Oletko koskaan ollut liikenneonnettomuudessa? Tänään sattui mun kondalle ja oli kovasti onnee matkassa..oli sekunneista kiinni.
Kaksi autoo törmäs ja olin se kolmas, väistävä kuljettaja.
Päivä menikin tilannetta kerratessa vaan uudelleen ja uudelleen mielessä.Ja töitä tehden. Jotenkin vaan tuli mieleen, että miten pienestä kaikki on täällä kiinni, sattumanvaraista.Ja kummallista..viime perjantain olin ensiapukoulutuksessa. Nyt niitä taitoja tarvittiin.
Pitäkää kunnon turvavälit.
Vaarallinen onnettomuustilanne
14
301
Vastaukset
- KoppavaHoro
Luojalle kiitos.
Sehän tuolla liikenteessä eniten pelottaakin että vaikka itseensä luottaa niin se ei todellakaan riitä, vaan kyse on silkasta tuurista.- cookos
voi olla itselle kohtaloksi. Mut en mä tänään pelännyt ajaa..ajoin heti siitä töihin ja illalla kotiin.
Nopee reakointi..siinä avainsana ja oman auton hallinta. Miten tehdä paniikkijarrutus? Mäkin sain väistettyä kolarin kuin ihmeen kaupalla. cookos kirjoitti:
voi olla itselle kohtaloksi. Mut en mä tänään pelännyt ajaa..ajoin heti siitä töihin ja illalla kotiin.
Nopee reakointi..siinä avainsana ja oman auton hallinta. Miten tehdä paniikkijarrutus? Mäkin sain väistettyä kolarin kuin ihmeen kaupalla.ketkä pamauttivat yhteen???
- cookos
monte24 kirjoitti:
ketkä pamauttivat yhteen???
ei pahasti, vaikka autoja lenteli kuin amerikkalaisessa filmissä konsanaan..mikä oli missäkin tilanteen jälkeen.
- amerikkalaisia :?
cookos kirjoitti:
ei pahasti, vaikka autoja lenteli kuin amerikkalaisessa filmissä konsanaan..mikä oli missäkin tilanteen jälkeen.
autoja, nehän syttyy pienestäkin kolauksesta räjähdyksenomaisesti palamaan!!!!
- jhkjhjkhjkk
seksuaaliteorian paikkansa pitävyydestä. Ihmisiä kuoleman porteilla ja yksi miettii seksiä...
- cookos
olin kyllä itsekin siinä kuolemanportilla. Oisko kyse selviytymiskeinosta..oon vieläkin shokissa.
- yksi miettii niitä
seksiasioita kun on ihmisiä kuoleman kynnyksellä niin yksi eli sinä ajattelet noin typeriä ja haaskaat aikaasi sen ilmaisemiseen. :)
- cookos
yksi miettii niitä kirjoitti:
seksiasioita kun on ihmisiä kuoleman kynnyksellä niin yksi eli sinä ajattelet noin typeriä ja haaskaat aikaasi sen ilmaisemiseen. :)
olin itsekin siis kuoleman kynnyksellä.
- jhkjhjkjhjkjhk
yksi miettii niitä kirjoitti:
riistäytyisi sinultakaan käsistä, suosittelen perehtymistä Freud & Beuer julkaisuun "Über den psychischen Mechanismus hysterischer Phänomene".
- MichikoXX
Itselläni ei ole ajokorttia, mutta ensiapukoulutusta ja tietoa mm. diabeetikon hoidosta on. Talvella Kreikkaan lentäessä kuulutettiin, onko matkustajissa lääkäreitä tai sairaanhoitajia. Diabeetikolla oli migreenikohtaus. Ei kuitenkaan tullut niin pahoja ongelmia, että olisi välilaskua tarvittu. Uskon hallitsevani mm. paineluelvytyksen.
- noissa tilanteissa.
Koneen koulutettu henkilöstö kykenee suoriutumaan noista tilanteista aivan yhtä hyvin, kuin kuka tahansa lääketieteen koulutuksen saanut henkilö.
Monta kertaa on ollut enemmän, tai vähemmän tiukka tilanne lähinnä muiden liikenteessä olevia uunoilujen takia. Viimeksi tänään meinasin jäädä autolla bussin alle. :)
- cookos
mulle eka ja toivottavasti vika kerta. Oon sanonutkin joskus, että todennäköisyys kasvaa koko ajan, kun mitään ei oo sattunut. Ajanut 26 vuotta autoo.
Ja miten iso se riski on...no, paree unohtaa koko juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584