Voiko lcn-geelikynsiä tehdä itse kotona? Tai tarkemmin että saako yksityinen henkilö ostettua perussettiä kynsien tekoon ilman koulutusta? Noissa naildiscount-sivustoilla ei taida olla lcn-tuotteita? Riimin oy:n sivustoilta en löytänyt tuotteiden hintoja, enkä kattavaa aloituspakettia.
Haluan mahdollisimman ohuet, luonnollisen näköiset kynnet ja olen käsittänyt että kyseisillä tuotteilla saisi parhaiten sellaisen lopputuloksen.
Olen nyt kyllä menossa Ouluun ammattilaiselle laittamaan, mutta huoltoihin pääsy on enemmän kuin epävarmaa. Eli siksi kiinnostaisi mahdollisuus itsehuoltoon.
Olisi mukava nähdä kuvia itsetehdyistä kynsistä, joten rohkeasti vain :) Eihän sitä voi koskaan kaikkia miellyttää, mutta jos jätettäis se negatiivinen kritiikki nyt antamatta :)
LCN-geelikynnet kotona
22
7204
Vastaukset
- ohb
Valitettavasti LCN tai mikään muukaan arvostettu merkki ei myy tuotteitaan kouluttamattomille. Eli esim. LCN ja CND vaativat, että on käynyt heidän koulutuksensa, että voi ostaa tuotteita.
Ja voihan ajatella, että se on kuluttajalle hyvä asia! Eli Maija Meikäläinen ei voi ostaa kyseisiä merkkituotteita ja laittaa kynsistudiota pystyyn ja mainostaa itseään näillä merkeillä. Kuluttajan täytyy voida luottaa, että huippumerkeillä tekevä on saanut ainakin vaadittavan persukoulutuksen.
Peruskoulutus ei kuitenkaan takaa, että osaa tehdä kauniita ja ohuita kynsiä! Peruskoulutuksen jälkeen osaa perusasiat. Sen jälkeen on harjoiteltava ahkerasti, että oikeasti oppii. Ts. LCN-geelikynnetkin voivat olla paksut ja vähemmän kauniit.
Kaikilla materiaaleilla on mahdollista tehdä kauniita ja ohuita kynisä. Se riippuu täysin tekijästä. Minulla on kauniita ja ohuet akryylit.
Hae googlella kynsistudioiden kuvagallerioita. Löydät paljon kuvia ja näet myös, kuinka taso vaihtelee laidasta laitaa. Näet myös kuvia eri merkeillä ja materiaaleilla tehdyistä kynsistä, niin voit itsekin vertailla. Itsetehdyistäkin kynsistä saatat löytää kuvia, mutta varmasti riittää, kun näet, että ei ne kaikki kynsistudioissakaan tehdyt kynnet ole primakamaa. Se saattaa antaa ajattelemisen aihetta siihen, ettei kynnet olekaan niin helppoja tehdä itse. Taitava siihenkin tietysti pystyy, jos intoa riittää!
PS. Seuraava huoltoaika kannattaa AINA varata kynsienlaiton yhteydessä!- Tinytooney
tarkoitin että minun puoleltani huoltoihin pääsy on epävarmaa. Ainoa varma mahdollisuus viikonloppuisin yöaikaan, joten...
Mutta kiitoksia asiallisesta vastauksesta :) - Tinytooney
Tinytooney kirjoitti:
tarkoitin että minun puoleltani huoltoihin pääsy on epävarmaa. Ainoa varma mahdollisuus viikonloppuisin yöaikaan, joten...
Mutta kiitoksia asiallisesta vastauksesta :)eihän se ole pakko käydä samalla huollattamassa, mutta tekijöiden pitää varmaankin käyttää samoja aineita?
- Itsekin
Heips!
Taisit tuolla toisessa topicissa aiemmin kysellä kuvia :)
Minä olen itse tehnyt Saksasta tilaamallani setillä kynnet. Tilasin samalla väri- ja glittergeelejä, koristeita yms.
Nyt tänne varmasti ryntää ammattilaisia moittimaan kyseisiä geelejä jne. No, aivan sama minulle, koska hyvin ovat pysyneet. En ole etsinytkään mitään mieletöntä Nail Artia, mutta itseasiassa tekemisessä kehittyy tosi paljon ja olen alkanut koristella aika kivasti kynsiäni.
