin. Täkyjä etsitään netistä vaikka piilotetulla profiililla.
Tunnistin tällaisen. Aika karmiva tapaus: muutaman vuoden aikan kaatanut satakunta akkaa ja sellaisen kanssa muka seurustelin.
Eli pelimies on mustasukkainen, vahtii, puhuu luottamuksesta ja mainostaa olevansa rehellinen ! Kun pitää oikein korostaa olevansa rehellinen joka mutkassa, niin ei taatusti sitä ole itse. Sama pätee meihin naisiin. Olen tavannut sanalla "minä olen varmasti rehellinen ihminen!" -painokkaasti mainostavia naisia muutaman ns. yleistutuissa...pahimmanluokan pettäjiä olleet miehilleen.
Tämä kyseinen naiskaataja liikuskelee edelleen netissä, onneksi pääsin eroon.- luullaan...
...että pelimies on se, joka on taitava suustaan, huuliveikko, silmäniskijä ja huumormies, mutta näinhän ei välttämättä ole. Eli olen samaa mieltä sun kanssa. Pelimies voi olla hyvinkin "normaalin" ja fiksunoloinen tyyppi. Antaa naiselle itsestään rehellisen ja luotettavan kuvan. On kärsivällinen ja huomaavainen, koska tietää, että naisiin vetoaa sellainen korrekti käytös. Tuollaiset laskelmoivan "fiksut" tyypit kaataa naista kuin heinää.
- mutta, mutta
luullaan... kirjoitti:
...että pelimies on se, joka on taitava suustaan, huuliveikko, silmäniskijä ja huumormies, mutta näinhän ei välttämättä ole. Eli olen samaa mieltä sun kanssa. Pelimies voi olla hyvinkin "normaalin" ja fiksunoloinen tyyppi. Antaa naiselle itsestään rehellisen ja luotettavan kuvan. On kärsivällinen ja huomaavainen, koska tietää, että naisiin vetoaa sellainen korrekti käytös. Tuollaiset laskelmoivan "fiksut" tyypit kaataa naista kuin heinää.
Pelimies ei puhu seksistä, vaan esittää kunnon kaveria, mutta tulee treffeille silmät kiiluen vain ja ainoastaan seksi mielessä.
- eivät todellakaan
mutta, mutta kirjoitti:
Pelimies ei puhu seksistä, vaan esittää kunnon kaveria, mutta tulee treffeille silmät kiiluen vain ja ainoastaan seksi mielessä.
puhu seksistä ja voi kestää kauan kun he vaanivat uhriaan.
Parhaimmillaan he saavat kohteensa kiinnostumaan itsestään ja he nauttivat saamastaan huomiosta ja kun naiset metsästävät häntä.
Kiva leikki joka yleensä päättyy naisen itkuun. - vaikuttaa..
eivät todellakaan kirjoitti:
Parhaimmillaan he saavat kohteensa kiinnostumaan itsestään ja he nauttivat saamastaan huomiosta ja kun naiset metsästävät häntä.
Kiva leikki joka yleensä päättyy naisen itkuun.Yksi asia minkä olen huomannut pelimiehistä on se, että joillakin on lapsia useamman naisen kanssa. Myös lyhyet suhteet lapsi viittaa siihen, että mies on joku patologinen pettäjä. Tai sitoutumiskammoinen.
Ei tietysti aina, mutta minusta on kummallista, että koko ajan vaihtaa partneria ja on lapsia useamman naisen kanssa. Tällaisia havaintoja olen tehnyt. Ja se, ettei osaa asua/olla yksin viittaa myös jonkinlaiseen outoon luonteenlaatuun.
Kyllähän moni nainen itkee pelimiehen vuoksi.
- kunnes tulee toinen pelimies ja lohduttaa.
Pelimiehille ei ikinä kannata kertoa mitä omia murheitaan. - mistä puute.
eivät todellakaan kirjoitti:
Kiva leikki joka yleensä päättyy naisen itkuun.Pelimiehen ei todellakaan tarvitse puhua seksistä, koska hän saa sitä aina kun haluaa. Ne miehet lähinnä keskustelee seksistä ja vonkaa sitä naisilta, jotka ovat olleet pitkään ilman.
- puhumisesta.
mistä puute. kirjoitti:
Pelimiehen ei todellakaan tarvitse puhua seksistä, koska hän saa sitä aina kun haluaa. Ne miehet lähinnä keskustelee seksistä ja vonkaa sitä naisilta, jotka ovat olleet pitkään ilman.
Minun mielestäni valtaosa pelimiehistä elää parisuhteessa naisen kanssa. Joko avioliitossa lastensa äidin kanssa, tai vähintäänkin avoliitossa. Joka tapauksessa niillä on useita naisia, joilta voi saada seksiä.
