Moi!!
Onko kellään mitään kokemuksia Ultima Travelista? Itse olen lähdössä niiden kautta elokuussa au-pairiksi jenkkeihin, ja haluaisin tietää vähän etukäteen kokemuksista.
Kiitos jo etukäteen :)
Ultima Travel
14
960
Vastaukset
- sähköpostina
Firmaa ei löydy Yrtitystiedosta, osoite on yksityiasunnossa helsingissä ja "yrityksen" sähköposti on nettilinija.fi.
Toivottavasti et maksaanut heille mitään...- ei todista kylla mitaan
nettiosoite kirjoitti:
Kyllä sille löytyy ihan nettiosoite
http://www.ultimatravel.fi/index.php?p=21Nettiosoite on myos Nigerian huijareilla.
Oikeille yrityksilla on edes oma sahkoposti.
- riika2009
kyllä löytyy rekisteristä ja itsekin aion mahdollisesti ensivuonna lähteä heidän kauttaa kun valituksikaan en ole kuullut :D joten älä ala vain aloittaja murehtimaan tuota sillä tuosta voit vaikka tarkistaa ihan osoitteen kera..
uskon että riippuu paljon perheestä johon olet menossa, toivottavasti reissusi onnistuu!!
http://www.yritysrekisteri.com/index.php?page=hakutulokset:
Ultima Travel Oy
Hietalahdenkatu 10 C 57
00180 HELSINKI
Y-Tunnus: 0877120-5
Virallinen toimiala:
63302 - Muu matkailua palveleva toiminta
Puh. 09-68401512
Fax. 09-68401520
S-posti: ultima.travel ( at ) nettilinja.fi
Internet: http://www.ultimatravel.fi- riika2009
ottakaa linkist pois ni toimii..
- Vaan yritys
Tuo ei ole järjestö vaan matkatoimisto.
Money money money...
- juljul
Itsekin olen lähdössä Ultima Travelin kautta au pairiksi tämän vuoden syyskuussa ja olen aika paljon ollut yhteyksissä järjestön yhteyshenkilön kanssa sähköpostitse ja kuulostaa ihan pätevältä järjestöltä. Minulla oli jo etukäteen isäntäperhe jenkeissä ja he itse ehdottivat tätä järjestöä, joka on sellaisen järjestön jenkeissä kuin CHI au pair USA yhteistyökumppani Suomessa, joten ei tosiaan pitäisi olla mitään huolta siitä että tämä olisi vain joku ns. huijarijärjestö. Haluaisin itsekin silti kuulla kokemuksia muilta kyseisen järjestön kautta lähteneiltä? Oliko onnistunut au pair vuosi jne..? Nimimerkki "tietääkö kukaan", minne päin olet lähdössä au pairiksi?
- alueelle
Moi juljul!
Olen siis lähdössä elokuun 10 päivä. Ja kohteena on DC:n esikaupunki alue nimeltä Vienna. Olen kanssa ollut hyvin paljon yhteyksissä järjestön kanssa, tosin enemmän noihin Jenkki toimiston ihmisiin, mutta myös tuohon Helsingin toimistoon on oltu yhteydessä ja olen käynytkin siellä muutaman kerran. Eli ihan oikea "toimisto" on kyseessä, vaikka jotkut sitä ihan epäilevät. Toimisto järjestää myös kielikursseja, eli niille tiedoksi jotka sitä eivät tienneet.
"juljul" Oletko itse lähdössä minne päin auppariksi? - juljul
alueelle kirjoitti:
Moi juljul!
Olen siis lähdössä elokuun 10 päivä. Ja kohteena on DC:n esikaupunki alue nimeltä Vienna. Olen kanssa ollut hyvin paljon yhteyksissä järjestön kanssa, tosin enemmän noihin Jenkki toimiston ihmisiin, mutta myös tuohon Helsingin toimistoon on oltu yhteydessä ja olen käynytkin siellä muutaman kerran. Eli ihan oikea "toimisto" on kyseessä, vaikka jotkut sitä ihan epäilevät. Toimisto järjestää myös kielikursseja, eli niille tiedoksi jotka sitä eivät tienneet.