Omasta mielestäni tulos on hieno ja kaveritkin aina ihailee. Ei varmana ole mitään ammattitasoa lähelläkään, mutta itseäni miellyttää ja lisäiloa tuo se, että on osannut aivan itse tehdä. Myös huolto on helppoa, kun sen voi tehdä itse, eikä tarvitse varata aikoja.
Aluksi tuli hiukan ilmaantumista reunoille ja kynsista tuli paksuhkot. Vähitellen jälki on parantunut ja tarkkuus kehittynyt. Kuten joku tuolla kirjoittelikin, niin peruskurssi on aina peruskurssi, eikä siellä ihmeitä opi. Joten opettelua vaatii myös kurssin käyneeltä.
Mielestäni olen kehittynyt ihan hyvin. Voin laittaa kuvia huollon jälkeen jos kerkeän enne matkaa, mutta mieluummin laittaisin vaikka meiliisi. En nimittäin jaksa sitä, että tänne ryntää 1000 ja 1 haukkumaan kynsiäni väärän mallisiksi tms.
Kuka oikeasti voi määritellä mikä on oikeanmallinen geelikynsi jos tietynlainen ulkonäkö miellyttää minun silmääni ja kestää!
Tsemppiä sinulle tekoon :)- Tinytooney
Hei,
laitan sp-osoitteen jos ehtisit laittaa mulle niitä kuvia, [email protected]
Eli onko sinulla Euro discoutin 125 euron pakkaus vai jokin muu? Olisi mukava tilata sellainen, mistä on jo hyviä kokemuksia.
Aloitko kylmiltään tekemään pakkuksen ohjeiden mukaan vai oleko saanut jostain oppia (esim kun olet käynyt teettämässä kynsiä)? Ne pakkauksen ohjeet eivät taida olla suomenkieliset? :P
Ja tärkeintähän on että jälki itseä miellyttää:)
Kiitoksia sinulle - Laitan sulle
Tinytooney kirjoitti:
Hei,
laitan sp-osoitteen jos ehtisit laittaa mulle niitä kuvia, [email protected]
Eli onko sinulla Euro discoutin 125 euron pakkaus vai jokin muu? Olisi mukava tilata sellainen, mistä on jo hyviä kokemuksia.
Aloitko kylmiltään tekemään pakkuksen ohjeiden mukaan vai oleko saanut jostain oppia (esim kun olet käynyt teettämässä kynsiä)? Ne pakkauksen ohjeet eivät taida olla suomenkieliset? :P
Ja tärkeintähän on että jälki itseä miellyttää:)
Kiitoksia sinulleKuvia sitten heti kun olen huoltanut :) Tosin voin kotoa laittaa jo näistä ensimmäisistäkin.
Aloin aivan kylmiltään tekeen, en ollut edes laittanut missään kynsiä aiemmin :) Eli olen tosi tyhjän päältä laittanut ne.
Mulla on se eurodisountin 49,90e setti, setä sitten värigeelejä tms. En ole niihin tosin vielä koskenut. Setissä geelit on ihan riittoisia, tosin kaadoin pohjageelin ja siitä meni puolet :( Samaten Top Geeliä menee aika paljon. Kannattaa siis tilata samoilla postikuluilla vähän isompia purkkeja lisäksi!
Katsoin ohjeita ihan you tubesta ja muutenkin googletin netistä!
Mutta tosiaan, laittelen kuvia sitten myöhemmin! Olen nyt töissä niin en saa aikaan laitettua täältä ja keskiviikkona huollan, joten sitten tulee kuva ihan tuoreista :D - Tinytooney
Laitan sulle kirjoitti:
Kuvia sitten heti kun olen huoltanut :) Tosin voin kotoa laittaa jo näistä ensimmäisistäkin.
Aloin aivan kylmiltään tekeen, en ollut edes laittanut missään kynsiä aiemmin :) Eli olen tosi tyhjän päältä laittanut ne.
Mulla on se eurodisountin 49,90e setti, setä sitten värigeelejä tms. En ole niihin tosin vielä koskenut. Setissä geelit on ihan riittoisia, tosin kaadoin pohjageelin ja siitä meni puolet :( Samaten Top Geeliä menee aika paljon. Kannattaa siis tilata samoilla postikuluilla vähän isompia purkkeja lisäksi!