En usko, että kovin moni pelimies asuu yksin. Eivät pärjää. - arvelisin.
puhumisesta. kirjoitti:
Minun mielestäni valtaosa pelimiehistä elää parisuhteessa naisen kanssa. Joko avioliitossa lastensa äidin kanssa, tai vähintäänkin avoliitossa. Joka tapauksessa niillä on useita naisia, joilta voi saada seksiä.
En usko, että kovin moni pelimies asuu yksin. Eivät pärjää.Tässä keskustelussa joku tais mainita ne pelimiehiksi, jotka käy ahkerasti treffisivulla kirjoittamassa naisten vieraskirjoihin viestejä. Mä pidän niitä flirttailevia "spedejä" lähinnä ihan harmittomina heppuina. Moni niistä kylläkin yrittää esittää pelimiestä, onnistumatta siinä kuitenkaan. Taitava pelimies tietää, että naisten liiveihin ei uida pelkällä imelällä imartelulla, typerillä "oletpa kaunis, ah!" -kommenteilla. Pelimies ei sorru moisiin amatöörimäisiin latteuksiin.
- voiko pelimiehet tunnistaa
arvelisin. kirjoitti:
Tässä keskustelussa joku tais mainita ne pelimiehiksi, jotka käy ahkerasti treffisivulla kirjoittamassa naisten vieraskirjoihin viestejä. Mä pidän niitä flirttailevia "spedejä" lähinnä ihan harmittomina heppuina. Moni niistä kylläkin yrittää esittää pelimiestä, onnistumatta siinä kuitenkaan. Taitava pelimies tietää, että naisten liiveihin ei uida pelkällä imelällä imartelulla, typerillä "oletpa kaunis, ah!" -kommenteilla. Pelimies ei sorru moisiin amatöörimäisiin latteuksiin.
Pelimies ei pärjää yksin - minulla on vaikeuksia pärjätä yksin, en ole erakkotyyppiä.
Pelimies ei vonkaa seksiä, koska saa sitä muutenkin - minä en vonkaa seksi, koska seksi ilman tunteita on yhtä tyhjän kanssa.
Pelimies ei latele "oletpa kaunis, ah" -kommentteja - en minäkään, tulevat kuvaan vasta kun tuntee paremmin.
Pelimies on kärsivällinen ja huomaavainen, koska tietään korrektin käytöksen vetoavan naisiin - olen kärsivällienn ja huomaavainen, koska se on luonteeni.
Olenko minä pelimies? Minulla on yksi todella pitkä ja yksi todella lyhyt suhde takana ja ikää on jo yli 30v... - ihmetellä täytyy..
voiko pelimiehet tunnistaa kirjoitti:
Pelimies ei pärjää yksin - minulla on vaikeuksia pärjätä yksin, en ole erakkotyyppiä.
Pelimies ei vonkaa seksiä, koska saa sitä muutenkin - minä en vonkaa seksi, koska seksi ilman tunteita on yhtä tyhjän kanssa.
Pelimies ei latele "oletpa kaunis, ah" -kommentteja - en minäkään, tulevat kuvaan vasta kun tuntee paremmin.
Pelimies on kärsivällinen ja huomaavainen, koska tietään korrektin käytöksen vetoavan naisiin - olen kärsivällienn ja huomaavainen, koska se on luonteeni.
Olenko minä pelimies? Minulla on yksi todella pitkä ja yksi todella lyhyt suhde takana ja ikää on jo yli 30v...Sanoa että veit sanat suusta ihan kun olis itse kirjaillut. profiilikin on ilmeisesti niin pelimiesmäistä kun näitä juttuja lukee jos nyt lukee profiilissa jotain muuta kun moro.
- Meni väärään
Piti siis vastata ketjun aloittajalle ei tuonne väliin :=)
Pelimies on ainakin sellanen joka on super hyber nopea kirjoittaja viestiin eli on käynyt katsomassa sun profiilia ja alle minuutissa laittanut piiiiiiiiitkän viestin sun profiilin ihanuudesta ja kuvasta ja kehuja itsestään sadoilla sadoilla sanoilla. Oksettaa suorastaan noi copy pasteejat jotka laittaa varmaan sadoille saman viestin. Siinä se omaperäisyys palkitaan heheh. - jassumarketta
Empä viitsinyt lukea koko ketjua, mutta onko kuikaan koskaan kuullut pelinaisista?
Tutulleni kävi hassusti kun hän lähti remonttiin ja muuta ei sitten tainnu tulla kuin maksu luonnossa.
