Tiedätkö kenenkään

palstalaisen

etu-sukunimeä?

17

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan,

mitä sitten?

• kunhan

kysyin, mitä sitten?

• vänksy

tiedän yhen naisen ja kahden miehen etunimet ja ne samat tietää mun.

• ainakin jos

satun muistamaan

• en...

Ainakaan yhtään kenenkään sukunimiä en tiedä. En ( ainakaan tietääkseni) tunne kirjoittajakuntaa henkilökohtaisesti. En ole koskaan ollut rekisteröitynyt kirjoittaja S24:ssa. Etunimistäkään ei voi olla varma: jos vaikka joku palstakirjoittaja olisi meille _rekisteröitymättömillekin_ näkyvällä tavalla oikeellisen etunimensä julki tuonut tai ei, niin mistä niistäkään voi tietää...

Nimet eivät jää mieleen ja kosken rekisteröitymättömänä minkäänlaista privaattiviestintää S24:n kirjoittajien kanssa palstan ulkopuolella ole koskaan harrastanut, tiedän varmuudella vielä vähemmän, kuin mahdollisesti jotkut rekisteröityneet(?) ts. sitä privaattiviestintää harrastaneet, nimistäkin: ainoastaan nimimerkkien kautta voin kirjoittajia ajatella. Keskustelun vuoksi olen palstalla käynyt.

• enkä muista, vaikka joku olis sanonutkin:(

• Papeete1

Monenkin. Tiedolla en oikeasti tee mitään. Senkin tiedän että olen muutamat kuullut mutten saa niitä millään päähäni enää että mikäsenytoli.. mutta eipä sillä ole mitään väliäkään.

Munkin nimen tietää muutamat joista ainoastaan yksi näytti olevan niin kunniaton että kiristää sen paljastamisella.

• kuvasi palstalla, etkä

voi edes tietää, ketkä palstaa lukevat, joten voipi olla, että sinut on jo muutenkin tunnistettu. Ainakin hyvin mahdollista. Jos siis haluaisi olla täysin anonyymi, ei kyllä olisi kauhean fiksua mennä kuviaan näyttämään täällä.

• Papeete1
        kuvasi palstalla, etkä kirjoitti:

voi edes tietää, ketkä palstaa lukevat, joten voipi olla, että sinut on jo muutenkin tunnistettu. Ainakin hyvin mahdollista. Jos siis haluaisi olla täysin anonyymi, ei kyllä olisi kauhean fiksua mennä kuviaan näyttämään täällä.

Olen tunnistellut porukkaa vaikka missä. Yleensä niistä jotka tunnistaa valokuvan tyypin irlistä, ei ole mitään ongelmaa.

Nimen, josta voi saada selville vaikka mitä tietoa, julkistaminen onkin jo ihan eri juttu. Sen vuoksi säännöissäkin lukee ettei niitä saa julkistella. Johan sen nyt tyhmemmänkin järki pitäisi sanoa, mutta aina löytyy sitten näköjään näitä päävikaisia jotka saadessaan vahingossa sen selville, alkaa kiristään tai muuten vaan uhkaileen.

• Se onkin väärin.
        Papeete1 kirjoitti:

Olen tunnistellut porukkaa vaikka missä. Yleensä niistä jotka tunnistaa valokuvan tyypin irlistä, ei ole mitään ongelmaa.

Nimen, josta voi saada selville vaikka mitä tietoa, julkistaminen onkin jo ihan eri juttu. Sen vuoksi säännöissäkin lukee ettei niitä saa julkistella. Johan sen nyt tyhmemmänkin järki pitäisi sanoa, mutta aina löytyy sitten näköjään näitä päävikaisia jotka saadessaan vahingossa sen selville, alkaa kiristään tai muuten vaan uhkaileen.

Oletko ilmoittanut poliisille asiasta? Ehkä kannattaisi.

• aika monen etu - ja sukunimen. Osa on tosin jo poistunut palstalta.

• Elkotekki

En tiedä. Kertokaa mulle mitä ne on. Tai arvaan itsekin.

KoppavaHoro on joko Johanna tai Lara
      Sarvikuonokas on Joonas
      Ratikkakuski on Mika
      Rela on Mauri
      Kukkomies on Petteri
      Hossi on Janne
      Alruna on Anni
      Gekko on Tiina
      Zisel on Sabina

• ...luulen tietäväni. Kenenkään sukunimestä ei oo mitään tietoa.

• tietoa nimistä,

sekä etu-, että sukunimistä. Varmaan pari-kolkyt nimeä on tiedossa. Puhelinnumeroitakin löytyis varmaan toistakymmentä jos vaan viittisin tarpeeks meiliäni onkia.

Tarttisitko?

• antaneet itse

nimensä vai oletko onkinut tiedot jostain?

• oletko siis
        antaneet itse kirjoitti:

nimensä vai oletko onkinut tiedot jostain?

onkinut esiin nimiä henkilöiltä, jotka eivät ole sanoneet nimeänsä kellekään palstalaiselle? Uteliaisuuttani kyselen, en ole huolestunut:)

• tietoa nimistä,
        oletko siis kirjoitti:

onkinut esiin nimiä henkilöiltä, jotka eivät ole sanoneet nimeänsä kellekään palstalaiselle? Uteliaisuuttani kyselen, en ole huolestunut:)

vaan ihmiset ovat ihan omaehtoisesti nimiänsä numeroitansa antaneet. Ja olen minäkin omani omaehtoisesti kertonut.

Joo, mutta en meinaakaan niitä jakoon laittaa. Persesilmäkyselyjä tälläset alotukset.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8616
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      2951
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      14
      1321
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1018
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      66
      974
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      936
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      923
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      913
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      862
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      844
    Aihe