Mutta tosiaan, laittelen kuvia sitten myöhemmin! Olen nyt töissä niin en saa aikaan laitettua täältä ja keskiviikkona huollan, joten sitten tulee kuva ihan tuoreista :DKiitoksia jo etukäteen, odotan innolla :)
- samasta paikasta
Laitan sulle kirjoitti:
Kuvia sitten heti kun olen huoltanut :) Tosin voin kotoa laittaa jo näistä ensimmäisistäkin.
Mutta tosiaan, laittelen kuvia sitten myöhemmin! Olen nyt töissä niin en saa aikaan laitettua täältä ja keskiviikkona huollan, joten sitten tulee kuva ihan tuoreista :Dolen itekki tilannu tuolta saksasta sen alotussetin ja mullaki lens se pohjageeli lattialle ja puolet meni hukkaan xD ostin lisäks sen täydennyssetin ja sen mukana tuli joku base coat kynsilakkapullossa,en tajua mihin se tulee, siis että onko se tarkotettu rakennekynsien tekoon?
ku on se base gel builder gel ja top gel:eli perusgeelit niin en vaan käsitä tuota base coatia.
mulla on lisäks jääny kynnet sameaks... :O
että mitäköhän oon tehny väärin? - Sameuteen
samasta paikasta kirjoitti:
olen itekki tilannu tuolta saksasta sen alotussetin ja mullaki lens se pohjageeli lattialle ja puolet meni hukkaan xD ostin lisäks sen täydennyssetin ja sen mukana tuli joku base coat kynsilakkapullossa,en tajua mihin se tulee, siis että onko se tarkotettu rakennekynsien tekoon?
ku on se base gel builder gel ja top gel:eli perusgeelit niin en vaan käsitä tuota base coatia.
mulla on lisäks jääny kynnet sameaks... :O
että mitäköhän oon tehny väärin?Mulla kävi kanssa sameus aluksi, mutta keksin miten siltä välttyy.
Laita sitä top geeliä kunnon kerros, sitten pidä uunissa kaksi kertaa se 120 sec. Poista tahmeus sen jälkeen, ja pitäisi kiiltää! Ainakin itselläni toimii näin. Jos pitää vain kerran 120sec uunissa, niin se jää sameaksi, jostain syystä.
Mulla on nyt kohta olleet 3 viikkoa nämä kynnet ja ovat kestäneet tosi hyvin! Kasvu on ollut hurjaa, joten huollan kohta. En vaan ole päättänyt mitä värejä/koristeita nyt laitan :D
En varmaan jaksaisi vielä huoltaa muuten, mutta lähdetään matkalle, joten täytyy sitä ennen laittaa kuntoon :) - celona
Sameuteen kirjoitti:
Mulla kävi kanssa sameus aluksi, mutta keksin miten siltä välttyy.
Laita sitä top geeliä kunnon kerros, sitten pidä uunissa kaksi kertaa se 120 sec. Poista tahmeus sen jälkeen, ja pitäisi kiiltää! Ainakin itselläni toimii näin. Jos pitää vain kerran 120sec uunissa, niin se jää sameaksi, jostain syystä.
Mulla on nyt kohta olleet 3 viikkoa nämä kynnet ja ovat kestäneet tosi hyvin! Kasvu on ollut hurjaa, joten huollan kohta. En vaan ole päättänyt mitä värejä/koristeita nyt laitan :D
En varmaan jaksaisi vielä huoltaa muuten, mutta lähdetään matkalle, joten täytyy sitä ennen laittaa kuntoon :)Mitä tuossa huollossa käytännössä tehdään?? viilataan kasvanut raja tasasex ja samat mössöt sinne paljaalle kohdalle mitä ihan ekallakin kerrallakin kun laitetaan kynnet? siis jos sen itse esim. kotona värkkäisi.. Laitatin liikkeessä geelikynnet ja nyt tekis mieli tilata juuri tuolta euro discountista vähän tavaraa ja laitella ja huoltaa ite:) Kiitos jos joku neuvos tietämätöntä:)
- Celona
celona kirjoitti:
Mitä tuossa huollossa käytännössä tehdään?? viilataan kasvanut raja tasasex ja samat mössöt sinne paljaalle kohdalle mitä ihan ekallakin kerrallakin kun laitetaan kynnet? siis jos sen itse esim. kotona värkkäisi.. Laitatin liikkeessä geelikynnet ja nyt tekis mieli tilata juuri tuolta euro discountista vähän tavaraa ja laitella ja huoltaa ite:) Kiitos jos joku neuvos tietämätöntä:)
Hei te ketkä ootte ite tehnyt kynsiä niin miten ne tehdään? osaisko joku neuvoa mua:) tilaan euro discountilta kamat mut osaisko joku antaa ohjeet geelikynsien tekoon kotona kun oon tällänen noviisi..?? Kaunis Kiitos!!