Kyllä sieltä deittipalstalta niitäkin löytyy.- sivullinen (N)
Kyllä löytyy pelinaisia. Aika usein teetetään miehellä ilmaista työtä, remonttia, talonrakennus, lastenhoitoa, tietokoneen korjausta tai mitä tahansa sellaista työtä, josta oikeasti joutuisi maksamaan ulkopuoliselle.
Toki, itsekin huomannut nykyisin sinkkunaisena, että aika moni mies tarjoutuu kyllä auttamaan, mutta en kyllä oikein suostu. Yritän tehdä itse minkä kykenen ja käytän mieluummin sitten luottoystävien apua tai maksullisia palveluita.
- Mies ja profiili
..mies nettinaisista :D Pitää nauraa kun itkemään ei viitsi ruveta ja jos kirjoittais kirosanan niin leimaantuis varmaan väkivaltaiseksi hulluksi. Ei teidän naisten kanssa kyllä normaali mies pärjää kun jatkuvasti on epäilyksenalaisena jostain jota joku toinen teki.
Kumma kun taviksia arastellaan ja epäillään, sitten jollekin joka oikeasti voi särkeä sydämen ja kropan (kuten kuuluisuuteen nousevat murhamiehet) tuntuu muijia piisaavan joka sormelle.
Tunnustan olen pelimies kun kerran kirjoitan ihan hyvin ja puhun vielä paremmin, kun lisäksi kuulemma näytän 10v ikäistäni nuoremmalta niin eihän minua voi ottaa vakavasti, velkoja ei ole eikä tahroja menneisyydessä, kohtuu hyvä työ ja koulutus, varatut ovat usein sanoneet hyvännäköiseksi jne. Pakko olla jotain vikaa ja kun keksitte mitä niin kertokaa minullekin, enhän voi aloittaa paranemisprosessia ennen kuin minäkin tiedän.- merkki sekin
Oisko vikasi tuo viimeisessä kappaleessa paistava itseriittoisuus?
- Mies ja profiili
merkki sekin kirjoitti:
Oisko vikasi tuo viimeisessä kappaleessa paistava itseriittoisuus?
..oikeassa elämässä noita ominaisuuksia mainosta, täällä vain nimettömänä mainitsen :) Tuolla livepuolella kun olen huomannut että tyhjät tynnyrit kolisevat eniten niin hyvin vähän siellä itseäni ja ominaisuuksiani korostan tai niillä kehun. Sitäpaitsi, mainitsemani asiat ovat totta ja nuo ulkonäköön liittyvät muiden huomioita eivätkä minun. Oikeastaan olisi hyvä näyttää vähän vanhemmalta kun netissä ikäisteni naisten mielestä saatan näyttää liian nuorelta ja nuoremmat ehkä liikaa tuijottavat numeroita.
Jos itseriittoisuutta on se että osaa hoitaa asiansa ja tarvittaessa muidenkin sekä on huomattavan usein oikeassa elämän ja asioiden suhteen niin sitten olen varmaan itseriittoinen, sehän saattaa tietty heikkotsetuntoisia ihmisiä ärsyttää mutten lähde tuolta osin varmaan itseäni korjaamaan, sorry :D
- tässä pelinainen
Miksi se on niin tuomittavaa että naistakin voi panettaa? Itselläni ei olisi aikaa millekkään parisuhteelle joten "pelaan". Harrastan irtoseksiä ja aijai kun on maukasta. Himot ne on naisillakin...
- tulee siinä
että nämä pelailijat antavat olettaa muuta.
Jos jokainen selvästi etsisi joko seksiseuraa, lyhyttä vähemmän vakavaa suhdetta ja sitten pitempiaikaista sitoutumista niin asiat olisivat varmasti ok mutta kun ihmisistä ei koskaan tiedä mitä ne etsivät.
Siinä sitten ihmetellään kun toinen etsii sitä kenen kanssa mennä naimisiin ja toinen lisäilee tämän puhelinnumeron tai mailiosoitteen muiden jatkoksi ja antaa olettaa muuta.
Tämä on se ongelma. - huviksenne
tulee siinä kirjoitti:
että nämä pelailijat antavat olettaa muuta.
Jos jokainen selvästi etsisi joko seksiseuraa, lyhyttä vähemmän vakavaa suhdetta ja sitten pitempiaikaista sitoutumista niin asiat olisivat varmasti ok mutta kun ihmisistä ei koskaan tiedä mitä ne etsivät.
Siinä sitten ihmetellään kun toinen etsii sitä kenen kanssa mennä naimisiin ja toinen lisäilee tämän puhelinnumeron tai mailiosoitteen muiden jatkoksi ja antaa olettaa muuta.
