Olen eräästä islamilaisesta maasta Suomeen muuttanut nuori maahanmuuttaja. Olen päässyt hyvin sisään suomalaiseen yhteiskuntaan ja kaveripiirissäni on suuri joukko suomalaisia, sekä naisia että miehiä. Asia mikä minua suuresti ihmetyttää suomalaisissa naisissa on se että vaikka he kovasti vaativat suomalaiselta mieheltä tasa-arvoa sama ei kuitenkaan päde meihin ulkomaalaisiin miehiin. Esimerkiksi minun sisareni ei ikinä voisi seurustella suomalaisen miehen kanssa, mutta tälläinen asenne ei suomalaisia tyttöystäviäni tunnu haittaavan, vaikka samat naiset eivät edes puhuisi suomalaiselle miehelle joka haluaisi näin rajoittaa perheensä naisten vapauksia.
Ja suomalaiset naisethan tunnetusti tykkäävät meistä tummista miehistä :))) Kaveripiirissäni onkin sanonta että Muha lähtee nussimalla. Samaa ei voi sanoa monestakaan suomalaisesta miespuolisesta ystävästäni, he tuntuvat usein joutuvan kaveripojan epäkiitolliseen osaan.
Turkkilainen tervehdys
11
622
Vastaukset
- Papeete1
Meneeköhän tää läpi kehenkään??
Olisit eilen laittanut ku oli aprillipäivä :D - vänksy
..hhehe.:D
- palstalaisille :
suomen kieltä?
- tarkoitit?
kuka hyväksyy mitä ja kuka rajoittaa ketä?
Pitäisikä suomalaisten tyttöystäviesi ahdistua siitä, ettei tummaa naista kiinnosta vaalea mies???
Meilläpäin opetetaan kunnioittamaan yksilön omia valintoja.- Mohamad Hasan
vaalea mies, niin parhaassa tapauksessa hänen maan miestensä yhteisö leimaisi hänet huoraksi ja pahimmassa tapauksessa naisen sukulaiset leikkaisivat tältä pään irti.
- pysty menemään naistenne
Mohamad Hasan kirjoitti:
vaalea mies, niin parhaassa tapauksessa hänen maan miestensä yhteisö leimaisi hänet huoraksi ja pahimmassa tapauksessa naisen sukulaiset leikkaisivat tältä pään irti.
pään "sisälle" ja he voivat hiljaisuudessaan ajatella ihan mitä ja kenestä miehestä tahtovat tai haluavat! : )
- Mohamad Hasan
pysty menemään naistenne kirjoitti:
pään "sisälle" ja he voivat hiljaisuudessaan ajatella ihan mitä ja kenestä miehestä tahtovat tai haluavat! : )
Se mitä nainen tekee pillullaan ratkaisee. Senkun tumputtelet suomalainen säälittävä kaveripoika.
- hitaasti
Mohamad Hasan kirjoitti:
Se mitä nainen tekee pillullaan ratkaisee. Senkun tumputtelet suomalainen säälittävä kaveripoika.
mutta kestävät kauan! : ))
Joku vitun elintasopakolainen kirjoittaa lähes täydellistä suomea. Kyllä on mennyt yhteiskunnan rahat hukkaan, kun ovat mua kouluttaneet.
- scale
Minä taas olen Marsista ja olkaat huoletta maan asukkaat tulemme rauhassa ja rakkaus mielissämme.
Pystymme muuttamaan muotoamme miksi haluamme. Meitä on miljardeja. Kuvitelkaa rakas pallonne täyteen Prad Pittejä!!!! Kohta tumputtaa Turkin poikakin. Seuraavan kerran kun väsäät provoa, kiinnitä huomiota kielelliseen asuun. Älä myöskään paljasta kättelyssä ketä haluat provota ja miksi. Yritä samaistua siihen, jota esität; miten hän asian esittäisi ja ennen kaikkea miksi:)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998616Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682951- 141321
- 761018
- 66974
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73844