- tekisit.......
Celona kirjoitti:
Hei te ketkä ootte ite tehnyt kynsiä niin miten ne tehdään? osaisko joku neuvoa mua:) tilaan euro discountilta kamat mut osaisko joku antaa ohjeet geelikynsien tekoon kotona kun oon tällänen noviisi..?? Kaunis Kiitos!!
Puhtaus on tärkeää. Aloittakaa huolellisella käsienpesulla, niin tekijä kuin se jolle kynnet laitetaan. Varaa tarvittavat välineet esille. Ensin desinfioit kynnen pinnan esim. Neo amiseptilla.
Työnnät kynsinauhat joko puutikkua tai manikyyriavustajaa apuna käyttäen, palkkiviilalla hiot kevyesti kynsien pinnan himmeäksi. Älä käytä tähän karheita viiloja ettet vahingoittaisi luonnonkynttä. Pyyhi pölyt pois ja lisää primer (jos on ja varo levittämästä sitä kynsinauhoille tai iholle)Valitset kynsiin sopivat tipit, liimaat ne paikoilleen, lyhennät ja viilaat haluttuun pituuteen ja muotoon, sekä karhennat tipin pinnan palkkiviilalla.
Laitat bonding-geelin kynnelle (varoen levittämästä sitä kynsinauhoille jätä pienen pieni rako kynnen ja kynsinauhan väliin),(kovetus UV-uunissa), lisäät builder-geeliä (kovetus), lisäät toisen tai vielä kolmannenkin kerroksen (kerroksien välissä kovetus). Pyyhi tahmeus pois Neo amiseptilla. Viilaa kynnet muotoonsa, lopuksi hienolla palkkiviilalla pinta sileäksi. Sitten shining-geeliä kaksi kerrosta (kovetus kerrosten välissä). Pyyhi tahmeus pois kuten edellä.
Värilliset- ja glitter geelit lisäät bonding-kerroksen ja ensimmäisen builder geelikerroksen väliin. Muista kovettaa joka kerroksen välissä.
Kovetusaika voi olla geelimerkkikohtainen. Kokeile vähintään kaksi minuuttia. Värilliset geelit saattavat tarvita 3 minuutin kovetusajan samoin jotkut pintageelit. Kokeile vaikka yhdelle kynnelle mikä on sopiva varsinkin jos et saa minkäänlaisia ohjeita geelien mukana.
Lopuksi kynsinauhoille öljyä ja käsien rasvaus. Jos lakkaat kynnet tee se ennen näitä toimenpiteitä.
Vinkkinä loppuun. Katso You Tubesta videonpätkiä kynsien teosta. Katso kriittisesti ja muista ettei kaikki siellä tehty ole aina oikein tehty. CND:llä on hyviä pätkiä mistä näkee perustekniikoita, manikyyreja, oikeaa viilaustekniikkaa jne.
Onnea harjoitteluun. - Celona
tekisit....... kirjoitti:
Puhtaus on tärkeää. Aloittakaa huolellisella käsienpesulla, niin tekijä kuin se jolle kynnet laitetaan. Varaa tarvittavat välineet esille. Ensin desinfioit kynnen pinnan esim. Neo amiseptilla.
Työnnät kynsinauhat joko puutikkua tai manikyyriavustajaa apuna käyttäen, palkkiviilalla hiot kevyesti kynsien pinnan himmeäksi. Älä käytä tähän karheita viiloja ettet vahingoittaisi luonnonkynttä. Pyyhi pölyt pois ja lisää primer (jos on ja varo levittämästä sitä kynsinauhoille tai iholle)Valitset kynsiin sopivat tipit, liimaat ne paikoilleen, lyhennät ja viilaat haluttuun pituuteen ja muotoon, sekä karhennat tipin pinnan palkkiviilalla.
