Turkkilainen tervehdys

Mohamad Hasan

Olen eräästä islamilaisesta maasta Suomeen muuttanut nuori maahanmuuttaja. Olen päässyt hyvin sisään suomalaiseen yhteiskuntaan ja kaveripiirissäni on suuri joukko suomalaisia, sekä naisia että miehiä. Asia mikä minua suuresti ihmetyttää suomalaisissa naisissa on se että vaikka he kovasti vaativat suomalaiselta mieheltä tasa-arvoa sama ei kuitenkaan päde meihin ulkomaalaisiin miehiin. Esimerkiksi minun sisareni ei ikinä voisi seurustella suomalaisen miehen kanssa, mutta tälläinen asenne ei suomalaisia tyttöystäviäni tunnu haittaavan, vaikka samat naiset eivät edes puhuisi suomalaiselle miehelle joka haluaisi näin rajoittaa perheensä naisten vapauksia.

Ja suomalaiset naisethan tunnetusti tykkäävät meistä tummista miehistä :))) Kaveripiirissäni onkin sanonta että Muha lähtee nussimalla. Samaa ei voi sanoa monestakaan suomalaisesta miespuolisesta ystävästäni, he tuntuvat usein joutuvan kaveripojan epäkiitolliseen osaan.

11

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

Meneeköhän tää läpi kehenkään??

Olisit eilen laittanut ku oli aprillipäivä :D

• vänksy

..hhehe.:D

• palstalaisille :

suomen kieltä?

• tarkoitit?

kuka hyväksyy mitä ja kuka rajoittaa ketä?
      Pitäisikä suomalaisten tyttöystäviesi ahdistua siitä, ettei tummaa naista kiinnosta vaalea mies???
      Meilläpäin opetetaan kunnioittamaan yksilön omia valintoja.

• Mohamad Hasan

vaalea mies, niin parhaassa tapauksessa hänen maan miestensä yhteisö leimaisi hänet huoraksi ja pahimmassa tapauksessa naisen sukulaiset leikkaisivat tältä pään irti.

• pysty menemään naistenne
        Mohamad Hasan kirjoitti:

vaalea mies, niin parhaassa tapauksessa hänen maan miestensä yhteisö leimaisi hänet huoraksi ja pahimmassa tapauksessa naisen sukulaiset leikkaisivat tältä pään irti.

pään "sisälle" ja he voivat hiljaisuudessaan ajatella ihan mitä ja kenestä miehestä tahtovat tai haluavat! : )

• Mohamad Hasan
        pysty menemään naistenne kirjoitti:

pään "sisälle" ja he voivat hiljaisuudessaan ajatella ihan mitä ja kenestä miehestä tahtovat tai haluavat! : )

Se mitä nainen tekee pillullaan ratkaisee. Senkun tumputtelet suomalainen säälittävä kaveripoika.

• hitaasti
        Mohamad Hasan kirjoitti:

Se mitä nainen tekee pillullaan ratkaisee. Senkun tumputtelet suomalainen säälittävä kaveripoika.

mutta kestävät kauan! : ))

• Joku vitun elintasopakolainen kirjoittaa lähes täydellistä suomea. Kyllä on mennyt yhteiskunnan rahat hukkaan, kun ovat mua kouluttaneet.

• scale

Minä taas olen Marsista ja olkaat huoletta maan asukkaat tulemme rauhassa ja rakkaus mielissämme.

Pystymme muuttamaan muotoamme miksi haluamme. Meitä on miljardeja. Kuvitelkaa rakas pallonne täyteen Prad Pittejä!!!! Kohta tumputtaa Turkin poikakin.

• Seuraavan kerran kun väsäät provoa, kiinnitä huomiota kielelliseen asuun. Älä myöskään paljasta kättelyssä ketä haluat provota ja miksi. Yritä samaistua siihen, jota esität; miten hän asian esittäisi ja ennen kaikkea miksi:)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8616
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      2951
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      14
      1321
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1018
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      66
      974
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      936
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      923
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      913
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      862
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      844
    Aihe