"juljul" Oletko itse lähdössä minne päin auppariksi?Okei kiva tietää, itse olen lähdössä näillä näkymin syyskuun 7 päivä ja menen Chicagon esikaupunkialueelle pieneen kaupunkiin nimeltä Frankfort. Jep itsekin kävin juuri tällä viikolla Helsingin toimistossa tekemässä kielitestit ja haastattelun ja ihan oikea toimisto se kyllä on. :) Tiedätkö onko ko. järjestön kautta lähdössä ketään muita tämän vuoden syksyllä au pairiksi jonnekki päin USA:ta? Sulla ei sitten enää kauaa aikaa ole kun lähdet, että hauskaa au pair vuotta siis, toivottavasti tulee olemaan hieno kokemus. :) Mä ainakin odotan innolla ja uskon et tulee olemaan aivan mahtava vuosi. :)
- sitä samaa
juljul kirjoitti:
Okei kiva tietää, itse olen lähdössä näillä näkymin syyskuun 7 päivä ja menen Chicagon esikaupunkialueelle pieneen kaupunkiin nimeltä Frankfort. Jep itsekin kävin juuri tällä viikolla Helsingin toimistossa tekemässä kielitestit ja haastattelun ja ihan oikea toimisto se kyllä on. :) Tiedätkö onko ko. järjestön kautta lähdössä ketään muita tämän vuoden syksyllä au pairiksi jonnekki päin USA:ta? Sulla ei sitten enää kauaa aikaa ole kun lähdet, että hauskaa au pair vuotta siis, toivottavasti tulee olemaan hieno kokemus. :) Mä ainakin odotan innolla ja uskon et tulee olemaan aivan mahtava vuosi. :)
Yhtään en osaa sanoa onko muita au paireja lähdössä syksyllä meidän lisäksemme maailmalle. Luulin kauan aikaa että olen varmaan ainut au pair joka lähtee tämän järjestön kautta nyt syksyllä. Mutta luettuaan että myös sinä olet lähdössä niin tajusinkin että en olekaan ainut.
Ja kiitos samoin vietä myös hauska au pair vuosi. Ei se sullakaan nyt niin kauaa ole enään kun lähdet. Aika rientää hyvin nopeasti :) - KANNATA
sitä samaa kirjoitti:
Yhtään en osaa sanoa onko muita au paireja lähdössä syksyllä meidän lisäksemme maailmalle. Luulin kauan aikaa että olen varmaan ainut au pair joka lähtee tämän järjestön kautta nyt syksyllä. Mutta luettuaan että myös sinä olet lähdössä niin tajusinkin että en olekaan ainut.
Ja kiitos samoin vietä myös hauska au pair vuosi. Ei se sullakaan nyt niin kauaa ole enään kun lähdet. Aika rientää hyvin nopeasti :)EI TODELLAKAAN kannata lahtea aupairiksi kyseisen jarjeston kautta! Viikkopalkka on 150 dollaria kun esim EF:lla viikkopalkka just nousi melkein 196 dollariin viikossa!!!!!
- ainakin
KANNATA kirjoitti:
EI TODELLAKAAN kannata lahtea aupairiksi kyseisen jarjeston kautta! Viikkopalkka on 150 dollaria kun esim EF:lla viikkopalkka just nousi melkein 196 dollariin viikossa!!!!!
oli palkka 270 dollaria viikossa!
- jkjklas
ainakin kirjoitti:
oli palkka 270 dollaria viikossa!
missa muka saa 270 dollaria viikossa, ei kylla minkaan jarjeston kautta!!!!!!!! Lueppa kuule ihan ultimatravelin nettisivuilta etta viikkopalkka on se 150 dollaria viikossa!!!
- Palkka
jkjklas kirjoitti:
missa muka saa 270 dollaria viikossa, ei kylla minkaan jarjeston kautta!!!!!!!! Lueppa kuule ihan ultimatravelin nettisivuilta etta viikkopalkka on se 150 dollaria viikossa!!!
Kuule Ultima Travelilla eli jenkeissä CHI järjestölläkin nousi palkka siihen 195 dollariin. Että ihan saman suuruisen palkan saa ef:n sekä assen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809