Eikä siinä kaikki: Jos peli on ihkauusi, kaksi kolmesta miehestä tarttuu mieluummin ohjaimeen kuin kumppaniinsa.
Tutkimukseen osallistuneet miehet kertoivat muun muassa, että heidän kumppaninsa ovat "hankalia miellyttää", eivätkä edes "yhtä hauskoja" kuin oma pelikone.
Playstation 3 -verkkosivu haastatteli tutkimusta varten 1 130 parisuhteessa elävää miestä.
- Minä, kuten monet muut miehet, olen innokas pelaaja. Silti jopa minä pidän näitä tuloksia yllättävinä, tiedottaja Mike Elsmore ihmetteli.
Tutkimuksesta uutisoi brittilehti The Daily Mirror
http://www.iltalehti.fi/digi/200904039354790_du.shtml
Videopelit päihittävät seksin?
7
325
Vastaukset
kerran vanhemmat kieltäytyivät ja saa perkele olla
- Oletko ihan
Varma,että kyseesä on MIEHET !! Kuulostaa POJILTA !
Minä olen joskus tavannut MIEHIÄ,
eikä heistä kukaan käyttänyt ko. peliä.
Naisia hankala mielyyttää syy sama kuin edellä, jos olet "spanielimies", katse hällä on söpö, mutta ei sytytä.
Mutta jos olet MIES naiset juoksevat perässäsi. Siinä on ero !
Ja huom! Me (tai suurin osa,kai vieläkin !) Olemme SUOMALAISIA. Onko kaikki tutkimukset haettava ulkomailta!- mies 25w
yhteiskunta pitää MIEHENÄ KAIKKIA 18W TÄYTTÄNEITÄ JA SIITÄ YLI OLEVIA...
- Papeete1
Nyt pitää olla tarkkana ja ekana tarkistaa kuka teki kyselyn. Tässä tapauksessa pelisivu. Pelisivu ei kerää sellaisia kävijöitä jotka eivät pelaa, joten tuo tutkimus ei ole tehty kaikenlaisista miehistä vaan pelaajista.
Pelaajista siis 33,3% tarttuu peliin mieluummin, varsinkin uutuuteen, kuin eukkoonsa. Mun mielestä tulos on yllättävän alhainen. Minä en kummosempi pelaaja ole, mutta kyllä mäkin mieluusti kokeilen uutta peliä kun sellaisen hyppysiin saa, kuin alan harrastaan seksiä tai ruotiin jotain parisuhteen kipupisteitä tms. Seksiä voi harrastaa vaikkapa 3pv:n välein ja pelata loppuaika.
Musta tossa tuloksessa ei ole mitään ihmeellistä. Kai nyt parisuhteessakin elelevä mies saa tehdä jotain muutakin kuin harrastaa seksiä, pitää kumppania kädestä kiinni sohvalla ja analysoida suhteen tilaa?
Mä ainakin ymmärtäisin ihan täysin, jos uusi peli tuee enkä edes menis väliin kitiseen mitään vaan annan toisen ihan rauhassa leikkiä :)- haastattelu
"... kuka teki kyselyn. Tässä tapauksessa pelisivu. Pelisivu ei kerää sellaisia kävijöitä jotka eivät pelaa, joten tuo tutkimus ei ole tehty kaikenlaisista miehistä vaan pelaajista."
Luin ensin että kysely tehtiin pelisivulla käyneille, mutta siellä lukeekin, että pelivalmistaja haastatteli perheellisiä miehiä, joten otanta kai on tehty muusta kuin pelisivuilla kävijöiden joukosta.
Silti voi olla vähän skeptinen. Jos haastateltava on voinut valita vastaako vai ei, niin pelaava mies voi suhtautua positiivisemmin ylipäänsä kyselyyn vastaamiseen kuin mies, joka ei pelaa.
- ollen :
Petankki palsta on floodattu täyteen pelkkää paskaa!!!!!11111!!!!
Eikö mikään ole enää pyhää tässä maailmassa, se oli pyhäinhäväistys! aina uutuus.
Mitenkähän kävis sellasessa tilanteessa jossa baarista ois saanu tytön mukaansa ja postista kolahtais samaan aikaan jatkoilla uus peli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584