Tämä on se ongelma.eri treffi-/senssipalstoilta kyseisen kaverin nimimerkit, tai sitten hakekaa mies/ikä/ asuinalue haulla, voitte hämmästyä!
Niin minä tein ja löysin jo 2lta muulta palstalta, oli sanonut että olen ainoa jonka kanssa kirjoittelee,vieraskirjansa kirjoitteluissa "nuoleskenteli koko ajan eri naisia, ja joka palstalla eri sähköpostit, oli mukamas yhdessä. ikä eri ja siviilisääty eri kun mitä kertoi.
No mä lopetin jutun oitis! - hmm...
huviksenne kirjoitti:
eri treffi-/senssipalstoilta kyseisen kaverin nimimerkit, tai sitten hakekaa mies/ikä/ asuinalue haulla, voitte hämmästyä!
Niin minä tein ja löysin jo 2lta muulta palstalta, oli sanonut että olen ainoa jonka kanssa kirjoittelee,vieraskirjansa kirjoitteluissa "nuoleskenteli koko ajan eri naisia, ja joka palstalla eri sähköpostit, oli mukamas yhdessä. ikä eri ja siviilisääty eri kun mitä kertoi.
No mä lopetin jutun oitis!"Katsokaas huviksenne"
Tästä en taas ymmärtänyt oikein mitään. Auttaisko joku jälkeenjäänyttä nyt? - on näin paljon
hmm... kirjoitti:
"Katsokaas huviksenne"
Tästä en taas ymmärtänyt oikein mitään. Auttaisko joku jälkeenjäänyttä nyt?tapeetilla. Niin kuka sitä nysveröä nurkkiinsa haluaa??????
- Kurrrnau
on näin paljon kirjoitti:
tapeetilla. Niin kuka sitä nysveröä nurkkiinsa haluaa??????
- paidaton kuva
- harrikan kuva profiilissa
- hyvä suullinen ulosanti
- taitaa sosiaaliset koukerot
- hirveä kiire sitoutua. sitouduttuaan ei kuitenkaan anna mitään suhteelle, ottaa vain.
- lupaa poistaa ilmonsa, mutta se löytyy jo muutaman kk:n kuluessa samasta paikasta
- kysyessäsi muista naisista kieltää täysin tai selitys valmiina "käyn siellä vaan lukemassa postit"
- tunteeton ja epäempaattinen käytös ylipäätään, osaa "näytellä" tunnetiloja. tämä ei paljastu heti - markettasöpö
Kurrrnau kirjoitti:
- paidaton kuva
- harrikan kuva profiilissa
- hyvä suullinen ulosanti
- taitaa sosiaaliset koukerot
- hirveä kiire sitoutua. sitouduttuaan ei kuitenkaan anna mitään suhteelle, ottaa vain.
- lupaa poistaa ilmonsa, mutta se löytyy jo muutaman kk:n kuluessa samasta paikasta
- kysyessäsi muista naisista kieltää täysin tai selitys valmiina "käyn siellä vaan lukemassa postit"
- tunteeton ja epäempaattinen käytös ylipäätään, osaa "näytellä" tunnetiloja. tämä ei paljastu hetiLöytyy kokemusta pelimiehistä, yksi pahimmista liikkuu tälläkin palstalla seuraa hakemassa, toivon todellakin ettei kukaan nainen lankea hänen pauloihinsa..kannattaa olla varovainen
olen samaa mieltä ed. kirjoittajan kanssa, pahin pelimiehen piirre onkin se
-empatian puute, osaa näyellä tunnetiloja
mikä voi myös liittyä sosiopaattiseen luonteeseen tm. muuhun sairaaseen mieleen..
kerrotaan sitten oma tarina kun näyttää näitä pelimiehiä ihailevia naisia olevan;
tää pelimies vei mut heti perheelle näytille, alussa kaikki hyvin, oli hauskaa, mies lupaili ja teki suunnitelmia, parin viikon jälkeen puhelin kiinni, palasi taas selityksen kanssa, pari kk meni "normaalisti" paitsi miehellä profiilit mm. alastonsuomi-sivuilla ja muilla samantyylisillä, puhui seksistä avoimesti ja tunteetomasti (seksi oli näin jälkeenpäin ajatellen tunteetonta ja kylmää) yritti pokailla kaikkia kavereitani kännissä, selvinpäin pyyteli anteeksi, suunnitelmia jotka tehtiin ei ikinä toteutettu, sitten mies hävisi 4kk, olin jo uudessa suhteessa kun palasi kinuamaan takaisin ja yritti jatkaa samaa pelleilyä.
siis kannattaa varoa.. varsinkin jos mies vie heti perheen luo, vaikuttaa luotettavalta mutta sitten alkaakin totuus paljastua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736