Laitat bonding-geelin kynnelle (varoen levittämästä sitä kynsinauhoille jätä pienen pieni rako kynnen ja kynsinauhan väliin),(kovetus UV-uunissa), lisäät builder-geeliä (kovetus), lisäät toisen tai vielä kolmannenkin kerroksen (kerroksien välissä kovetus). Pyyhi tahmeus pois Neo amiseptilla. Viilaa kynnet muotoonsa, lopuksi hienolla palkkiviilalla pinta sileäksi. Sitten shining-geeliä kaksi kerrosta (kovetus kerrosten välissä). Pyyhi tahmeus pois kuten edellä.
Värilliset- ja glitter geelit lisäät bonding-kerroksen ja ensimmäisen builder geelikerroksen väliin. Muista kovettaa joka kerroksen välissä.
Kovetusaika voi olla geelimerkkikohtainen. Kokeile vähintään kaksi minuuttia. Värilliset geelit saattavat tarvita 3 minuutin kovetusajan samoin jotkut pintageelit. Kokeile vaikka yhdelle kynnelle mikä on sopiva varsinkin jos et saa minkäänlaisia ohjeita geelien mukana.
Lopuksi kynsinauhoille öljyä ja käsien rasvaus. Jos lakkaat kynnet tee se ennen näitä toimenpiteitä.
Vinkkinä loppuun. Katso You Tubesta videonpätkiä kynsien teosta. Katso kriittisesti ja muista ettei kaikki siellä tehty ole aina oikein tehty. CND:llä on hyviä pätkiä mistä näkee perustekniikoita, manikyyreja, oikeaa viilaustekniikkaa jne.
Onnea harjoitteluun.Kiitos paljon!!
Koitinkin tuolta youtubesta katella, mut en löytänyt.. pitäskö hakee sitten ehkä enkunkielellä hmm..
Kun mulle laitettiin nää kynnet niin näitten pitäs olla geelikynnet, mutta mitäs kun se laitto siveltimeen kuitenkin jauhetta(akryyli?) ja (akryyli?)nestettä ja sillä teki ton pinnan tippien päälle ja sit kerran vaan se kovetus (muistaakseni shining/viimeistelygeelin jälkeen) oliko nää nyt sit ihan geelikynnet vai joku sekotus?? kysyin vielä tekijältä ja hän sano geelikynnet.
Miten on tuon huollon laita? miten se tapahtuu? viilataanko kasvanut raja tasasex ja samat mössöt sinne paljaalle kohdalle niinkuin tuossa ylhäällä opastat ? haittaako jos käytän nyt purkista suoraaan geelejä kun nää kynnet on tehty sillä jauheella ja nesteellä?
Jos vielä vähän jeesaisit keltanokkaa :D en malta odottaa että sais tilattua noi tavarat ja alkaa piipertään:) - sitten kuitenkin
Celona kirjoitti:
Kiitos paljon!!
Koitinkin tuolta youtubesta katella, mut en löytänyt.. pitäskö hakee sitten ehkä enkunkielellä hmm..
Kun mulle laitettiin nää kynnet niin näitten pitäs olla geelikynnet, mutta mitäs kun se laitto siveltimeen kuitenkin jauhetta(akryyli?) ja (akryyli?)nestettä ja sillä teki ton pinnan tippien päälle ja sit kerran vaan se kovetus (muistaakseni shining/viimeistelygeelin jälkeen) oliko nää nyt sit ihan geelikynnet vai joku sekotus?? kysyin vielä tekijältä ja hän sano geelikynnet.
Miten on tuon huollon laita? miten se tapahtuu? viilataanko kasvanut raja tasasex ja samat mössöt sinne paljaalle kohdalle niinkuin tuossa ylhäällä opastat ? haittaako jos käytän nyt purkista suoraaan geelejä kun nää kynnet on tehty sillä jauheella ja nesteellä?
Jos vielä vähän jeesaisit keltanokkaa :D en malta odottaa että sais tilattua noi tavarat ja alkaa piipertään:)Akrylitekniikassa sivellin kastetaan nesteeseen (monomeeriin) ja sitten sipaistaan siveltimen kärkeen pallo akryylijauheesta. On olemassa kyllä nk Acrygel-systeemi. siinä kynnelle levitetään geeliä ja lisätään akryylijauhetta suoraan esim. ripottelemalla tai kastamalla kynnet jauheeseen. Lopuksi tulee viimeiseksi kerrokseksi geeliä antamaan kiiltoa.
Jos joku tietää muitakin tekniikoita, kertokoon meillekin.
Siihen kuinka kyntesi reagoivat jos nyt laitat päälle toiset aineet huollossa, en osaa vastata. Olen itse kokeilumielessä tehnyt näin itselleni ja hyvin pysyivät. Voithan kokeilla vaikka vain yhdelle kynnelle.
Huollossa viilaat varovasti tuon kasvurajan ohueksi ja madallat kynttä muualtakin rakentaaksesi sen taas uudestaan samoin kuin tekisit alusta asti. Kaikki kerrokset yksitellen. Kaikkea massaa ei tarvitse toki poistaa kynneltä ennen uuden levitystä. - Celona
sitten kuitenkin kirjoitti:
Akrylitekniikassa sivellin kastetaan nesteeseen (monomeeriin) ja sitten sipaistaan siveltimen kärkeen pallo akryylijauheesta. On olemassa kyllä nk Acrygel-systeemi. siinä kynnelle levitetään geeliä ja lisätään akryylijauhetta suoraan esim. ripottelemalla tai kastamalla kynnet jauheeseen. Lopuksi tulee viimeiseksi kerrokseksi geeliä antamaan kiiltoa.
Jos joku tietää muitakin tekniikoita, kertokoon meillekin.
Siihen kuinka kyntesi reagoivat jos nyt laitat päälle toiset aineet huollossa, en osaa vastata. Olen itse kokeilumielessä tehnyt näin itselleni ja hyvin pysyivät. Voithan kokeilla vaikka vain yhdelle kynnelle.
Huollossa viilaat varovasti tuon kasvurajan ohueksi ja madallat kynttä muualtakin rakentaaksesi sen taas uudestaan samoin kuin tekisit alusta asti. Kaikki kerrokset yksitellen. Kaikkea massaa ei tarvitse toki poistaa kynneltä ennen uuden levitystä.Siis oisko se voinut sit kusettaa että teki geelikynnet tai jotain koska se kasto just siveltimen nesteeseen ja sit teki siitä jauheesta siveltimeen pallon ja muotoili kynnen ja tipin päälle.. ei siis ollut mitään dippasta tai ripottelua.
Ihan ekana laitto jotain nestettä vähän kynnelle kynsilakkapullon näkösestä pullosta, sit se pallero siveltimellä ja sit ilmeisesti jonkun top coatin ja uuniin vaan siinä ihan lopussa kerran :S
Kuulostaako toi akryylilta? Hommaan meni noin tunti! - tekijän pitäisi kertoa rehellisesti
Celona kirjoitti:
Siis oisko se voinut sit kusettaa että teki geelikynnet tai jotain koska se kasto just siveltimen nesteeseen ja sit teki siitä jauheesta siveltimeen pallon ja muotoili kynnen ja tipin päälle.. ei siis ollut mitään dippasta tai ripottelua.
Ihan ekana laitto jotain nestettä vähän kynnelle kynsilakkapullon näkösestä pullosta, sit se pallero siveltimellä ja sit ilmeisesti jonkun top coatin ja uuniin vaan siinä ihan lopussa kerran :S
Kuulostaako toi akryylilta? Hommaan meni noin tunti!Se neste jota tekijä on sulle ensin laittanut siitä "lakkapullosta" on ollut primeria, jonka tarkoitus on kuivattaa kynnen pintaa. Työhön käytetty aika ei välttämättä kerro mikä tekniikka on kyseessä, sillä taitava tekijä tekee tunnissa kynnet kuin kynnet. Tosin täytyy muistaa, ettei kaikissa paikoissa tunnissa tehdyt kynnet ole lopputulokseltaan kauniin kaarevat. Miltei huolittelemattomia kynsiäkin on nähty, pallopäitä, reunat karheat, pinnan kiilto jäänyt laikukkaaksi, värigeelit jäänneet pisaroiksi tippien alareunaan ts ei ole hiottu valumia pois.
- xoxoxoxoxox0
tekijän pitäisi kertoa rehellisesti kirjoitti:
Se neste jota tekijä on sulle ensin laittanut siitä "lakkapullosta" on ollut primeria, jonka tarkoitus on kuivattaa kynnen pintaa. Työhön käytetty aika ei välttämättä kerro mikä tekniikka on kyseessä, sillä taitava tekijä tekee tunnissa kynnet kuin kynnet. Tosin täytyy muistaa, ettei kaikissa paikoissa tunnissa tehdyt kynnet ole lopputulokseltaan kauniin kaarevat. Miltei huolittelemattomia kynsiäkin on nähty, pallopäitä, reunat karheat, pinnan kiilto jäänyt laikukkaaksi, värigeelit jäänneet pisaroiksi tippien alareunaan ts ei ole hiottu valumia pois.
Primeria nyt ei tosiaankaan käytetä kynnen kuivattamiseen.
- ?
Mitenkäs sitten oman kynnen vahvistus kotona? Samahomma ja samat aineet muttei tippejä?
- tehdään
Geelikohtaisia eroja voipi olla, joten jos saatte ongittua jostakin selville kuinka juuri kys merkin kanssa toimitaan niin hyvä. Itselläni käytössä olevalla voi tehdä kynnen vahvistuksen bonding ja shining-geeleillä. Toki jos kynsi on kovin lättänä tulee siihen kaunista kaarta laittamalla tuota builderia myös. Samat työvaiheet. Olen huomannut että vaikka ohuen kynnen monet mieltävätkin kauniiksi niin eivät kestä välttämättä yhtä hyvin kuin jos paksuuttakin on sopivasti.
- Birgittär
tehdään kirjoitti:
Geelikohtaisia eroja voipi olla, joten jos saatte ongittua jostakin selville kuinka juuri kys merkin kanssa toimitaan niin hyvä. Itselläni käytössä olevalla voi tehdä kynnen vahvistuksen bonding ja shining-geeleillä. Toki jos kynsi on kovin lättänä tulee siihen kaunista kaarta laittamalla tuota builderia myös. Samat työvaiheet. Olen huomannut että vaikka ohuen kynnen monet mieltävätkin kauniiksi niin eivät kestä välttämättä yhtä hyvin kuin jos paksuuttakin on sopivasti.
Saapui eilen ja ekat kynnet värkätty ja muutamassa sormessa vielä ammattilaisenkin laittamat akryylit, mutta täytyy sanoa, että omia laittamia ei tartte hävetä. Jos vielä kestävät yhtä hyvin kuin akryylit niin olen tosi tyytyväinen ettei tartte vapaapäivänä istua kolmatta tuntia kynsienlaitossa vaan voi itse värkkäillä silloin kun parhaaksi näkee. Mukana myös kunnon suomenkieliset ohjeet ja dvd, jota tosin en ole vielä katsonut. Suosittelen !!!
- haluaa kans
Birgittär kirjoitti:
Saapui eilen ja ekat kynnet värkätty ja muutamassa sormessa vielä ammattilaisenkin laittamat akryylit, mutta täytyy sanoa, että omia laittamia ei tartte hävetä. Jos vielä kestävät yhtä hyvin kuin akryylit niin olen tosi tyytyväinen ettei tartte vapaapäivänä istua kolmatta tuntia kynsienlaitossa vaan voi itse värkkäillä silloin kun parhaaksi näkee. Mukana myös kunnon suomenkieliset ohjeet ja dvd, jota tosin en ole vielä katsonut. Suosittelen !!!
Hei, katsoin elloksen sivuilta, siellä on kolme vaihtoehtoa:
http://www.ellos.fi/Catalog/Browse/ViewSpread.aspx?CatalogId=503&orderNo=325&Zoom=3
mikä näistä on paras? - faerieee
haluaa kans kirjoitti:
Hei, katsoin elloksen sivuilta, siellä on kolme vaihtoehtoa:
http://www.ellos.fi/Catalog/Browse/ViewSpread.aspx?CatalogId=503&orderNo=325&Zoom=3
mikä näistä on paras?Paha sanoa mikä on paras, koska selosteet tuotteista erittäin puutteelliset. En kyllä tilaisi tuollaista pakettia.
Itse tehdyt ensimmäiset kynnet ei kyllä taatusti pysy yhtä kauan kynsissä, kuin ammattilaisen laittamat akryylit. Kynsiä joutuu tekemään kymmeniä ja jopa satoja ennen kuin jälki alkaa olemaan ammattilaistasoa. Ei kannata yliarvioida omia taitojaan ja noita paketteja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968